allemaal neptandenquote:Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef freeeman het volgende:
trouwens hoe kan hij zo'n perfect gebit hebben?
dan istie wel heel gayquote:Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Albert vindt het 'toch wel stoer' dat hij wilde reageren
Echt zeg.quote:
het was maar een broodjeszaakquote:Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zeg.
En dan die excuses van ik wist niet dat het niet mocht, ik schrik van die hetze.
Kom op zeg, horeca !!!
Bar Moustache, internationaal restaurant.quote:
Zou die ook niet moe worden van zo'n mongool als client?quote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef stoeltafel het volgende:
De advocaat is ook weer zo typisch hè. Eerst keihard ontkennen en dan bagatelliseren: het was maar een broodje.
Oh jawel hoor. Daar heeft deze advocate geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef freeeman het volgende:
[..]
Zou die ook niet moe worden van zo'n mongool als client?
nog geen 3 dagen uit de bak en dan zo'n "foutje", dit kun je niet verdedigen
daarom was het interview met kwalbert zo kort, hij kreeg een paar gasten over de vloerquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens Geenstijl is hij zojuist opnieuw gearresteerd
Volgens de twitter van die Dominique Weesie of zoiets...
oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegetenquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens Geenstijl is hij zojuist opnieuw gearresteerd
Volgens de twitter van die Dominique Weesie of zoiets...
badr schendde de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlatingquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef THEFXR het volgende:
in wat voor land leef ik? badr is naar een broodjeszaak geweest=nationaal nieuws
je doet alsof je gek bentquote:
Uhm nee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegeten
Lees nu eens goed. Hij is op voorwaarde dat hij zich niet in de horeca zou begeven vrijgelaten.quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegeten
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag etenquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
badr schendde de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlating
nogmaals, autorijden op zich is niets ernstigs, autorijden met een rijverbod daarentegen ...
Ah, je trolltquote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |