Zeg dat je naar de wc moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's voor mij mooi klote, zit ik nog in de les als ze klaar zijn...
Daarna marcheren is nog steeds het devies?
Nee volgens de berichten niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze blijven op het plein als het goed is. Ze zijn niet van plan naar het paleis of StaatsTV ofzo te gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ze zijn bang dat het dan niet vreedzaam zal verlopen, volgens wat er op AJE gezegd wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.
ik ben "net een wijf", nog steeds geen vrouw...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat kunnen wij vrouwen wel maken met een excuus
Inderdaad, ongeacht welk geloof.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef ReplaR het volgende:
Wat ik vooral mooi vind om te zien hoe zo'n grote ongeorganiseerde groep de boel zo goed weet te organiseren met z'm allen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik ben "net een wijf", nog steeds geen vrouw...
Anders zat ik wel de hele dag met mijn tieten te spelenn
onmogelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat wordt ook saai op gegeven moment
Ik denk dat jij schromelijk de situatie verkeerd inschat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hij bedoelt NOG meer chaos... Ik bedoel, stel je voor... al die feestende mensen, de drank die dan genuttigd wordt, vuilnis en confetti op de straten, al die vlaggen waar ze mee gaan zwaaien...
Inderdaad, b.v. dat wanneer ze politie zien op het plein, deze wordt afgegeven aan het leger, terwijl ze behoorlijk wat redenen zullen hebben wat anders met zo'n agent te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef ReplaR het volgende:
Wat ik vooral mooi vind om te zien hoe zo'n grote ongeorganiseerde groep de boel zo goed weet te organiseren met z'm allen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef RvLaak het volgende:
Anders zat ik wel de hele dag met mijn tieten te spelen
Inderdaad ja. Beveiliging, medici, TV, voedsel, water, gebedsdiensten... Tahrir is een echt dorpquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef ReplaR het volgende:
ja okaj , maar willen ze op plein blijven ? voor hoelang ?? als dat betekend dat er niet snel iets veranderd ( volgens mij word het wel errug gezellig daar .. word het echt een eigen "dorpje "/ nederzetting ... en dan nog eigen " president ".. en we hebben een nieuw "staatje "LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.
quote:
Inderdaad! Net ff weer gekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Dekatria het volgende:
downwithmubarak.com ziet er nu wel ontzettend strak uit trouwens
Het 'voelt' wel aan alsof de overwinning er is, maar het zal gerust nog deels bloedjelink zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef shomila het volgende:
ME_Observer Troy
Just got called told the military police still picking up foreigners outside #tahrir . Inside is like the "green zone" #egypt #jan25
47 seconds ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |