Zal me niets verbazen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren. Daar hoef je in Nederland nauwelijks voorspellende gaven voor te hebben.
Die wordt binnen de kortste keren weer liefdevol omarmd binnen de gelederen van de bn'ers.
voor wie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, dus hij moet nu op eieren lopen. Eigen schuld. De rollen zijn omgedraaid.
Nu moet hij bang zijn voor anderen.
Voor de mensen die niet meer bang voor hem zijn en hij zich niet kan inhouden.quote:
die zijn er nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet meer bang voor hem zijn en hij zich niet kan inhouden.
Wie zijn er niet?quote:
Nee, want:quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, dus hij moet nu op eieren lopen. Eigen schuld. De rollen zijn omgedraaid.
Nu moet hij bang zijn voor anderen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Achter Badr staat een groepje figuren die men liever niet in hun zaak ziet verschijnen.
Oh, hoezo niet, hij kan het zich niet permitteren om los te gaan. Tijger zonder tanden, dat is het.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die mensen die niet meer bang voor hem zijn.
Die zijn gewaarschuwd.quote:
Of hij laat zijn zaakjes nu door anderen opknappen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, hoezo niet, hij kan het zich niet permitteren om los te gaan. Tijger zonder tanden, dat is het.
Ik denk dat die vlieger niet opgaat. Ik zou zeggen, laat hij het proberen. Men blijft er niet in trappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of hij laat zijn zaakjes nu door anderen opknappen.
Broertjelief heeft in de rechtszaal al laten merken dat hij moeiteloos zijn plek inneemt.
Laten we het hopen. Maar 'men' laat ook iemand lopen waarvan 'men' erkent dat er kans is op herhaling. Hoe naief en dom kan men zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat die vlieger niet opgaat. Ik zou zeggen, laat hij het proberen. Men blijft er niet in trappen natuurlijk.
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Maar 'men' laat ook iemand lopen waarvan 'men' erkent dat er kans is op herhaling. Hoe naief en dom kan men zijn.
Ik begrijp er ook geen bal van, echt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor.
Zouzou hierquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen bal van, echt niet.
Kan niet voor zover mij bekendquote:
eeehhh... ja.. tegenwoordig wel jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zit toch in dat SHO topic?
Doe je voorzichtigquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:00 schreef Ole het volgende:
Ik ga even risicoootje wagen.. Vanaf de JimmyWoo langs de Cooldown naar mijn afspraak...
Straks kom ik nog een niet nader te noemen Kickboxer tegen {X
Badr en zijn maatjes zullen toch wel zo slim zijn zich koest te houden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of hij laat zijn zaakjes nu door anderen opknappen.
Broertjelief heeft in de rechtszaal al laten merken dat hij moeiteloos zijn plek inneemt.
Dat wel natuurlijk. Maar dan nog. Je ziet hoe het gegaan is met Badr. Die zit inmiddels weer fijn thuis.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Badr en zijn maatjes zullen toch wel zo slim zijn zich koest te houden.
Als er nu, of in de toekomst iets met één van de aangevers gebeurt, de politie als eerste bij hen op bezoek komt
dat is toch al gebeurd, naar aanleiding van Koen hebben meerdere aangifte gedaan en ze laten hem vrij. je hebt teveel vertrouwen in politie en justitie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat die vlieger niet opgaat. Ik zou zeggen, laat hij het proberen. Men blijft er niet in trappen natuurlijk.
Nee, maar uiteindelijk kunnen zij zelfs er niet omheen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch al gebeurd, naar aanleiding van Koen hebben meerdere aangifte gedaan en ze laten hem vrij. je hebt teveel vertrouwen in politie en justitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |