Jammer... hadden me erg mooie beelden geleken. Ik las ook iets over een nieuwe Egyptische vlag?quote:
ja met tekens zoiets maar we kunnen er nog geen foto van vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jammer... hadden me erg mooie beelden geleken. Ik las ook iets over een nieuwe Egyptische vlag?
Bekend auteur en politicoloog. Hij staat zoals gewoonlijk weer zijn nare neoconservatieve praatjes te houden.quote:
Aha, maar wel gewaagd!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Hier ook maar dan: die foto uit het vorige topic is erg leuk maar van Tunesië vorige maand
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Je moet wat als je in een dicatatuur omhoog wil he
Heks had de Lapoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej is die andere nou dichtgegooid ??
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Flashbox het volgende:
shit was net te laat met screencap zag de bruid net in beeld staan
Zeker, was ook nog redelijk aan het begin van de protesten tenslottequote:
Dat is de nieuwe president van Egyptequote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is er zo speciaal aan deze foto dat 'ie in de OP mag?
[ afbeelding ]
Of mis ik het hele verhaal rond "de heldin Selma"
oohh welke stream??quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Flashbox het volgende:
shit was net te laat met screencap zag de bruid net in beeld staan
onze Salma die was van de week verslag aan het doen, ze lag onder een auto de angst kon je in haar stem horen, las ergens dat haar vader dood is gegaan en niet zij, al ging het gerucht wel op FOK, we hebben haar niet meer gehoordquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is er zo speciaal aan deze foto dat 'ie in de OP mag?
[ afbeelding ]
Of mis ik het hele verhaal rond "de heldin Selma"
Dat hebben we allemaal gemistquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
Een goedemorgen.Heb ik heel erg veel gemist, behalve hopelijk het trouwen?
quote:10.52am: Our correspondent in Cairo, Jack Shenker, reports on the latest skirmishes in a propaganda war between the regime and the protesters.
Jack Shenker
The standoff between protesters in Tahrir and the Mubarak regime is a media battle as much as anything else, and it's a vastly unequal one: the Egyptian government spends millions of dollars on a trio of top Washington lobbyists to help push its message to the international media and foreign policy-making circles, whilst those opposed to the regime have to rely on word of mouth and online social media sites, access to which has regularly been cut off by the authorities in recent days.
lees net dat de eerste beelden van hetquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
Een goedemorgen.Heb ik heel erg veel gemist, behalve hopelijk het trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |