Jammer... hadden me erg mooie beelden geleken. Ik las ook iets over een nieuwe Egyptische vlag?quote:
ja met tekens zoiets maar we kunnen er nog geen foto van vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jammer... hadden me erg mooie beelden geleken. Ik las ook iets over een nieuwe Egyptische vlag?
Bekend auteur en politicoloog. Hij staat zoals gewoonlijk weer zijn nare neoconservatieve praatjes te houden.quote:
Aha, maar wel gewaagd!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Hier ook maar dan: die foto uit het vorige topic is erg leuk maar van Tunesië vorige maand
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Je moet wat als je in een dicatatuur omhoog wil he
Heks had de Lapoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej is die andere nou dichtgegooid ??
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Flashbox het volgende:
shit was net te laat met screencap zag de bruid net in beeld staan
Zeker, was ook nog redelijk aan het begin van de protesten tenslottequote:
Dat is de nieuwe president van Egyptequote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is er zo speciaal aan deze foto dat 'ie in de OP mag?
[ afbeelding ]
Of mis ik het hele verhaal rond "de heldin Selma"
oohh welke stream??quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Flashbox het volgende:
shit was net te laat met screencap zag de bruid net in beeld staan
onze Salma die was van de week verslag aan het doen, ze lag onder een auto de angst kon je in haar stem horen, las ergens dat haar vader dood is gegaan en niet zij, al ging het gerucht wel op FOK, we hebben haar niet meer gehoordquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben we allemaal gemistquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
Een goedemorgen.Heb ik heel erg veel gemist, behalve hopelijk het trouwen?
quote:10.52am: Our correspondent in Cairo, Jack Shenker, reports on the latest skirmishes in a propaganda war between the regime and the protesters.
Jack Shenker
The standoff between protesters in Tahrir and the Mubarak regime is a media battle as much as anything else, and it's a vastly unequal one: the Egyptian government spends millions of dollars on a trio of top Washington lobbyists to help push its message to the international media and foreign policy-making circles, whilst those opposed to the regime have to rely on word of mouth and online social media sites, access to which has regularly been cut off by the authorities in recent days.
lees net dat de eerste beelden van hetquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe president van Egypte![]()
lol
Ik volg het ook niet, maja ik kan de OP nu niet bijwerken he.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Morningquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
Was op de stream van AJAquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oohh welke stream??![]()
ja sorry kan ik ook niets aan doen, neem dan even kontakt op met een mod.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet, maja ik kan de OP nu niet bijwerken he.
Dat vind ik eigenlijk juist wel meevallen. Ze hebben echt non stop analyse tijdens de live-beelden. Vooral vanaf 17.00 uur als het wat te donker wordt voor live-beelden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Thomas B. het volgende:
Waar Kaplan overigens wel een punt had was dat AJ veel te veel bezig was met verslag doen en veel te weinig met analyse.
ik had het ook gelezen ( pc zit nu maar te scannen ) deze ook http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html rechterkant livebeeld , balen dat die nieuwe andere stream er weer mee uit is geschedenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
nu ik had eerst die andere six nog wat maar kreeg van een hele lieve mod de waarschuwing zaten allemaal virussen in
nee hou alleen maar AJE nu want ben een trut als het om dingen op de pc gaan, ben al blij hoe ik weet hoe ik hem moet opstartenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had het ook gelezen ( pc zit nu maar te scannen ) deze ook http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html rechterkant livebeeld , balen dat die nieuwe andere stream er weer mee uit is gescheden
laatste tijd naar mijn mening teveel geblablbla en te weinig verslag van wat er nu gebeurd ( beelden ) er doorheen lullen als een kindje het woord heeft op het Tahrir plein !quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk juist wel meevallen. Ze hebben echt non stop analyse tijdens de live-beelden. Vooral vanaf 17.00 uur als het wat te donker wordt voor live-beelden.
haha ik ook hier hoor ( AJE op tv , en AJA en af en toe andere stream op pc )quote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hou alleen maar AJE nu want ben een trut als het om dingen op de pc gaan, ben al blij hoe ik weet hoe ik hem moet opstarten
Ja, dat hoort natuurlijk niet. Maar ik ben wel blij met al die analyse. Alleen hoef ik de persoon die babbelt niet te zien en heb ik liever live-beelden achter de analyse.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
laatste tijd naar mijn mening teveel geblablbla en te weinig verslag van wat er nu gebeurd ( beelden ) er doorheen lullen als een kindje het woord heeft op het Tahrir plein !
ik kwam er ook pas vrij laat achter dat je die weg kon klikkenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef TheFamousMan het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
bij mij staat de reclame plompverloren recht in beeld zodat ik niets kan zien.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef -jos- het volgende:
FromJoanne Joanne
Walid Tawfik is determined to marry his future wife today in #Tahrir Square http://english.aljazeera.net/watch_now/ #Jan25
Gaat dus om deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |