idem!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze er niet doorheen zouden praten, dan zou ik het nog niet verstaan.
Ach wees blij dat ze het uberhaupt live uitzenden op internet als enige nieuwszender ter wereld.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop met je mee en erger me nu even aan AJE die er maar doorheen lult al versta ik er geen klap van wat er op het plein geschreeuwd wordt, jammer dat er niet iemand hier zit die het kan vertalen
die is druk bezig de site aan het vertalenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef wdn het volgende:
[..]
idem!
Waar is Rakotto als je hem nodig hebt
Zie je wel hij laat ons zitten
das waarquote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze er niet doorheen zouden praten, dan zou ik het nog niet verstaan.
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die is druk bezig de site aan het vertalen
gheghe hij zei gisteren dat ie het ging doen , maar miss. ligt ie nog lekker op 1 oorquote:
oh jaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef Toverheks het volgende:
Hoor nu een kindje wat door de micro zeggen
ja een kind maakt vaak meer indrukquote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef Toverheks het volgende:
Hoor nu een kindje wat door de micro zeggen
LOL! De Telegraaf.quote:Egypte gaat weer aan het werk RIGHT. het zijn allemaal martktkooplui op Tahrir plein!
CAIRO - De Egyptische overheid probeert de Egyptenaren zondag weer aan het werk te krijgen, na bijna twee weken van protesten in grote steden. De zondag is normaal een werkdag in het islamitische land.
De banken zijn na lange tijd weer open. Mensen staan in de rij om te pinnen, wat de afgelopen dagen onmogelijk was. We willen dat mensen terug aan het werk gaan en betaald worden. Het gewone leven moet weer op gang komen, zei legercommandant Hassan al-Roweny zondag.
Op het Tahrirplein bivakkeren nog steeds betogers tegen president Hosni Mubarak, de 82-jarige president die tot verkiezingen in september wil aanblijven. Het leger vraagt de betogers iets op te schuiven, om plaats te maken voor verkeer.
De Moslimbroederschap, de belangrijkste oppositiebeweging in Egypte, gaat praten met vicepresident Omar Suleiman. De eerste ontmoeting is al zondag gepland. Het broederschap was tot dusver verboden. Het broederschap zei dat het niet aan de gesprekken begint als er niemand is namens de demonstranten van het Tahrirplein.
De Egyptische oppositieleider Mohammed ElBaradei noemt het een zware tegenslag, mochten de Verenigde Staten president Hosni Mubarak of vicepresident Omar Suleiman steunen als leider van een overgangsregering. Eerder deze week berichtten media dat Amerikaanse en Arabische diplomaten met Egyptische regeringsfunctionarissen onderhandelen over een overgangsregering onder leiding van de nieuwe vicepresident Suleiman, oud-stafchef van de luchtmacht en een vertrouweling van Mubarak.
Hoor net op AJE dat de trouwerpartij bezig is of is geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja een kind maakt vaak meer indruken kijk hoeveel er filmen en foto's maken met gsm.
Klopt toch? (dat is wel opvallend dat het klopt bij de Telegraaf maar goed)quote:
Dat heb ik niet mee gekregen net. Ook geen beelden van gezien!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hoor net op AJE dat de trouwerpartij bezig is of is geweest
hopen dat we die filmpjes tegenkomen .. kunnen we het luisteren zonder aJe gezever erdoorheenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja een kind maakt vaak meer indruken kijk hoeveel er filmen en foto's maken met gsm.
Oh ze zijn allemaal weer aan het werk?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef -jos- het volgende:
[..]
Klopt toch? (dat is wel opvallend dat het klopt bij de Telegraaf maar goed)
Wie is Robert Kaplan???quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
Laat 'm maar even hierheen komen. #zijlijnpraatje RT @JaapStalenburg: Gezaghebbende Robert Kaplan noemt onrust in Egypte 'mediahype'
1 minute ago
Dat staat er nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ze zijn allemaal weer aan het werk?
Heldquote:
Demonstreren is ook werk hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ze zijn allemaal weer aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |