Dan ben je niet de enige.quote:Op maandag 19 november 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wil graag stokslagen aanvragen voor Robijn48.
Dat eerste sterft wel een stille dood, ironisch hehe.quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
Dit
NWS / Vaatstra-verdachte maakte joyride
is ook al gepost in de Marianne-Vaatstrareeks.
En is het geen regel meer dat in de OP een link naar de bron van het geciteerde staat?
NWS / Student verkleedt zich als vrouw en wordt verkracht
Jij moet een post door het slotje heen doen en dan is ie vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik doe mijn best!
volgens mij heb ik de reeks gebroken
Ik vind synchroondiscussies soms maar verwarrend. Zoals nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat eerste sterft wel een stille dood, ironisch hehe.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Palliewood weer eens aan het werk.
Dit is een plaatje uit Libanon niet uit pallieland.
Vervelende spelfout inderdaad. De algemeen geaccepteerde term is Pallywood.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:45 schreef Kees22 het volgende:
Zitten alle moderators te slapen of zijn ze oververmoeid?
[..]![]()
Dank je wel.quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Disana het volgende:
NWS / OJ Simpson toch onschuldig?
NWS / O.J Simpson misschien daadwerkelijk onschuldig aan moorden.
Een dubbelaartje.
Ik was eerder. En mijn OP is tevens beterquote:Op woensdag 21 november 2012 12:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Roken pas vanaf 18 jaar
NWS / Rookregels strenger: geen sigaretten kopen onder 18 jaar
En maar paffen.
Ik heb de eerste het eerst genoemdquote:Op woensdag 21 november 2012 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik was eerder. En mijn OP is tevens beter
Nee, de term pallies (en verwante termen) is niet toegestaan. Net zo min als de term smouzen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:54 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Vervelende spelfout inderdaad. De algemeen geaccepteerde term is Pallywood.
Het is maar een heel dun laagje "legitimiteit" waarmee je je hypocrisie bedekt, Kees... en het laagje schijnt door.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, de term pallies (en verwante termen) is niet toegestaan. Net zo min als de term smouzen.
En terecht!
Hypocrisie? Het heeft me moeite genoeg gekost om dit te realiseren.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Het is maar een heel dun laagje "legitimiteit" waarmee je je hypocrisie bedekt, Kees... en het laagje schijnt door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |