erger, meer het type 'ze lokte het ook zelf uit' vermoed ik. (kijk nu wat je mij hebt laten doen?!)quote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Jij praat mishandeling gewoon goed.
Zeker het type die als door haar man in elkaar geslagen wordt dan zegt: hij bedoelde het niet zo hoor
Iemand een kopstoot geven is niet normaal en als je aangifte doet wordt het gewoon behandeld als crimineel gedrag.quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie een keer serieuse zonder mensen te vernederen, wij zitten hier toch te suggeren ,
laten mij een keer in mijn waard, wij discuteren of ken jullie dat nooit, altijd komen met zijn zoveel, belachelijk!
waarom niet een per een, is toch klasse of niet??
Een kops..heeft badr gegeven, dingen gebeuren in nachtbars overaal dat bewijs niet dat hij crimineel is,bij de anderen ws niet, dus...is dat een bewijs..
Past perfect in het rijtje Sunny198756498748977845 en Mooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiii, die vonden het ook heel normaal dat je van je man af en toe een corrigerende tik krijgt, tenminste wel als Huub je man is.quote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Jij praat mishandeling gewoon goed.
Zeker het type die als door haar man in elkaar geslagen wordt dan zegt: hij bedoelde het niet zo hoor
Alsof je daar geen medewerker over de desk kan trekken als je hamburger koud is of als ze iets te dichtbij komen om je bestelling op te nemen..quote:
Een kopstoot geven; er zijn uitgaansavonden dat ik het niet doe, zeg maar..quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie een keer serieuse zonder mensen te vernederen, wij zitten hier toch te suggeren ,
laten mij een keer in mijn waard, wij discuteren of ken jullie dat nooit, altijd komen met zijn zoveel, belachelijk!
Een kops..heeft badr gegeven, dingen gebeuren in nachtbars overaal dat bewijs niet dat hij crimineel is,bij de anderen ws niet, dus...is dat een bewijs..
Die lafbekken op Sensation hadden helaas niet zo classy om 1 op 1 te vechten..quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Hoe werkt dat een voor een-principe eigenlijk op een forum? Nummertje trekken?quote:Op maandag 12 november 2012 14:02 schreef MightyMightyM het volgende:
Die lafbekken op Sensation waren helaas niet zo classy door 1 op 1 te vechten..
Ik geef de beurt nu aan jou.quote:Op maandag 12 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat een voor een-principe eigenlijk op een forum? Nummertje trekken?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef WRH het volgende:
een op een, op een forum.... whatever.
misschien moet je eens uitleggen wat het is dat je zo enorm leuk aan Badr vindt, want ik heb het nog niet kunnen ontdekken. enlighten me.
Dat is snel !quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Wat een arrogantie.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Hij heeft gewoon schijt, dat blijkt wel.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Hij dacht waarschijnlijk reclasseringquote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Leandra het volgende:
Misschien wist hij niet dat de re van horeca voor restaurant staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |