Het gaat niet alleen om snelle kwalificatierondjes, maar vooral over de gemiddelde tijd gedurende lange runs. Dat geeft meer een indicatie over de racesnelheid. En die lijkt wel goed te zitten (al lees ik verschillende berichten hierover).quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef svenistheman het volgende:
Inmiddels heeft Vettel aangegeven dat Mercedes hun snelle ronden hebben gereden met weinig benzine. Zo snel is Mercedes dus nog niet. Ik zie Red Bull met gemak winnen
Ik zie Renault zonder Kubica niet de nummer vier zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om snelle kwalificatierondjes, maar vooral over de gemiddelde tijd gedurende lange runs. Dat geeft meer een indicatie over de racesnelheid. En die lijkt wel goed te zitten (al lees ik verschillende berichten hierover).
Volgens Gazetto de la Sports was Mercedes gedurende de lange stints het tweede team, achter Ferrari en voor Red Bull. Volgens anderen analyses is Mercedes het vierde team na Red Bull, Ferrari en Renault.
aangepast. thanksquote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef sasquatsch het volgende:
De OP bevat ook delen die er niet thuishoren.
Volgens mij hoort alles vanaf ============== Weggehaalde links: ================ er niet in thuis.
Dat dus en ik heb de 27ste maar mooi vrijgepakt. Hoewel ik dit seizoen niet alles live kan zien wilde ik de opener toch ECHT niet live missenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef caspervc het volgende:
Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen... kan eigenlijk niet wachten....
Ik moet nog een nieuwe tv kopen...quote:
maar dan beginnen we wel op een topcircuitquote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef IkWilbert het volgende:
We hadden zo'n mooi weekend kunnen hebben... nu nog twee weken wachten
Ik nog een nieuwe HDD-recorderquote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe tv kopen...
Ik ga twee dagen zonder media door het levenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus en ik heb de 27ste maar mooi vrijgepakt. Hoewel ik dit seizoen niet alles live kan zien wilde ik de opener toch ECHT niet live missen
iddquote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
maar dan beginnen we wel op een topcircuit
Checkquote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef ElmarO het volgende:
Heb een subleague aangemaakt voor de vaste F1-volgers hier.
http://managers.fok.nl/f1/f1-2011/subleagues/index/id/364
Het wachtwoord kan je krijgen via een PM.
quote:BBC stopt mogelijk met F1-uitzendingen
print rss - door Erwin op 14-03-2011 @ 17:56
In de Britse media zijn geruchten opgedoken dat de BBC overweegt om de Formule 1-uitzendingen te staken. Het management van de zender zou ook overwegen om Wimbledon niet meer uit te zenden. Reden hiervoor is dat het budget vanaf 2014 met 20% verminderd zal gaan worden.
Volgens The Guardian spendeert de BBC momenteel veertig miljoen pond per jaar aan de Formule 1, waarbij het contract nog doorloopt tot en met 2014, maar mogelijk eerder beëindigd zal worden. De Formule 1-uitzendingen worden bij de omroep niet gezien als kernproduct en bovendien kosten ze extreem veel geld, terwijl bezuinigingen noodzakelijk zijn.
De BBC wilde niet reageren op de geruchten, maar mochten ze doorgaan dan is dit slecht nieuws voor de Nederlandse kijkers, omdat de Britse F1-programma's altijd goed bekeken worden door mensen uit Nederland.
ja idd dat zou kut zijn, ik heb jaren geleden Olav Mol afgezworenquote:
Wimbledon en F1quote:
op zich heb ik niks tegen mol, dat vind ik wel leuk achtergrondgebabbel, maar die 37 reclames tijdens de race vind ik echt kutquote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
ja idd dat zou kut zijn, ik heb jaren geleden Olav Mol afgezworen
Dan maar weer terug naar den duitser
We hebben ook nog de belg.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op zich heb ik niks tegen mol, dat vind ik wel leuk achtergrondgebabbel, maar die 37 reclames tijdens de race vind ik echt kut![]()
de duitser kijk ik niet( zit kai ebel daar nog steeds?
)
Nee, want de commerciële zender VT4 gaat de F1 verzorgen dit jaarquote:
Oh dat had ik dan weer even gemist. Tja dan echt Olaf Mol want ik weiger toch echt om naar duitsers te gaan zitten luisteren.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want de commerciële zender VT4 gaat de F1 verzorgen dit jaar![]()
Ow wacht, die heb ik hier in België wel
'Ja, sicher!'quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op zich heb ik niks tegen mol, dat vind ik wel leuk achtergrondgebabbel, maar die 37 reclames tijdens de race vind ik echt kut![]()
de duitser kijk ik niet( zit kai ebel daar nog steeds?
)
quote:
Ik heb hem nog steeds staan als ik hem wil kijken, zelfs nog meerdere races van 2010quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Om alvast in de stemming te komen:
http://www.binsearch.info(...)font=small&postdate=
Jaaroverzicht van 2010 nog maar een keertje
Ik ben aant kijken
Dat werd toch ook een succes.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef roelofjan het volgende:
Simon Fuller to manage Hamilton
Lewis Hamilton will now be managed by Simon Fuller's famous XIX Management team, the Briton has announced.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89913
Simon Fuller, da's de oprichter van de Spice Girls.
quote:While Horner was announcing Sebastian Vettel had signed a new deal with Red Bull taking him through to the end of the 2014 season, he could not resist a few comments about Hamilton.
"Lewis is a great driver," he said. "He's a former world champion. He's one of the best that there is. And he's not going to be happy if he has another barren year. But that's not to say that we're looking for [him] to come to our team. We're very happy with the two drivers that we currently have."
....
Asked whether Red Bull could handle a Vettel-Hamilton combination, Horner said: "You would certainly envisage it being quite a busy partnership, but you can never rule it out. From my perspective you always want to have the best two drivers."
Checkquote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef ElmarO het volgende:
Heb een subleague aangemaakt voor de vaste F1-volgers hier.
http://managers.fok.nl/f1/f1-2011/subleagues/index/id/364
Het wachtwoord kan je krijgen via een PM.
Heb je een iphone ? Zoja , dan heb ik wel een ical agenda met ingevulde data en tijden voor je hier!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef Burnie88 het volgende:
Weet iemand of er ergens een app beschikbaar is met een F1-kalender zodat ik alle tijden in mijn mob kan importeren in de agenda?
quote:Fernando Alonso gelooft er niets van dat de McLaren MP4-26 zo slecht is als ze willen doen voorkomen, en gelooft dan ook dat zijn vroegere werkgever verstoppertje aan het spelen is met de concurrentie. Tijdens de tests kon McLaren niet meekomen aan de snelheid van zowel Red Bull als Ferrari, en Hamilton en Button lieten weten dat ze het seizoen somber tegemoet zien.
"Ze zijn beter dan dat ze hebben laten zien" aldus Alonso tegenover El Pais. "Tijdens de tests zie je nooit een duidelijk beeld van de werkelijke snelheid die in de auto zit. Als ik luister naar wat ze zeggen hadden ze meer verwacht, maar niet dat de auto slecht is. Misschien zitten ze op ons niveau en hadden ze verwacht een straatlengte voorsprong te hebben. We zullen het zien in Australië. Ze zullen niet vechten om een tiende plek, ze zitten dicht bij het podium."
Hier ben ik het wel mee eens. Het voor ons doorgewinterde fans niet zo'n probleem om een coureur te herkennen (Helm, T-cam). Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de MotoGP en Superbikes waar de startnummers heel prominent zichtbaar zijn.quote:Todt: "Coureur moet beter te herkennen zijn"
16 maart 2011
Een coureur is soms lastig te herkennen op het circuit. Zelfs tv-commentatoren hebben er af en toe nog moeite mee om te zien wie er door het beeld rijdt. Jean Todt, de president van de FIA, zou graag zien dat de teams hier iets aan doen.
"Ik wil graag van veraf kunnen zien wie eraan komt rijden", zei Todt tegen de Australische krant The Age. "Op dit moment zijn de naam van de coureur en het startnummer bijna niet terug te vinden op de auto." Volgens de Fransman kan hij hier in zijn eentje echter weinig aan veranderen. "Ik heb niet de macht om zomaar iets te veranderen, als ik ergens niet blij mee ben. Als je een verandering wilt doorvoeren, heb je daar brede steun voor nodig binnen de Formule 1. Helaas bestaat hier momenteel weinig interesse voor. Maar dat verandert nog wel."
Todt had ook het idee om coureurs gedurende hun Formule 1-carrière met hetzelfde startnummer te laten rijden, zoals ook wel in Amerikaanse raceklasses gebeurt.
Ik heb er zelfs nog regelmatig moeite mee, vooral omdat ze nog wel eens tijdelijk van helmdesign wisselenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het voor ons doorgewinterde fans niet zo'n probleem om een coureur te herkennen (Helm, T-cam). Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de MotoGP en Superbikes waar de startnummers heel prominent zichtbaar zijn.
Schumacher en Rosberg doen het nu al een beetje zoals Rossi en Lorenzo vorig jaar in de MotoGP, met hun rode en gele helmen en handschoenen.
Ze moeten gewoon terug naar de oude situatie, waar ieder team zijn eigen nummers had en alleen de kampioen met zijn team nummer 1 en 2 zijn. Dan blijven de andere nummers jaren gelijk, behalve van het oude en nieuwe kampioensteam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het voor ons doorgewinterde fans niet zo'n probleem om een coureur te herkennen (Helm, T-cam). Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de MotoGP en Superbikes waar de startnummers heel prominent zichtbaar zijn.
Schumacher en Rosberg doen het nu al een beetje zoals Rossi en Lorenzo vorig jaar in de MotoGP, met hun rode en gele helmen en handschoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |