Ik ben echt benieuwd hoe Estelle en hij er bij kwamen om een restaurant te bezoeken. Het is moeilijk te geloven dat ze dachten er ongezien mee weg te komen. Maar het is ook al moeilijk te geloven dat geen van tweëen wist dat ook restaurants onder horeca vallen (of dat ze dat bij twijfel even checkten).quote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja komt die advocaat strax:
mensen in dit milieu zien horeca als een plek waar je stomdronken corrigerende tikken uitdeelt dus U kunt het mijn client niet kwalijk nemen dat hij dit niet goed heeft begrepen
quote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze moeten altijd mij hebben
Ik heb nikz gidaan en toch willen ze me haten.quote:
npquote:
ik blijf lachen om die stukjes van die uitsmijters van live opgenomenquote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb nikz gidaan en toch willen ze me haten.
ik snap beiden niet.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die broodjeszaak was volgens Albert van Tim Immers, Het Zwitserlevengevoel van Badr is nu even zoek
Kan Extelle niet eens voor die knul koken? Altijd maar dat buiten de deur eten in deze tijd van exonomische hardsheep
Wa is da?quote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik blijf lachen om die stukjes van die uitsmijters van live opgenomen
can't help it
De lifestyle van Estelle is altijd buiten de deur eten, dat mens kan nog niet eens koken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die broodjeszaak was volgens Albert van Tim Immers, Het Zwitserlevengevoel van Badr is nu even zoek
Kan Extelle niet eens voor die knul koken? Altijd maar dat buiten de deur eten in deze tijd van exonomische hardsheep
maar wat moet Tim Immers met een broodjeszaak ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef freeeman het volgende:
[..]
ik snap beiden niet.
wat moet estelle met een crimineel.
wat moet badr met een lelijke afgeragde domme blonde doos.
Hier kan thuisbezorgd mooi op inspelen.quote:
Die tent heeft notabene Bar in de naam staanquote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Ex-soapie Immers heeft niks met Zwisterleven van doen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
ja maar die ene blonde krullenbol Tim lijkt ook zo op die andere Chris Zeegersquote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ex-soapie Immers heeft niks met Zwisterleven van doen.
tv programma (veronica denk ik) van vroeger met Horace Cohen en Ruben nogwatsomethingquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |