Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Man op AJE zegt dat anti's Tahrir in bezit willen houden en willen niet marcheren naar het presidentiėle paleis, maar op Tahrir willen blijven protesteren
Tsja, de een kan beter tegen zo'n filmpje dan de ander. Het waren ook bepaald geen prettige filmpjes ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?
Waarin iemand z'n hoofd langzaamaan afgesneden wordt? Dat is niet bepaald iets wat je dagelijks ziet en sommige mensen vinden dat minder prettig om te zien. Vind het niet zo gek als je daarvan van slag raaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?
Voorheen dacht ik dat ook, nu denk ik dat ze wonderlijk veel bereiken door dat plein bezet te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.
Ja, de FP mensen zijn lui vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef Beach het volgende:
Hoiop de fp staat helemaal niks nieuws
Wat is er in het kort gebeurd vannacht/vanochtend?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, de FP mensen zijn lui vandaag
()
hmm.... Je kan altijd een sollicitatie doen bij frontpage@fok.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, de FP mensen zijn lui vandaag
()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm.... Je kan altijd een sollicitatie doen bij frontpage@fok.nl
Kans is erg groot dat je die vandaag niet ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Dekatria het volgende:
Goedemorgen everyone
Meteen CNN aangezet - Pro's zijn weggevlucht ja?
Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef yavanna het volgende:
Lijkt de grootste opkomst sinds het begin te worden. Mede door betere doorgang?
Probleem is dat ik nu in een collegezaal zit. Vanmiddag ga ik weer hard aan den slag (indien Raistlin6 mij niet voor is)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zal ik eens laten zien wat vaak updaten is
Maar nee.. toch maar niet
De Burgerwachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef yavanna het volgende:
ME_Observer Troy
Got frisked 7 times coming into #tahrir but every time it started out with a welcome and a hug from civil guard. #egypt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef RvLaak het volgende:
tiet veur ne pafke, dan volgende college...
Hij hangt er ook een beetje rond jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, Mubarak is er al, zie ik.
Hij hangt rond op Tahrir, zo te zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef gehotseflotst het volgende:
Update 10:13: Mubarak zit er nog steeds
Dezelfde grap op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef gehotseflotst het volgende:
Hij hangt er ook een beetje rond ja
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij hangt rond op Tahrir, zo te zien.
Great minds think alikequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dezelfde grap op hetzelfde moment
Opvallend dat ie wel gewoon kan twitteren..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
AMSTERDAM - De Nederlandse freelance cameraman Eric Feijten is opnieuw opgepakt in Caļro. Dat meldt hij vrijdagochtend zelf via Twitter. Feijten, die voor de NOS werkt, werd woensdagnacht al vastgehouden op het vliegveld in de Egyptische hoofdstad.
© AFP
Over de reden van zijn aanhouding is opnieuw niets bekendgemaakt.
De cameraman meldt even later op Twitter dat er nu ook diplomatieke auto's worden aangehouden in Egypte en dat de inzittenden worden gearresteerd.
Vrijdagochtend nog bedankte Feijten zijn volgers voor de steun rond zijn aanhouding.
Hij zei blij te zijn dat hij zijn camera terug had gekregen en gaf aan weer op pad te gaan in het land, waar een volksopstand tegen President Mubarak plaatsvindt. Minder dan een uur later liet hij weten opnieuw opgepakt te zijn.
Journalisten lijken in Egypte, vooral sinds donderdag, het doelwit te zijn van doelgerichte acties.
Er zijn meerdere gevallen van geweld gemeld en een aantal journalisten verschanste zich donderdagavond in een hotel uit vrees voor een woedende menigte voor de deur. De ambassade ontzette de vijf Nederlanders.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)o-weer-opgepakt.html
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Kans is erg groot dat je die vandaag niet ziet.
Was een busje van pro die anti overrijdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?( sorry ik loop achter doe , moeite om bij te lezen , maar is lastig al die topics doorlezen terwijl fok hier steeds vast loopt
)
Anti door politiebusjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog vraagje over dat filmpje , (auto die mensen overrijd ) weet jij wie di eoverrijd (pro of anti ) en wat voor bussie is dat ?( sorry ik loop achter doe , moeite om bij te lezen , maar is lastig al die topics doorlezen terwijl fok hier steeds vast loopt
)
Diplomatenbusje, wil zelf ook wel weten wat hun nationaliteit is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
)
F5-en als er meerdere berichten bij zijn gekomen, zodat je naar een nieuwe pagina kunt gaan, dat gaat misschien wat gemakkelijker... Of auto update uitzetten, heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
)
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Hoe kan het dat er gisteren bijna geen camera's waren, en nu plots weer wel???
Soms lijkt het net een Amerikaan... die kunnen ook zo goed overdrijvenquote:
nóg erger .. damnzzz..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Was een busje van pro die anti overrijdt.
Die komen vast weer terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.
Dat geluid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij geen politie toch?
Het duurt altijd even om reserve camera's op de uitzendplek te krijgen hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gister waren de thugs overal op straat, jagend op journalisten. Nu nog maar heel weinig van dat.
quote:Egyptocracy Egyptian protesters do not need religious blessings from Sheikhs, Priests or Rabbis. Let's leave religion out of it! #Egypt #Jan25
2 minutes ago via web
Is al sinds dit weekend aangekondigdquote:
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
F5-en als er meerdere berichten bij zijn gekomen, zodat je naar een nieuwe pagina kunt gaan, dat gaat misschien wat gemakkelijker... Of auto update uitzetten, heb je dat al geprobeerd?
o wacht, is idd ander filmpjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij geen politie toch?
Vanaf vrijdags zelfs al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is al sinds dit weekend aangekondigd
Heb je beide in dezelfde browser? Anders twee verschillende browsers gebruiken (een voor Fok! en een voor streams) en anders weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...
Eis voor nieuwe pc/laptop: Meerdere streams open en een hard lopende topic reeks op fok open zonder haperingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij begint hier moeilijk te doen als ik ook streams heb open staan .. terwijl dat de eerste dagen goed ging , trekt mn pc het niet meer , gisteren zonder streams ( waren er niet ) ging het namelijk wel in 1 x goed ...
Plannetje Mubarak is blijkbaar mislukt. Anti's zijn gewoon sterker, kan ze niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Nou ja gisteren waren er wel camera's geweest als het echt los was gegaan denk ik. Maar ik denk dat een hoop journalisten niet het risico wilden nemen om de camera's aan te zetten en ontdekt te worden. Nu kunnen ze departure day vastleggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
Wauw. Hopelijk snel een foto van bovenaf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Photo : People are now forming to make the word "Leave" for the helicopters above to see
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Photo : People are now forming to make the word "Leave" for the helicopters above to see
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Diplomatenbusje, wil zelf ook wel weten wat hun nationaliteit is.
En slachtoffers waren anti's.
Alweer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn twee filmpjes in omloop. Drie zelfs. Iig 1 diplomatenwagen. 20 tot 30 mensen en een politiebusje wat keihard over mensen heenreed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
)
dat kan ik nog wel ff proberen thnx voor de tip !!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Heb je beide in dezelfde browser? Anders twee verschillende browsers gebruiken (een voor Fok! en een voor streams) en anders weet ik het ook niet meer
In bepaalde staten in Amerika leeft ook 40% onder de poverty line. Sterker nog. In een staat leeft meer dan 60% van de kinderen onder die lijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
More than 40% of the population is living on/below the poverty line & Mubarak's wealth is estimated to be 70 Billion dollars. #tahrir #jan25
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Zou geweldig mooi om te zien zijn als nu bekend word dat hij opstapt. Denk dat je nog nooit zo'n feestende massa hebt gezien.
eind 2007 gekocht .. is indd. eigenlijk al aan vervanging toe, maarja ... cash ook wel lastig af en toe...(op zich is het goeie pc , maar ook vistaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Eis voor nieuwe pc/laptop: Meerdere streams open en een hard lopende topic reeks op fok open zonder haperingen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef yavanna het volgende:
Vanochtend. Respect voor het optimisme en de vasthoudendheid
[ afbeelding ]
Ik zal de info opslaan voor wanneer de amerikanen aan een revolutie beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
In bepaalde staten in Amerika leeft ook 40% onder de poverty line. Sterker nog. In een staat leeft meer dan 60% van de kinderen onder die lijn.
Ah, goed nieuws. dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:23 schreef Recce het volgende:
Belangrijk nieuws: http://www.nytimes.com/20(...)4diplomacy.html?_r=1
"WASHINGTON — The Obama administration is discussing with Egyptian officials a proposal for President Hosni Mubarak to resign immediately, turning over power to a transitional government headed by Vice President Omar Suleiman with the support of the Egyptian military, administration officials and Arab diplomats said Thursday."
ahmedzakiosman: An appropriate farewell to the tyrantquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Zou geweldig mooi om te zien zijn als nu bekend word dat hij opstapt. Denk dat je nog nooit zo'n feestende massa hebt gezien.
7 is het deviesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eind 2007 gekocht .. is indd. eigenlijk al aan vervanging toe, maarja ... cash ook wel lastig af en toe...(op zich is het goeie pc , maar ook vistaen vista is echt
GRLMBL!)
Wat een anti-Amerikaanse onzin was dat. Egypte een beetje vergelijken met USA.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
In bepaalde staten in Amerika leeft ook 40% onder de poverty line. Sterker nog. In een staat leeft meer dan 60% van de kinderen onder die lijn.
FP mensen zijn ook doodop van hele tijd deze reeks en alle streams volgen en steeds moeten updatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws. dat heb ik gemist.
Zijn er nog meer interessante gebeurtenissen geweest vannacht? ik zie ook geen FP update.
quote:
Dat gelooft ie toch zelf niet?quote:Mubarak zei donderdag dat hij best wil aftreden, maar dat hij dat niet kan doen vanwege de chaos in zijn land.
Hij bedoelt NOG meer chaos... Ik bedoel, stel je voor... al die feestende mensen, de drank die dan genuttigd wordt, vuilnis en confetti op de straten, al die vlaggen waar ze mee gaan zwaaien...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat gelooft ie toch zelf niet?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Dekatria het volgende:
downwithmubarak.com ziet er nu wel ontzettend strak uit trouwens
Egyptische tijd. 11 uur beginnen ze dus voor ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef BrandX het volgende:
boh wat is het vol op het plein!
rond 12 uur gaan ze bidden he? Is dat NL tijd of Egypte tijd?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Egyptische tijd. 11 uur beginnen ze dus voor ons.
Da's voor mij mooi klote, zit ik nog in de les als ze klaar zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Egyptische tijd. 11 uur beginnen ze dus voor ons.
Zeg dat je naar de wc moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's voor mij mooi klote, zit ik nog in de les als ze klaar zijn...
Daarna marcheren is nog steeds het devies?
Nee volgens de berichten niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze blijven op het plein als het goed is. Ze zijn niet van plan naar het paleis of StaatsTV ofzo te gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ze zijn bang dat het dan niet vreedzaam zal verlopen, volgens wat er op AJE gezegd wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.
ik ben "net een wijf", nog steeds geen vrouw...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat kunnen wij vrouwen wel maken met een excuus
Inderdaad, ongeacht welk geloof.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef ReplaR het volgende:
Wat ik vooral mooi vind om te zien hoe zo'n grote ongeorganiseerde groep de boel zo goed weet te organiseren met z'm allen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik ben "net een wijf", nog steeds geen vrouw...
Anders zat ik wel de hele dag met mijn tieten te spelenn
onmogelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat wordt ook saai op gegeven moment
Ik denk dat jij schromelijk de situatie verkeerd inschat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hij bedoelt NOG meer chaos... Ik bedoel, stel je voor... al die feestende mensen, de drank die dan genuttigd wordt, vuilnis en confetti op de straten, al die vlaggen waar ze mee gaan zwaaien...
Inderdaad, b.v. dat wanneer ze politie zien op het plein, deze wordt afgegeven aan het leger, terwijl ze behoorlijk wat redenen zullen hebben wat anders met zo'n agent te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef ReplaR het volgende:
Wat ik vooral mooi vind om te zien hoe zo'n grote ongeorganiseerde groep de boel zo goed weet te organiseren met z'm allen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef RvLaak het volgende:
Anders zat ik wel de hele dag met mijn tieten te spelen
Inderdaad ja. Beveiliging, medici, TV, voedsel, water, gebedsdiensten... Tahrir is een echt dorpquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef ReplaR het volgende:
ja okaj , maar willen ze op plein blijven ? voor hoelang ?? als dat betekend dat er niet snel iets veranderd ( volgens mij word het wel errug gezellig daar .. word het echt een eigen "dorpje "/ nederzetting ... en dan nog eigen " president ".. en we hebben een nieuw "staatje "LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.
quote:
Inderdaad! Net ff weer gekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Dekatria het volgende:
downwithmubarak.com ziet er nu wel ontzettend strak uit trouwens
Het 'voelt' wel aan alsof de overwinning er is, maar het zal gerust nog deels bloedjelink zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef shomila het volgende:
ME_Observer Troy
Just got called told the military police still picking up foreigners outside #tahrir . Inside is like the "green zone" #egypt #jan25
47 seconds ago
En daarnaast moet je ook nog een keer eten en naar de wcquote:
Daarvoor hebben we 2 armen gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En daarnaast moet je ook nog een keer eten en naar de wc
Hoop oproepen op Twitter om naar Tahrir te gaan trouwens
mooi, geeft aan dat ze weer meer vertrouwen hebbenin de veiligheid daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Behoorlijk wat vrouwen op Tahrir trouwensDus als een zender nog een keer gaat zeuren dat er zo weinig vrouwen zouden zijn...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we 2 armen gekregen
Maar je gebruikt beide handen toch al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we 2 armen gekregen
Een hand is genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar je gebruikt beide handen toch al?Hoe moet je dan eten?
Vrijdaggebed is over een kwartier or so.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
Het wordt druk op het plein
maar ze moeten echt op een gegeven moment naar het paleis toe
als het zo door gaat dan komen ze van zelf wel bij het paleis door ruimte gebrek , of gaan ze dan stapelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
De verwachting is dat ze gewoon weer nutteloos rondhangen op het plein zelf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
Ja, begrijpelijk maar wel balen. Dan kan het weken gaan duren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
werkt al stuk beter streams via andere browser (deed ik indd. op begin ook , maar ik was beetje lui geworden .. pc maakte meteen stuk minder lawaai)quote:
Als er nu weer niks zou gebeuren lijkt het me toch best een teleurstelling voor demonstranten die juist voor vandaag daarheen gingen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De verwachting is dat ze gewoon weer nutteloos rondhangen op het plein zelf.
Superquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
werkt al stuk beter streams via andere browser (deed ik indd. op begin ook , maar ik was beetje lui geworden .. pc maakte meteen stuk minder lawaai)
THNX!!!
Toppie van Catherine!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef gehotseflotst het volgende:
Oh wauw, EU is zo goed bezigze hebben Mubarak gezegd dat ie op moet schieten, daar zal ie vast naar luisteren
Toch zeggen ze niet gewoon: Mubarak MOET WEG.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef gehotseflotst het volgende:
Oh wauw, EU is zo goed bezigze hebben Mubarak gezegd dat ie op moet schieten, daar zal ie vast naar luisteren
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
KAMEL (NDP) op bbc world news "Western media should apologise to Egyptian people"![]()
Er is een complot van het westen zegt hij. De politie-ID's van de pro's zijn vervalst. "Have you checked those reports?"
Vervalst? Huh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
KAMEL (NDP) op bbc world news "Western media should apologise to Egyptian people"![]()
Er is een complot van het westen zegt hij. De politie-ID's van de pro's zijn vervalst. "Have you checked those reports?"
Wie's die kamel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben heel eerlijk gezegd al verbaast dat er nu weer zoveel mensen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als er nu weer niks zou gebeuren lijkt het me toch best een teleurstelling voor demonstranten die juist voor vandaag daarheen gingen jaWie weet krijgen ze dan helemaal niet meer zulke aantallen anti's bij elkaar...
Omdat Mubarak dat kan negeren, en dan sta je als EU / VS in je hemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Toch zeggen ze niet gewoon: Mubarak MOET WEG.
Idd! Denk dat het geweld dat de pro's gebruikten ook heeft meegewerkt aan hoeveel mensen er nu zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk gezegd al verbaast dat er nu weer zoveel mensen zijnIk was een beetje bang dat na de toespraak van Mubarak dat hij niet meer voor de nieuwe verkiezingen gaat en al het geweld van afgelopen dagen de meeste mensen zouden afhaken.
Zakenman en Secretaris Generaal van de NDP. Hij is de grootste voorstander van Mubarak Junior, hij heeft ws de thugs georganiseerd.quote:
Waarom in je hemd? Tuurlijk kan hij dat negeren. Ik vind niet dat de EU/VS dan in hun hemd staan, het zou zelfs een keer echt consequent zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat Mubarak dat kan negeren, en dan sta je als EU / VS in je hemd.
Hoeveel zal zo een lamp kosten...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef gehotseflotst het volgende:
State TV zendt een kandelaar en het gebed uit. Wel in een moskee, zodat je niet ziet hoeveel mensen er op Tahrir zijn
a, een goede objectieve & onpartijdige bron dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zakenman en Secretaris Generaal van de NDP. Hij is de grootste voorstander van Mubarak Junior, hij heeft ws de thugs georganiseerd.
gisteren heb ik indd. ook een heel verhaal gehoord, hij is toch ook de pro's gaan toesprken ? zag em gisteren op tv in 1 x tussen demonstranten ??)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zakenman en Secretaris Generaal van de NDP. Hij is de grootste voorstander van Mubarak Junior, hij heeft ws de thugs georganiseerd.
"I don't like your pronounciation, the way you look and your absent sense of rhythm. I don't see any bit of creativity in youquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Egypt's Got Talent is begonnen op de staatstv.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
"I don't like your pronounciation, the way you look and your absent sense of rhythm. I don't see any bit of creativity in you"
"Heeft je moeder ook een snor? HAAAHAHAHAHAAAHAHAAAAAA"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
"I don't like your pronounciation, the way you look and your absent sense of rhythm. I don't see any bit of creativity in you"
"Meneer, wat heeft u mooie wenkbrauwen!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Heeft je moeder ook een snor? HAAAHAHAHAHAAAHAHAAAAAA"![]()
/Gordon
Link ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Egypt's Got Talent is begonnen op de staatstv.
grote kans dat hij daar niet eens zit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef marcodej het volgende:
Paleis is dus 20km lopen. Is niet logisch dus dat ze gaan lopen.
misschien moet je eerst het plaatje bekijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef gehotseflotst het volgende:
fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Large number of apparent ani Mubarak protesters head to Tahrir sq. #egypt. http://plixi.com/p/74681981
53 seconds ago
Enige bron tot nu toe... Zou 't kloppen?
♫ Waar zou je zijn, ♪ zonder de trein ♫quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef marcodej het volgende:
Paleis is dus 20km lopen. Is niet logisch dus dat ze gaan lopen.
'All line up please!'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef -jos- het volgende:
Large number of apparent ani Mubarak protesters head to Tahrir sq. #egypt. http://plixi.com/p/74681981
check die wachtrij op de brug
Tegenwwordig, op dezelfde plek als met... Rijdt toch nooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
♫ Waar zou je zijn, ♪ zonder de trein ♫
Gisteren nog wel volgens Cristine.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef Michael-H het volgende:
[..]
grote kans dat hij daar niet eens zit...
Zolang het anti's zijn, is het goed!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef gehotseflotst het volgende:
53 seconds ago
Enige bron tot nu toe... Zou 't kloppen?
(oh, laat maar. anti is goed)
Autoooo, vliegtuug, een trein, de busquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
♫ Waar zou je zijn, ♪ zonder de trein ♫
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef -jos- het volgende:
check die wachtrij op de brug
Was het geen booat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Autoooo, vliegtuug, een trein, de bus
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik schat zo'n 20.000 man wat daar nu staat?
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweestquote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
3 minutes ago
Gaan we weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik schat zo'n 20.000 man wat daar nu staat?
Lijkt me niet dat dat genoeg is voor de Egyptenaren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Wat denken jullie, Mubarak weg vandaag en puppet Suleiman in zijn plaats tot September?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweest![]()
Vond zijn eerdere tweets toch interessanter
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Denk het niet, moeb blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Wat denken jullie, Mubarak weg vandaag en puppet Suleiman in zijn plaats tot September?
Ik denk niet dat als er beweging komt, ze Suleiman pikken als interim.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Op dat plein? Nee joh.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.
Weet ik niet, ze willen nu vooral Mubarak weg. Ik denk dat die optie minimaal verdeling zou opleveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat genoeg is voor de Egyptenaren.
Werd daar nogal moe van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
quote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
quote:
Over de fanta en de cappuccino zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
ja gatverdamme zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
AJE knalt ff die 'lekkere' filmpjes erin....
idd...aan de andere kant......... nu weet men waar ze het voor doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt steeds bizarder te worden, hoe vaker je het zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Kijk, dat is ook een leuk topic jongens!Daar is het leuker discussiėren
Hij heeft er heel wat gehad volgens zijn Twitterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Over de fanta en de cappuccino zeker
Hypocriete klootzakken zijn het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja die iraanse geestelijke ratelt maar door over het evil westen. Houd niet opWel grappig hoe hij nu de egyptenaren enorm aanmoedigd te gaan protesteren. Zou wel ironisch zijn als het volk van Iran weer een poging gaat wagen door door egypte.
100.000 mensen ziet er wel wat anders uit, ik denk dat heel veel mensen toch tevreden zijn met het aftreden in september (of dat nou echt verandering betekend of niet)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.
Suleiman is niet geliefd, maar misschien zouden ze het accepteren tot Sept. Je hoort weinig over wat 'ze' 'nu' exact willen ipv Mubarak. Vooral omdat er geen echte 'ze' is op dit moment, althans niet wat nu bekend gemaakt word ( veiligheid).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze willen nu vooral Mubarak weg. Ik denk dat die optie minimaal verdeling zou opleveren.
Wachten ze op dat gebed? Want er was toch ook een om 16:08 Egyptische tijd waarna het de afgelopen dagen vaak losging?quote:
quote:Egyptian Muslims kneel to pray, Christians link arms to protect them http://yfrog.com/h02gvclj
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
Nou, dat wordt em dan niet..quote:
Kompas erbij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan ik nog ff snel m'n tapijtje klaarleggen.
Dank je wel.quote:
Rustig maar, meer dan 100k kan gemakkelijk 300k zijn, accuraat tellen kan je op een gegeven moment niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, dat wordt em dan niet..
Je zult toch echt met enkele miljoenen moeten komen wil een revolutie slagen.
We zullen zien, en voorlopig komen er nog heel veel mensen binnen. Worden heel veel mensen niet toegelaten. En rijden de treinen alweer eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, dat wordt em dan niet..
Je zult toch echt met enkele miljoenen moeten komen wil een revolutie slagen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb toch maar de stream aangezet op mn aaifoon... Fuck het college
Nope, gewoon in het collegezaal. Aaifoon achter de laptop, maar wel koptelefoon inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
je zit toch wel op de wc nu he?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Kijk, dat is ook een leuk topic jongens!Daar is het leuker discussiėren
Onze Fok! revolutionair!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef RvLaak het volgende:
Collegereeks Digitale revolutie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, gewoon in het collegezaal. Aaifoon achter de laptop, maar wel koptelefoon in
lol, nah... zo ver gaat het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Collegereeks Digitale revolutie.
zijn toch al klaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef venomsnake het volgende:
Nou, komop met dat gebed..
ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |