Oftewel :quote:Please allow up to 14 days for delivery. Issue 1 comes for the special price of £1.99, Issue 2 is £4.99 and each issue thereafter costs £7.99.
The series is complete in 85 issues.
Het blijft plastic met heel weinig metaal en een productie-waarde van onder de 20 euro.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef vosss het volgende:
Toch niet heel duur voor die schaal zegmaar.
Ik bedoel 1 op 8 is best groot
Ze rijden dit jaar met oud materiaal?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
Sebastian Vettel noemt RB7 'Kinky Kylie'
Om hier ff op terug te komen, dit was de wagen van 2009, dit is ook nogal een nadeel voor Button aangezien hij nog evengoed niet in die wagen heeft gereden gehad. Tel dat op bij een baan die die niet kent, en zo vreemd vind ik zijn tijd niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..
1:48 voor Button,
1:49 voor Lowndes.
V8 tijden:
2:11 voor Lowndes
2:17 voor Button
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
wtf, ik ben het een keer met die seniele oude gek eensquote:Ecclestone haalt flink uit naar FIA en Todt
24 maart 2011
Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft verrassend hard uitgehaald naar de FIA en de president van die internationale autosportbond, Jean Todt. De 80-jarige Brit vindt dat de FIA zich niet meer moet bemoeien met het maken van de Formule 1-regels.
"Todt reist de hele wereld over om wat handen te schudden en baby's te zoenen", vertelde Ecclestone in The Daily Express. "Dat is misschien goed voor de FIA, maar de Formule 1 heeft dat niet nodig." Ecclestone ziet ook niets in de milieuvriendelijke koers die de FIA wil varen. Zo noemt hij het Kinetic Energy Recovery System een duur en nutteloos ding en vindt hij de nieuwe 1.6 liter turbomotor die in 2013 moet worden ingevoerd, ook helemaal niks. "Eigenlijk zouden wij de regels moeten schrijven met de teams. Wij zijn degenen die veel geld in deze sport steken. Wij moeten de regels maken, ze aan de FIA geven en zij moeten ervoor zorgen dat ze worden nageleefd. Net als de politie, die maakt ook geen wetten. De FIA is nu een grote grap."
Ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wtf, ik ben het een keer met die seniele oude gek eens
Helemaal mee eens. Hij leidt aan Alzheimer. 30 jaar geleden klaagde hij in ieder geval niet over 1.5 liter turbomotoren in zijn Brabhams.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik nietBernie is één van de oorzaken dat F1 zo duur is voor de teams. Dat z'n kip met gouden eieren daardoor gekortwiekt wordt heeft hij voornamelijk aan zichzelf te danken.
Bovendien was het gekke ouwe Bernie die altijd als eerste bij maat Max liep te huilen als 'ie iets voor elkaar wilde krijgen, met z'n uitspraken (uit eenzelfde interview) als There are only two important things in F1 : One is Ferrari and second is the noise.
Kleinere turbo-motoren kunnen helemaal geen kwaad. KERS is zeker niet nutteloos.
En Bernie regels laten schrijven (met of zonder de teams) is al HELEMAAL geen goed idee.
Hij komt wel met een vergelijk als "net als de politie" maar F1 is een sport en in een sport maken de spelers niet de regels ... en de televisiebazen zouden helemaal hun bek moeten houden als het gaat om sport.
Ik denk dat er wel eentje komt. WEST deed dat toch altijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Radegast het volgende:
Is er nog geen topic voor de Grand Prix van komend weekend?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Pos Driver Team Time Laps 1. Webber Red Bull-Renault 1m26.831s 20 2. Vettel Red Bull-Renault 1m27.158s + 0.327 19 3. Alonso Ferrari 1m27.749s + 0.918 20 4. Rosberg Mercedes 1m28.152s + 1.321 16 5. Barrichello Williams-Cosworth 1m28.430s + 1.599 24 6. Button McLaren-Mercedes 1m28.440s + 1.609 29 7. Hamilton McLaren-Mercedes 1m28.483s + 1.652 26 8. Schumacher Mercedes 1m28.690s + 1.859 14 9. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m28.725s + 1.894 13 10. Petrov Renault 1m28.765s + 1.930 15 11. Massa Ferrari 1m28.842s + 2.011 20 12. Heidfeld Renault 1m28.928s + 2.097 14 13. Sutil Force India-Mercedes 1m29.314s + 2.483 19 14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m29.328s + 2.497 21 15. Maldonado Williams-Cosworth 1m29.403s + 2.572 24 16. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m29.468s + 2.637 23 17. Perez Sauber-Ferrari 1m29.643s + 2.812 18 18. Hulkenberg Force India-Mercedes 1m31.002s + 4.171 20 19. Kovalainen Lotus-Renault 1m32.428s + 5.597 13 20. d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m35.282s + 8.451 17 21. Glock Virgin-Cosworth 1m35.289s + 8.458 15 22. Chandhok Lotus-Renault no time 1 23. Liuzzi HRT-Cosworth no time 24. Karthikeyan HRT-Cosworth no time All Timing Unofficial |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Pos Driver Team Time Laps 1. Button McLaren-Mercedes 1m25.854s 32 2. Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.986s + 0.132 31 3. Alonso Ferrari 1m26.001s + 0.147 28 4. Vettel Red Bull-Renault 1m26.014s + 0.160 35 5. Webber Red Bull-Renault 1m26.283s + 0.429 33 6. Schumacher Mercedes 1m26.590s + 0.736 31 7. Massa Ferrari 1m26.789s + 0.935 34 8. Perez Sauber-Ferrari 1m27.101s + 1.247 39 9. Barrichello Williams-Cosworth 1m27.280s + 1.426 34 10. Rosberg Mercedes 1m27.448s + 1.594 23 11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m27.525s + 1.671 31 12. Petrov Renault 1m27.528s + 1.674 29 13. Heidfeld Renault 1m27.536s + 1.682 22 14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m27.697s + 1.843 30 15. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m28.095s + 2.241 35 16. di Resta Force India-Mercedes 1m28.376s + 2.522 33 17. Sutil Force India-Mercedes 1m28.583s + 2.729 31 18. Maldonado Williams-Cosworth 1m29.386s + 3.532 29 19. Kovalainen Lotus-Renault 1m30.829s + 4.975 22 20. Trulli Lotus-Renault 1m30.912s + 5.058 23 21. D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m32.106s + 6.252 36 22. Glock Virgin-Cosworth 1m32.135s + 6.281 30 23. Liuzzi HRT-Cosworth No time 1 All Timing Unofficial |
quote:HRT expects 'normal' day on Saturday
Hispania boss Colin Kolles is expecting a "normal" day on Saturday after the team failed to do any significant running on Friday.
Italian Tonio Liuzzi managed just an installation lap today, after finally hitting the track with two minutes left in the afternoon session. He didn't set a time.
Team-mate Narain Karthikeyan was unable to do any running as his car was not ready in time.
Kolles, however, says both cars will be able to run normally ahead of qualifying.
"The team made a great effort today," said Kolles. "Tomorrow we can have a normal day, with both cars running on the track. Tomorrow will be another day of hard work and hopefully more progress.
"As for today, I must thank the whole team for their effort and hard work, they did a great job. I am very proud of them."
The team, which did not do any testing with the new car, will be forced to use last year's front wing, however, as the new one has not yet passed the mandatory FIA crash tests.
Liuzzi said it was positive he had at least managed to get the car running.
"Even though we only did one lap today, it is very important for us to have put the F111 into action," he said. "It's been a big effort from everybody, the mechanics and engineers have worked day and night to get the car ready.
"It's very positive to have the car on the ground and we now have some numbers to work on for tomorrow. We are looking forward to tomorrow as it is our first chance to put in some laps together and get some information on the car."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |