idd, wat een vuile racist!quote:
Zoiets noem je 'met een negroide uiterlijk'.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef trovey het volgende:
Zeer donker gekleurde medelander?Of is er een ander wel geaccepteerd woord voor neger?
De schrijver van die poster mag ook wel iets aan zijn Nederlands doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
Dit hing laatst in een stad bij ons in de buurt.
[ afbeelding ]
Dit is dan ook niet discriminerend of racistisch.
Volgens de mensen die er last van hebben natuurlijk wel.
Is het niet Afro-Nederlander. : in de stijl van Afro-Amerikaan. Wat zal mijn buur opkijken als ik hem bombardeer tot Afro-Nederlander, die verklaart me voor gek.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zoiets noem je 'met een negroide uiterlijk'.
En in Sinterklaastijd: zwarte Piet.
Melk of puur?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef pureheart het volgende:
Nederlanders zijn vaak ook een beetje ongevoelig hoor...
Van die grapjes die echt hard aankomen bij een minderheid en er dan als groep om lachen; dat kan de het gevoel geven dat hij/zij er niet bij hoort..
Misschien kun je voor de verandering chocolademens zeggen i.p.v. neger?
Ligt eraan hoe donker diegene isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Melk of puur?Een blanke is dan uiteraard een witte chocolademens.
* Inlognaam zou deze maar wat graag in de brievenbus van zn buren wilen flikkerenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nog niet gehoord bij Opsporing verzocht! eigenlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het niet Afro-Nederlander. : in de stijl van Afro-Amerikaan. Wat zal mijn buur opkijken als ik hem bombardeer tot Afro-Nederlander, die verklaart me voor gek.
Meteen invoeren maar dan moeten ze wel zeker van hun zaak zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehoord bij Opsporing verzocht! eigenlijk.
Het is vooral onzinnig. "Wij dragen jeans", "wij eten patat met...", alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop