Is het me dan bij dezen vergeven?quote:
Ik ben vooral heel benieuwd dus ga wel even kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt me opzich wel boeiend, alleen geloof ik dat ik met mijn vakgebied meer kan met goede webapps dan platformgebonden apps
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef MaxMark het volgende:
Bedankt allemaal
[..]
Jong zat
[..]
Wat heb jij ermee te maken? Hm?
hela, niet teveel credits.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik heb indirect je eerste naamtopic verzorgd.
Ohja. Eeuwige dank dan. Bij deze. Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik heb indirect je eerste naamtopic verzorgd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Daar moet op gedronken worden!
Zoals op bijna alles.
Noem mij eens één ding waar desgewenst niet op gedronken zou kunnen worden.quote:
Daar kan je prima op (of, liever gezegd, over) drinken.quote:
Tanzen macht frei! En met een biertje is het nog beter.quote:
[/inkoppertje]quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef MaxMark het volgende:
En iedereen daar zingen: Nein mann, ich will noch nicht geh'n...
Ik vond jouw naam zo mooi dat ik 'em met die van mij heb gefuseerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:19 schreef Catch22- het volgende:
ik zie mijn naam steeds in de TT staan nu
Al je slingers kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef MaxMark het volgende:
Kom ik thuis, is het slot van de voordeur kapot. Gelukkig had de huisbaas na een half uur de deur alweer opengebroken, maar duurde nog twee uur voor 'ie weer gemaakt was
Ik moet eerst maar eens bij kijken. Ben bij deel 4 afgehaakt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
OMG Harry Potter was zoooooo geweldig! Ooooo het was zo mooi en tof goed en super!(Ja, ik ben een fan!)![]()
Maar dat stomme 3d voegt ook niet veel bijzonders, alleen af en toe.
Shit regen. Ik ga winkelen in Zwolle, regent het zo hard.quote:
*Nog* droger dan nu..?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
Nice. Morgen rond na 3 uur steeds droger.
Jij bent zeker thuis thuis?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:24 schreef ShiningStar het volgende:
Ach, tentamens en resultaten daarvan.
Het is echt van dat weer om binnen te blijven en de hele dag tv te kijken in bed.
quote:
Vorig jaar lag ik in een rivier aan het strand in 38 graden in Zuid-Frankrijk. Ik word zoooo depressiefquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]? Het is godverdomme 13 juli, waarom regent het?
In beeheeed!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:48 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik moet leren voor mijn laatste tentamen
daarom ga ik naar de normale versie (over een paar weken pas)quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
OMG Harry Potter was zoooooo geweldig! Ooooo het was zo mooi en tof goed en super!(Ja, ik ben een fan!)![]()
Waar gaat die draaien..?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef loecje het volgende:
[..]
daarom ga ik naar de normale versie (over een paar weken pas)
Ik hoor van iedereen dat die laatste delen van HP zo tof zijn dus ik was van plan om eerst de andere delen te kijken (had alleen deel 1 gezien in een ver verleden). Ben tijdens deel 2 na 2 uur in slaap gevallen, wat een kakfilm is dat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
quote:
14.gifquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:20 schreef Renesite het volgende:
Bammerdebam. Cursus gehaald (Jesse). Nu gaan we eens studeren
Goed hoor! Diplomaatje, bloemetjes, een aardsvijand tegengekomen en nasi'tje gegeten en even gezellig hier gechitchat met buurtjesquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed hoor! Diplomaatje, bloemetjes, een aardsvijand tegengekomen en nasi'tje gegeten en even gezellig hier gechitchat met buurtjes
Nou, het is in zoverre iemand die ik vaker zal zien in de toekomst. Iets met soort van familie. Zo erg dat-ie mij uit beleefdheid moest feliciteren met mijn diploma. Ik zei "dank" en draaide abrupt gelijk mijn hoofd weer weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Gefeliciteerd! Wat heb je gedaan met de aardsvijand of ben je verstandig geweest?
Tja, dan heb je het ook over een krant. Stond er vorige week ook al niet zo'n artikel van hun in dit topic?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
Artikel is trouwens wel erg kinderachtig geschreven ...
Laatste tijd ook vooral op donderdag veel jongeren van 16, middelbare scholieren enz. Maar merk ook dat er nu strenger wordt gecontroleerd dus als je naar een kroeg ofzo gaat waar je 21 jaar en ouder voor moet zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef Alxander het volgende:
Hoe is het met het gehalte stadjers die vervelend zijn in de stad morgen ? Vind de kwaliteit van de stapavonden (dondrdag en woensdag) een beetje afnemen de laatste weken richting de vakantie..
Het Feestquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:42 schreef loecje het volgende:
welke kroegen moet je 21 of ouder zijn dan?
Mwah. Een gehoorde uitspraak waar ik het echt niet altijd mee eens ben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef loecje het volgende:
en het ligt er ook maar net aan met wie je bent. met een leuk groepje kan het zelfs in de slechtste tent nog leuk zijn
Ik haat serieus die ontsmijters van het Feest. Voor een jaar geleden kwam ik daar nog wel eens en ik kwam altijd binnen maar die uitsmijters.. Ze vroegen ooit om mijn identiteit, maar hij kon het niet eens fatsoenlijk (door de drank?) uitspreken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
De uitsmijters van Het Feest hebben wel gemiddeld een IQ van een platgeslagen schildpad en vinden hun machtsvertoon héérlijk. Maar goed, als je daar eenmaal voorbij bent kun je wel uitgaan in een héle toffe tent.!!
Dat die uitsmijter begint te lachen ligt denk ik meer aan hem dan aan jou. Wat is er mis met oordoppen in doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Luco het volgende:
Pakhuis ben ik geen fan van. Was m'n oordoppen vergeten en stond binnen 10 minuten weer buiten met oorpijn en licht suizende oren... Snap niet dat mensen dat een hele nacht volhouden zonder oordoppen.
Ook wel eens gehad dat de uitsmijter van het Feest begon te lachen toen ik naar buiten liep en daar m'n oordoppen uit deed... Best frustrerend dat ze dat doen omdat die tenten het er zelf naar maken... Merk ook dat ik als ik m´n oordoppen niet bij me heb veel minder snel spontaan de stad in ga (ook al heb ik ze nu eigelijk standaard in m'n tas/jas zitten)...
Waar?quote:
Aan de UMCG kant. Ik kijk dus uit op die vieze modderige weg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Catch22- het volgende:
Woon je aan de kanaalkant, of de UMCG kan Mrjolyn?
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:33 schreef Editeur het volgende:
Hoi ik kom niet uit Groningen maar ik ga er wel stappen vanavond vet zin in nou doei later groetjes
Hippiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Na een jaar maar weer eens naar de kapper.
Ik droeg mijn haar in een chiptune-knot.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik droeg mijn haar in een chiptune-knot.
Heel goedquote:
Ga dan leuk werk zoekenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mja, ik heb ook al 2 week vrij van school, maar vakantie kan ik het niet noemen met de uren die ik werk.
Ik heb 2 leuke baantjes, maar vakantie moet niets doen zijn en ik moet toch wel echt bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga dan leuk werk zoekenIk werk ook redelijk wat, maar voor mij is werken ook bijna vakantie. Alleen gisteren ben ik zeiknat geregend in Rotterdam, dat zuigt wel
Elektr. vliegenmepper?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Bobs. het volgende:
Ik durf mijn kamer niet in omdat er een mot rond vliegt ter formaat van een vogel.
Nu weet ik niet wat ik moet doen.![]()
En gefeliciteerd MM, al moet ik nog even terug lezen waarmee.
Al gedaan, nu maar hopen dat hij vanzelf weg vliegt dan. ; Misschien kan ik hem wel naar de gang lokken als ik de lampen daar aan laat.quote:
Heb ik niet. En bovendien ben ik echt als de dood voor motten, dus ik denk dat ik zelfs gewapend met een elektronische vliegenmepper niet in de buurt zou durven komen.quote:
Ken je zijn nieuwe hitje ook al?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Heeee Marloes, wil met je onderrrrrrr de doucheee
Jaaaah! Hele avond gezongenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:09 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ken je zijn nieuwe hitje ook al?![]()
Toeter-toeter-toeter, met Romana op de scooter!
Fun will cure teh pain!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:43 schreef Luco het volgende:
Paintballen, aardig wat blauwe plekken rijker. Uitgegleden en met m'n scheen tegen een rand ergens geschuurd dus die is nu flink gezwollen. Lies verrrekt maar een verdomd leuke dag gehad.
Ja.quote:
Maar ga je dan helemaal geen vakantie houden dit jaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Great job![]()
Ja, ik ben nog steeds erg druk bezig, te druk bijna, maar goed, even doorzetten, dan gaat het over een aantal maanden helemaal goed komen
nope. Volgend jaar weer. Dan ga ik er ook eens lekker van genietenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:49 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Maar ga je dan helemaal geen vakantie houden dit jaar?
Ik heb vorig jaar ook de hele zomer aan mijn scriptie gezeten, was eigenlijk ook wel prima.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nope. Volgend jaar weer. Dan ga ik er ook eens lekker van genieten
Ga jij wel op vakantie?
Ja, er waren wel een paar heel leuke stukjes! Maar het grootste stuk is vooral grote grauwe gebouwen, niet helemaal mijn smaak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
Dublin lijkt me wel een mooie stad toe, of niet?
Waarom heb je eigenlijk geen iphone?quote:
Voor laptops vind ik een macbook ideaal. Werkt stabiel, werkt top!quote:
Ja, ik wel! Jij?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Woon jij in zo'n container bij het UMCG Mrjolyn_?
Ik niet, maar ik zag je kamer in het studentenkamers topic en ik leek het al te herkennen.quote:
Haha, yes. Ik ben erg erg blij meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zag je kamer in het studentenkamers topic en ik leek het al te herkennen.
op sommige zondagen is de Coop bij het noorderplatsoen ook openquote:Op zondag 17 juli 2011 14:12 schreef Greatmarked het volgende:
Is er vandaag, op de jumbo euroborg na, een supermarkt open in de stad?
Heb je je Garden Collection jurkje al eens gehad?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, ik verveel me. Groningen begint saai te worden nu veel studenten richting hun ouders gaan/op vakantieal m'n huisgenoten zijn gewoon weg.
Ja laatst naar een feestjequote:Op zondag 17 juli 2011 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je je Garden Collection jurkje al eens gehad?
Ahaha dan past het ook, jaquote:Op zondag 17 juli 2011 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja laatst naar een feestjewas als hippie, haha
kreeg heeel veel positieve reacties!
Maar verder vind ik 'm best moeilijk, te koud voor koude dagen maar veeeel te warm voor warme dagen
Ga je ook op vakantie.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, ik verveel me. Groningen begint saai te worden nu veel studenten richting hun ouders gaan/op vakantieal m'n huisgenoten zijn gewoon weg.
Bwhehe jaquote:Op zondag 17 juli 2011 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha dan past het ook, ja.
Mja, ik had daar niet zo'n last van: droeg hem ook naar Kroatie. Maar hij is in general wel lastig ja. Ook qua kleuren enzo![]()
Drama.
Ben al twee keer op vakantie geweest dit jaar, en moet bovendien gewoon werken!quote:
Ahaha jaquote:Op zondag 17 juli 2011 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwhehe jamaar goed, jij weet net zo goed als ik dat ondanks dat je bepaalde dingen niet draagt het wel fijn is om ze in je kast te hebben liggen
[..]
Ben al twee keer op vakantie geweest dit jaar, en moet bovendien gewoon werken!
Beetje uitgeslapen?quote:
Nu vast niet meerquote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hiephoi. Marjolijn zit gewoon lekker buiten in het zonnetje te chillen
Regent het in de stad? Ben op dit moment bij mijn ouders, vanavond weer terugquote:Op zondag 17 juli 2011 17:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu vast niet meer.
Nou hup, even de stad in hier...
Nou, nog niet maar ik hoop morgen iemand te hebben gevonden! Tis echt stom, ik kan echt met 15 mensen ruilen en er kan echt nooit iemand. Maar anders kom ik daarna met een fles wijn langsquote:Op zondag 17 juli 2011 19:05 schreef loecje het volgende:
ben ook bij mn ouders. heerlijk weer gehad hier.
weer eens wat anders dan al die regen de afgelopen tijd.
nu maar hopen dat het woensdag avond mooi weer is. *BBQ tijd*
Marjolijn jij bent wel vrij toch?
Gewoon zorgen dat je niet thuis bent, dat zal ze leren.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nou, nog niet maar ik hoop morgen iemand te hebben gevonden! Tis echt stom, ik kan echt met 15 mensen ruilen en er kan echt nooit iemand. Maar anders kom ik daarna met een fles wijn langs
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Dit mag ook wel in de krant.. ik ben voor 09.00 uit mezelf uit bed gekomen.Ik had de wekker gezet, maar over het algemeen klik ik die weg en lig ik tot 11 uur te slapen.
Mijn koffie is op en ik ben véél te lui om naar de winkel te lopen.quote:
Donald Duckies lezen, boodschappen doen, lekker op de bank chillen. Vanmiddag om 13.00 werken dus vind het wel fijn dat ik even rustig op de bank kan zitten!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]En wat ga je met al die extra tijd doen?
Niet?quote:
Ik ben niet eens in Groningen, dus de stad in gaan wordt wat lastigquote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Saaierds. Gaat er nog iemand de stad in vanavond?
Wat doe je buiten Groningen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in Groningen, dus de stad in gaan wordt wat lastig
Dan is het goed!quote:
Ook als het niet goed was, had je het niet tegen kunnen houdenquote:
Ah ok.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik dacht dat je het koppel Joppie en ShiningStar miste
Dank. Je bent de eerste.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er weer hoor.
Gefeliciteerd Maxmark!
Is dat ondertussen echt iets?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik dacht dat je het koppel Joppie en ShiningStar miste
En terecht, om half 6 's ochtends.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik liep net door de stad maar er was niemand
Ik wel. En had ik dat nou maar niet gedaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik liep net door de stad maar er was niemand
Oh jee. Wat nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik wel. En had ik dat nou maar niet gedaan
Oh, niets! Maar ben nu moe en moet straks werken en ik heb het uiteraard weer veel te laat gemaaktquote:
Sja, je weet het - 's nachts een vent, 's ochtends een vent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Oh, niets! Maar ben nu moe en moet straks werken en ik heb het uiteraard weer veel te laat gemaakt
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef Bobs. het volgende:
En ik maar denken dat ik het ongemerkt voorbij kon laten gaan.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef Bobs. het volgende:
En ik maar denken dat ik het ongemerkt voorbij kon laten gaan.![]()
Sja.Je hebt er zware bevallingen tussenzitten.quote:
Hallo, ik ben onschuld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik was mijn handen dit keer in onschuld
Helaas. Iemand is je voor geweest. Probeer de volgende keer er sneller bij te zijn.quote:
!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas. Iemand is je voor geweest. Probeer de volgende keer er sneller bij te zijn.
Ja, even bewijzen dat ik heus nog niet bejaard ben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 05:50 schreef Luco het volgende:
Op stap geweest Bobs.?
Ga je Bob. ooit nog terug krijgen trouwens?
Drom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Normaal zou ik zoiets inderdaad nooit typen natuurlijk!
Het was heel heel erg stil in de stad gisterquote:Op woensdag 20 juli 2011 05:53 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, even bewijzen dat ik heus nog niet bejaard ben.
En neuh, denk het niet, ik ben een beetje lui.
Ja, d'r was echt geen bal aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Het was heel heel erg stil in de stad gister
Je moet natuurlijk wel je eigen feestje neerzetten he?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef Luco het volgende:
Jeuj, 2 Britten, Francaises en 2 Duitsers in het huis hier... Wanneer begint WO3?
Dat is, eh, nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:33 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Vind het alleen niet zo'n hele chille tent.
Haha, ik kan heel wat hebben hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat is, eh, nog zachtjes uitgedrukt.
Hai!quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:23 schreef Catch22- het volgende:
Hoi DvT![]()
Ik ga eigenlijk bijna nooit meer uit. En als dat wel gebeurd dan sjok ik achter mijn vrienden aan, meestal richting de warhol en het pakhuis.
Pak nog wel eens een feestje mee in SimplonTechno(otjes) of hiphop is daar altijd erg chill
Vraag aan de Duitsers of ze iets verloren zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:33 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel je eigen feestje neerzetten he?Alleen als het zo stil is, eindig ik vaak in de Negende Cirkel omdat het daar nog wel druk is. Vind het alleen niet zo'n hele chille tent.
You lost me there..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag aan de Duitsers of ze iets verloren zijn
Oh, ik begrijp hem al.. 4 uur slaap is niet optimaalquote:
Amai die was zeeeeeer plezantquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie met Joppie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |