Is het me dan bij dezen vergeven?quote:
Ik ben vooral heel benieuwd dus ga wel even kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt me opzich wel boeiend, alleen geloof ik dat ik met mijn vakgebied meer kan met goede webapps dan platformgebonden apps
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef MaxMark het volgende:
Bedankt allemaal
[..]
Jong zat
[..]
Wat heb jij ermee te maken? Hm?
hela, niet teveel credits.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik heb indirect je eerste naamtopic verzorgd.
Ohja. Eeuwige dank dan. Bij deze. Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik heb indirect je eerste naamtopic verzorgd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Daar moet op gedronken worden!
Zoals op bijna alles.
Noem mij eens één ding waar desgewenst niet op gedronken zou kunnen worden.quote:
Daar kan je prima op (of, liever gezegd, over) drinken.quote:
Tanzen macht frei! En met een biertje is het nog beter.quote:
[/inkoppertje]quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:58 schreef MaxMark het volgende:
En iedereen daar zingen: Nein mann, ich will noch nicht geh'n...
Ik vond jouw naam zo mooi dat ik 'em met die van mij heb gefuseerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:19 schreef Catch22- het volgende:
ik zie mijn naam steeds in de TT staan nu
Al je slingers kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef MaxMark het volgende:
Kom ik thuis, is het slot van de voordeur kapot. Gelukkig had de huisbaas na een half uur de deur alweer opengebroken, maar duurde nog twee uur voor 'ie weer gemaakt was
Ik moet eerst maar eens bij kijken. Ben bij deel 4 afgehaakt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
OMG Harry Potter was zoooooo geweldig! Ooooo het was zo mooi en tof goed en super!(Ja, ik ben een fan!)![]()
Maar dat stomme 3d voegt ook niet veel bijzonders, alleen af en toe.
Shit regen. Ik ga winkelen in Zwolle, regent het zo hard.quote:
*Nog* droger dan nu..?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
Nice. Morgen rond na 3 uur steeds droger.
Jij bent zeker thuis thuis?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:24 schreef ShiningStar het volgende:
Ach, tentamens en resultaten daarvan.
Het is echt van dat weer om binnen te blijven en de hele dag tv te kijken in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |