Hè wat!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef MaxMark het volgende:
Eens per jaar moet dit worden uitgelegd, nu lijkt de tijd weer aangebroken: Bob. is een meisje.
Schaam je. Ga maar in een hoekje staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:14 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoe durf ik hè, zomaar liegen over mijn geslacht op m'n fok! profiel.
Je hebt nog steeds moeite met het omarmen van die extra s, of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef MaxMark het volgende:
Eens per jaar moet dit worden uitgelegd, nu lijkt de tijd weer aangebroken: Bob. is een meisje.
Sterker nog. Ik typte het eerst per ongeluk met.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds moeite met het omarmen van die extra s, of niet?
Ha! Je went er al aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik typte het eerst per ongeluk met.
Heb ge-edit.
Ja, en met je rechterhand de portierhendel open maken. En als je examinator eerder uit de auto is dan jij, ben je ook gezakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Telecaster het volgende:
Bobs., 't klinkt heel suf maar 't kan het verschil uitmaken tussen net wel en net niet geslaagd:
als je aan 't eind van je examen weer parkeert, echt enorm overdreven over je linkerschouder kijken voor je je portier opendoet en uitstapt.
Succes!
Je kunt ook met je linkerarm door het geopende raam het portier vanaf de buitenzijde openenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, en met je rechterhand de portierhendel open maken. En als je examinator eerder uit de auto is dan jij, ben je ook gezakt.
* joppie_saus is blij dat hij zowel theorie als praktijk in één keer gehaald heeft![]()
kijk je ver genoeg vooruit en ook enigzins om je heen? Als je dat rustig genoeg doet, krijg je wel door wat er om je heen gebeurd.quote:
Kan je ook doen. Vraag me af wat de examinator daarvan vindtquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt ook met je linkerarm door het geopende raam het portier vanaf de buitenzijde openen
het zal wel niet mogen, omdat je de auto compleet afgesloten neer moet zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kan je ook doen. Vraag me af wat de examinator daarvan vindt
Dat probeer ik wel, maar ik ben ietwat chaotisch, dus dan zit ik heel enthousiast te proberen te kijken en dan raak ik weer afgeleid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kijk je ver genoeg vooruit en ook enigzins om je heen? Als je dat rustig genoeg doet, krijg je wel door wat er om je heen gebeurd.
Ach, ik had in de les voor mijn examen nog een ingreep, dus geen zorgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, maar ik ben ietwat chaotisch, dus dan zit ik heel enthousiast te proberen te kijken en dan raak ik weer afgeleid.![]()
Ik denk trouwens dat het allemaal met mijn rijvaardigheden vast wat minder dramatisch gesteld is dan ik altijd denk hoor, mijn leraar wou m'n examen een maand geleden al aanvragen.
En de dag daarna wel gewoon gehaald? Nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, ik had in de les voor mijn examen nog een ingreep, dus geen zorgen
ah, vrouwelijke onzekerheid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, maar ik ben ietwat chaotisch, dus dan zit ik heel enthousiast te proberen te kijken en dan raak ik weer afgeleid.![]()
Ik denk trouwens dat het allemaal met mijn rijvaardigheden vast wat minder dramatisch gesteld is dan ik altijd denk hoor, mijn leraar wou m'n examen een maand geleden al aanvragen.
Anderhalf uur later zelfs. Was wel meteen goed wakker die dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Bobs. het volgende:
[..]
En de dag daarna wel gewoon gehaald? Nice.
Ik tijdens mijn examen, en zelfs toen was ik nog geslaagd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, ik had in de les voor mijn examen nog een ingreep, dus geen zorgen
Ik weet niet eens met welke hand ik mijn autodeur opendoe van binnenuit?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, en met je rechterhand de portierhendel open maken. En als je examinator eerder uit de auto is dan jij, ben je ook gezakt.
* joppie_saus is blij dat hij zowel theorie als praktijk in één keer gehaald heeft![]()
Ook al zo'n zin in zondag?quote:
*mompelt iets over niet weten en parkerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet niet eens met welke hand ik mijn autodeur opendoe van binnenuit?!![]()
Ja, dan ben ik eindelijk een vrije dag!quote:
*mompelt iets over inparkeren op de centimeter nauwkeurigquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ook al zo'n zin in zondag?
[..]
*mompelt iets over niet weten en parkeren
Jup, zes daagjes!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Toe maar weer, wat een luxe! Voor een vakantie?
Ik ga na volgende week zooooo hard chillen. Als mijn docente een beeetje meewerktquote:
1 juli is mijn afstudeerstage voorbij. (of voor Jesse: mijn diploma veterstrikken ga ik dan halen) en dan als het meezit krijg ik ook een voldoende daaropquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga volgende week mijn project opleveren en wat dingetjes afronden. En dan mooi twee week eerder zomervakantie.
Hij denkt zomaar mod te zijn. Tsk tsk tsk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
...
Eindredactie Sport, blijf eens af.
quote:Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 8 juni 2011 @ 22:42 door P........: (dit ter privacy van de gebruiker die dit heeft aangepast)
Topictitel: "Groningen Stad #525" -> "Groningen Stad #525 - Met ShiningStar in de TT"
Aye!quote:
Mij aanmoedigen. Ik ben nog steeds bezig met afstuderen namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Bobs. het volgende:
Aye?
En ik heb over een week ook zomervakantie, 3 maanden lang. Wat moet ik met al die tijd.
Is het zo erg met je afstuderen dat alleen het aanmoedigen al 3 maanden lang voor dagbesteding zou zorgen? Ernstig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mij aanmoedigen. Ik ben nog steeds bezig met afstuderen namelijk
Zo ernstig is het nu ook weer niet, maar af en toe een schouderklopje moet genoeg zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Is het zo erg met je afstuderen dat alleen het aanmoedigen al 3 maanden lang voor dagbesteding zou zorgen? Ernstig.
Dat moet kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ernstig is het nu ook weer niet, maar af en toe een schouderklopje moet genoeg zijn
Jou kennende ga je gewoon weer in de UB zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Bobs. het volgende:
Aye?
En ik heb over een week ook zomervakantie, 3 maanden lang. Wat moet ik met al die tijd.
Alleen vandaag nog en morgen eventjes studie-evaluatiequote:
Evaluaties zijn top.quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog en morgen eventjes studie-evaluatie
There there.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ernstig is het nu ook weer niet, maar af en toe een schouderklopje moet genoeg zijn
I wish.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jou kennende ga je gewoon weer in de UB zitten.
Wil je ruilen? Drie maanden lijkt me niet verkeerd zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Bobs. het volgende:
[..]
I wish.Ik zou serieus haast hopen dat ik nog een scriptie had die ik deze zomer daar weer kon schrijven, want drie maanden niks doen lijkt me echt te saai voor woorden.
Prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Drie maanden lijkt me niet verkeerd zo
Werken zou ik het liefste doen! Maar ik wil ook verhuizen deze zomer, en ik weet nog niet wanneer dat gaat zijn (ik moet eerst even een kamer vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:17 schreef Fems het volgende:
Maar bobs. Je kan ook op vakantie, of gaan werken of of of
Ga jij de stad verlaten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Werken zou ik het liefste doen! Maar ik wil ook verhuizen deze zomer, en ik weet nog niet wanneer dat gaat zijn (ik moet eerst even een kamer vinden.) dus ik kan niet echt werk zoeken als ik niet weet in welke stad ik woon.
![]()
En ik ga nog een weekendje weg, maar verder gaan alle mensen die ik ken naar plekken waar ik niet heen wil. Dus om nou op vakantie te gaan puur om de verveling tegen te gaan is ook weer zo wat.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Al een tijdje hier niet gezien!
Bakkert? Jazeeker wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Catch22- het volgende:
Ben jij dezelfde bakker al op GoT ?
Even in je history gekeken en het antwoord is nee
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef thebakkert het volgende:
Tou eem ja Tammooo. Even wat infos: werkende in online media sector voor 4 dagen per week en studeert (ahum kuch) Commerciële Economie Duaal @ Hanze.
Ah okequote:
Hmm, tussen welke steden twijfel je? Wel tof dat je gaat verhuizen, klaar met studie of ergens anders studie verder doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Werken zou ik het liefste doen! Maar ik wil ook verhuizen deze zomer, en ik weet nog niet wanneer dat gaat zijn (ik moet eerst even een kamer vinden.) dus ik kan niet echt werk zoeken als ik niet weet in welke stad ik woon.
![]()
En ik ga nog een weekendje weg, maar verder gaan alle mensen die ik ken naar plekken waar ik niet heen wil. Dus om nou op vakantie te gaan puur om de verveling tegen te gaan is ook weer zo wat.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Al een tijdje hier niet gezien!
Oh nee sorry, ik twijfel niet tussen steden, ik ga sowieso naar Utrecht. :-) Maar ik verhuis wanneer ik een kamer heb gevonden, en ik weet dus niet echt wanneer dat is. En ik ga daar aan mijn master beginnen dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, tussen welke steden twijfel je? Wel tof dat je gaat verhuizen, klaar met studie of ergens anders studie verder doen?
Het gaat goed met me, niet zo veel meer op FOK te vinden, dus hier ook niet! Druk met studie momenteel, aangezien de tentamenperiode weer begonnen is!
Hai Bobs.!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:08 schreef Bobs. het volgende:
Hai Chipsel.! Leuk van het Australische vriendinnetje die langs komt!
Penvriendinnen, hoe oldskool inderdaad. Wordt vast wel gezellig! En anders reist ze maar weer verder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hai Bobs.!
Ja. Wel eng ook, want ik heb d'r dus nog nooit in 't echt gezien. We schrijven elkaar (oldskool he?) al ruim 6 jaar lang. Uiteraard ook een boel via internet maar soit.
Schuldig. Projectmanagement op De Borg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef thebakkert het volgende:
Heeft toevallig ook iedereen hier wel bij KPN gewerkt?
Niet bij, wel voor KPN.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef thebakkert het volgende:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef Renesite het volgende:
Meisjes net: "ja ja ik heb hem toen maar ge-whatsup't"
Ik ging een beetje dood van binnen
Oh ja, dat is dit weekend. Niet vergeten extra boodschapjes te doen morgen, als verstokte heiden word ik toch altijd weer een beetje overvallen door de gristelijke feestdagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef RickoKun het volgende:
Pinksteren nigga's, tijd om keihard te Leeken G ()
Is de Jumbo niet open?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dit weekend. Niet vergeten extra boodschapjes te doen morgen, als verstokte heiden word ik toch altijd weer een beetje overvallen door de gristelijke feestdagen.
vast wel. Maar om nou met de hele provincie in de supermarkt te staan....quote:
Ah, dank je. Ik kom daar normaal gesproken nooit.quote:
Eng!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef joppie_saus het volgende:
Loop je zomaar Renesite tegen het lijf in het atrium van de Hanze. Schrok me dood
Ik ook niet, te ver fietsen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ik kom daar normaal gesproken nooit.
Nou, voor een goede pot fietsen draai ik normaal m'n hand niet om - leve de conditie.quote:
Maaiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef joppie_saus het volgende:
Loop je zomaar Renesite tegen het lijf in het atrium van de Hanze. Schrok me dood
En daarom is het een geschikte plek om lekker rustig een film te kijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Telecaster het volgende:
3) ga ik nooit naar de MustSee omdat bioscopen in het uitgaanscentrum thuishoren en niet, godbetere, middenin een fucking weiland.
Nope. Wel schuin tegenover de KPN, as we speak trouwens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef thebakkert het volgende:
Jazekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef thebakkert het volgende:
SVB, UWV...?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nope. Wel schuin tegenover de KPN, as we speak trouwens.
Jup, en morgen en maandag zijn ze helemaal dicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:49 schreef ShiningStar het volgende:
Bobs., tot hoe laat is de UB vandaag open? Tot 17 uur maar?
Whuuuu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Jup, en morgen en maandag zijn ze helemaal dicht.
Ja, stom hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Whuuuu?Ik had gehoord dat ie morgen wel open was, en alleen maandag gesloten! Nou, dat wordt dus weer een fijn weekendje studeren, not.
Kwam hem ja gisteren tegen: pffffffquote:
Straks plan om het daar even over te hebben ipv die UB. Waar je ziet en gezien wordt.quote:
Tijd zat. Hihi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam hem ja gisteren tegen: pffffff!
Beste vent moet eerst eens een onderzoekje doenhihi
waarom wil je in het weekend in de UB zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:49 schreef ShiningStar het volgende:
Bobs., tot hoe laat is de UB vandaag open? Tot 17 uur maar?
Over 24 uur is het zondagavond 10 uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef joppie_saus het volgende:
Over 24 uur ben ik geland in Barcelona
Dan heb jij rust?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Over 24 uur is het zondagavond 10 uur
Waar is hier?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:19 schreef Bobs. het volgende:
Ah, perfect. Had voor morgen inderdaad geen eten.
En fijn, er is de afgelopen maand ook al 2x ingebroken in het eetcafé onder mijn huis. lekker veilig hoekje hier.
Oefening baart kunstquote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
+1 voor Jumbo.
Ik heb net Burlesque gekeken! Ik ben nu heel jaloers, ik wil ook zo kunnen dansen.
vorige week Hangover 2 in de MustSee gezien. Vond die niet zo bijzonderquote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, toffe film! Ben ik vorige week heen geweest.
BBQ weer he. Dan is het tokkie-uur.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Het leek me wel handig om even wat avondeten te halen bij de Jumbo. Ik liep naar binnen en dacht, lá-ter, ga morgen zodra hij open gaat wel naar binnen. Wat een teringdrukte. Ga vaak heen op zondag maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
True, alhoewel ik denk dat het nooit zo mooi lijkt als in de filmquote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
Ik ga vanavond naar XMen First Class
Nouja, dat. Of het punt dat ik minder moet drinken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Bobs. het volgende:
Oh, daar moest nog een bericht onder. Maar ik geloof dat ik zo Jesse's punt wel genoeg heb bewezen.
Op zich goed alleen is het gewoon wennen. Grote stad, veel groter dan ik ooit gewend ben geweest, constant in een andere taal dan je moerstaal moeten spreken is ook vrij vermoeiend. Weet wel zeker dat ik een toffe tijd ga hebben hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nice. Hoe bevalt Australië je nu je er enkele dagen zit?
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Nouja, dat. Of het punt dat ik minder moet drinken.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Dat was het zekerquote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, toffe film! Ben ik vorige week heen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed, op dat water na danquote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Op zich goed alleen is het gewoon wennen. Grote stad, veel groter dan ik ooit gewend ben geweest, constant in een andere taal dan je moerstaal moeten spreken is ook vrij vermoeiend. Weet wel zeker dat ik een toffe tijd ga hebben hier.
Alleen jammer van het huidige weer. Regen, regen, regen.
hahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Twee dagen achter elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja hoor, alles is prima.![]()
Lekker een dagje vrij?
Lekker toch juist, eens even helemaal niks doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Twee dagen achter elkaarlang geleden. Daar ga ik dus ook helemaal niets mee doen
Nog steeds! Kunnen ze die verslagen niet gewoon jatten bij de volgende inbraakpogingquote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Lekker toch juist, eens even helemaal niks doen.![]()
Ik zit al weer druk jaarverslagen door te spitten voor mijn werk.Nog 3 dagen!
Dat bakken ze gewoon bij de Jumbo af johquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Prosac het volgende:
Vreemd dat de bakkerijen in Noord Nederland niet eventjes open zijn om de Jumbo van brood te voorzien.
ah! daar komt der affe aus de mouw, er was dus wél brood.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ze bakken inderdaad niet alles zelf, maar het enige wat ze hadden was zonnepitjes brood. Zelfs gewone bolletjes (kadetjes) hadden ze niet
Die worden enkel afgebakkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah! daar komt der affe aus de mouw, er was dus wél brood.
En kadetjes worden dus alleen fabrieksgebakken. Die harde bolletjes (kaiser, pistoletjes) en croissants (en bepaalde oerbroden) bakken ze wel zelf.
Ja, 3 zakjes misschien. Geen brood voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah! daar komt der affe aus de mouw, er was dus wél brood.
En kadetjes worden dus alleen fabrieksgebakken. Die harde bolletjes (kaiser, pistoletjes) en croissants (en bepaalde oerbroden) bakken ze wel zelf.
Meh meh meh dubbel mehquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hup, iets enthousiaster, huilen mag aan het eind van de week
Ik had vanochtend zowaar zin om op te staan, want de rechtenbieb was weer open.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:21 schreef ShiningStar het volgende:
De UB is weer open!!!!!!! Ik zou er bijna blij van worden.
Pfff nu nog verzinnen met welke vakken ik vandaag eens bezig zal gaan (keuze uit 6quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik had vanochtend zowaar zin om op te staan, want de rechtenbieb was weer open.
Heb je 6 tentamens?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Pfff nu nog verzinnen met welke vakken ik vandaag eens bezig zal gaan (keuze uit 6)
Succes dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Yup... Stress 'm nu al de pan uit.
Sterktequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Yup... Stress 'm nu al de pan uit.
Huh? Die ketting, soit, maar wat voor een Zeemanslot heb je dan..?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme. Fiets omgetyft door de wind en daardoor mijn ketting eraf en mijn slot los.
Schroef was tijd geleden afgebroken en ik had hem vastgemaakt met een Tai-ripje. Slot zit dus nog wel op slot maar wel aan één kant los waardoor hij in mijn spaken hangt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Huh? Die ketting, soit, maar wat voor een Zeemanslot heb je dan..?
Tie-wrapje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Schroef was tijd geleden afgebroken en ik had hem vastgemaakt met een Tai-ripje. Slot zit dus nog wel op slot maar wel aan één kant los waardoor hij in mijn spaken hangt.
Net als Alexxxxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef MaxMark het volgende:
Grappig dat DaD nog zo hoog staat terwijl die hier al ruim een jaar niet meer komt.
En dan vanavond van 18.30 tot 20.30 nog een toets ook.quote:
Vanavond nog toets, dat lijkt me echt super vervelend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
En dan vanavond van 18.30 tot 20.30 nog een toets ook.![]()
Dag UB, ik ga lekker naar huis om te slapen.
Ik-heb-er-geen-kracht-meer-voor.quote:
Mooi. Bij welke copyshop ben je geweest? Ik baal nog steeds van de voorkant van het verslag, kutzooi.quote:
Oei, sterkte.quote:
Ik heb slechts 1 account, maar toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Slaif het volgende:
Mn 3 accounts gecombineerd, sta ik steeds in de top 5...
Kerklaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef TvhN het volgende:
[..]
Mooi. Bij welke copyshop ben je geweest? Ik baal nog steeds van de voorkant van het verslag, kutzooi.
Oei. Daar heb je ook een hoop bier voor.quote:
waarom enkelzijdig?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kerklaan.
Ik baal ook van die voorkant. Had ik gewoon beetje karton-achtig papier moeten gebruiken. Maar nou jaa.... Het is in ieder geval in kleur! En ik heb een metalen ringband! En enkelzijdig geprint!
Auw... 5 maal geprint = 34 euro
Is toch wel het mooist... Vond mijn docente ten minstequote:
Ugh. Je print een onderzoek/verslag toch niet serieus dubbelzijdig uit?quote:
Nou ja, en dat dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ugh. Je print een onderzoek/verslag toch niet serieus dubbelzijdig uit?
Ik print nooit dubbelzijdig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, en dat dus!
Ik vind het zo ook mooier!
Kijk, standaard verslagen en dergelijke wel dubbelzijdig, maar dit nou nét even niet inderdaad.
Waarom niet? Kijk dat iemand zijn scriptie nou zo speciaal vind dat het enkelzijdig moet, prima. Maar al die flut verslagjes waar na 1x lezen nooit meer iemand naar kijkt, waarom zou je? Alleen zonde van het papier.quote:
Vind ik zelf mooier. Ik lever graag iets in wat ik zelf ook tof vind.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Waarom niet? Kijk dat iemand zijn scriptie nou zo speciaal vind dat het enkelzijdig moet, prima. Maar al die flut verslagjes waar na 1x lezen nooit meer iemand naar kijkt, waarom zou je? Alleen zonde van het papier.
Weet niet wat het is, maar gemiddeld (in een erge week) heb ik 4 x per week hoofdpijn, maar migraine is het niet. Althans, als ik lees op het internet wat migraine moet inhouden heb ik dat iig niet.quote:
Waarom niet? Je meent toch niet serieus dat mooiheid voortkomt uit wel of niet dubbelzijdig zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Je print een onderzoek/verslag toch niet serieus dubbelzijdig uit?
Eens. Ik vind dubbelzijdig er zelfs juist professioneler uit zien, maarja dat is mijn mening.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom niet? Je meent toch niet serieus dat mooiheid voortkomt uit wel of niet dubbelzijdig zijn?
Hm. Al eens mee naar de dokter geweest?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar gemiddeld (in een erge week) heb ik 4 x per week hoofdpijn, maar migraine is het niet. Althans, als ik lees op het internet wat migraine moet inhouden heb ik dat iig niet.
Repelsteeltje aan de Nieuwe Boteringestraat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weet iemand trouwens een beetje goede stomerij in de buurt van de Korreweg? En weet iemand ook hoelang ik ongeveer kwijt ben wat ik inlever? Ben nog nooit bij een stomerij geweest, haha.Wil graag mijn blazertje heen brengen!
Ach ach ach. Ik heb een beerput geopendquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Waarom niet? Kijk dat iemand zijn scriptie nou zo speciaal vind dat het enkelzijdig moet, prima. Maar al die flut verslagjes waar na 1x lezen nooit meer iemand naar kijkt, waarom zou je? Alleen zonde van het papier.
Oh sorry, met flutverslagje bedoelde jouw afstudeeronderzoek niet. Die valt voor mij in dezelfde categorie als een scriptie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach ach ach. Ik heb een beerput geopend!
Nou, een afstudeeronderzoek vind ik enkelzijdiger net wat mooier. Dat vroeg mijn docent dus ook. Doe ik dan wel. Kostte daarnaast niets extra's. Persoonlijk vind ik het ook geen punt om het dubbelzijdig te doen.
Toegegeven: enkelzijdig is mooier omdat het geheel wat meer volume krijgt (60 pagina's is al niet zoveel)
Neh, de dokter zegt waarschijnlijk toch dat ik gewoon rustig aan moet doen en gewoon asperines moet slikken. Wil nog steeds wel een keer naar een opticien, ik zie wel goed, maar kan zijn dat mijn ogen teveel moeite moeten doen, ofzo. Maar dat komt er elke keer ook niet van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:02 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Al eens mee naar de dokter geweest?
Ik heb bijna nooit koppijn (en nooit katers, hah), maar als ik vier keer per week standaard hoofdpijn had zou ik er toch maar 's even naar laten kijken.
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle Nederlanders een man zijn. Of niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef EpicKnife het volgende:
De meeste Fok!ers wonen in Groningen of niet
Ik natuurlijk ook!
Persoonlijk magquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oh sorry, met flutverslagje bedoelde jouw afstudeeronderzoek niet. Die valt voor mij in dezelfde categorie als een scriptie.(kom maar door Jesse)
Helaas, ik heb een griepprik gehad 2 jaar terug dus mag niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef thebakkert het volgende:
Voor de studenten onder ons, QPS heeft een aantal mensen nodig voor onderzoek naar griep. Je krijgt ¤80 als je 4 keer (kort) langskomt in het UMCG. Wel even aanmelden enzo maar leek me wel makkelijk verdiendhttp://www.qpsvrijwilliger.nl/griep
Of bedoelen ze letterlijk "de laatste 3 seizoenen" als in 3/4e jaar? Of 3 griepseizoenen? [/blond]quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:05 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Helaas, ik heb een griepprik gehad 2 jaar terug dus mag niet.
Ik gok gewoon 3/4e jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Of bedoelen ze letterlijk "de laatste 3 seizoenen" als in 3/4e jaar? Of 3 griepseizoenen? [/blond]
Ik ben ook nooit ziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef RickoKun het volgende:
ik ben nooit ziek dus ik mag niet, ben ik te baas voor
Maar in principe krijg je maar 1x per jaar een griepprik, dus dan klinkt 3/4e jaar als zo'n rare grens, vraag dan gewoon of mensen het afgelopen jaar geen griepprik hebben gehad.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle Nederlanders een man zijn. Of niet.
Sydney trouwens, geen Groningen hier
Alle Nederlanders zijn een man ja, hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja jong, maak eens een topic voor je eigen stad aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Eh, met wat dan? Lijkt me toch een handig stukje informatie om vooraf te wetenquote:Je krijgt bij twee bezoeken een injectie in de bovenarm
Ik heb er met meerdere mensen naar gekeken, niemand die 'em herkende. Maar iedereen zij wel meteen "Goh, die is goed zichtbaar".quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef Disana het volgende:
Dus niemand van jullie herkent die brandstichter? En ik maar denken dat Fokkers zulke speurneuzen zijn
Precies, die moet toch makkelijk herkend worden als ie even op tv wordt getoond?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb er met meerdere mensen naar gekeken, niemand die 'em herkende. Maar iedereen zij wel meteen "Goh, die is goed zichtbaar".
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef MaxMark het volgende:
Btw, iedereen gefeliciteerd met ons 5-jarige jubileum hier op Fok
Gezien hij al drie keer deze mensen heeft 'belaagd', zou je denken dat hij ze kent en zij hem dus ook zouden kennen. Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, die moet toch makkelijk herkend worden als ie even op tv wordt getoond?
Jij ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef MaxMark het volgende:
Btw, iedereen gefeliciteerd met ons 5-jarige jubileum hier op Fok
3251200[.][.]quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voel je je een beetje trots, als 'oprichter'?
Wut?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
3251200[.][.]
Die laatste cijfers moet je maar eventjes vertellen wanneer je ze wilt!
Het is een vreemde zaak. En ik zou geen oog meer dichtdoen als ik daar woonde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef MaxMark het volgende:
Gezien hij al drie keer deze mensen heeft 'belaagd', zou je denken dat hij ze kent en zij hem dus ook zouden kennen. Blijkbaar niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |