En daarnaast moet je ook nog een keer eten en naar de wcquote:
Daarvoor hebben we 2 armen gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En daarnaast moet je ook nog een keer eten en naar de wc
Hoop oproepen op Twitter om naar Tahrir te gaan trouwens
mooi, geeft aan dat ze weer meer vertrouwen hebbenin de veiligheid daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Behoorlijk wat vrouwen op Tahrir trouwensDus als een zender nog een keer gaat zeuren dat er zo weinig vrouwen zouden zijn...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we 2 armen gekregen
Maar je gebruikt beide handen toch al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we 2 armen gekregen
Een hand is genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar je gebruikt beide handen toch al?Hoe moet je dan eten?
Vrijdaggebed is over een kwartier or so.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
Het wordt druk op het plein
maar ze moeten echt op een gegeven moment naar het paleis toe
als het zo door gaat dan komen ze van zelf wel bij het paleis door ruimte gebrek , of gaan ze dan stapelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
De verwachting is dat ze gewoon weer nutteloos rondhangen op het plein zelf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
Ja, begrijpelijk maar wel balen. Dan kan het weken gaan duren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ze willen het plein niet opgeven wat opzich ook wel begrijpelijk is.
werkt al stuk beter streams via andere browser (deed ik indd. op begin ook , maar ik was beetje lui geworden .. pc maakte meteen stuk minder lawaai)quote:
Als er nu weer niks zou gebeuren lijkt het me toch best een teleurstelling voor demonstranten die juist voor vandaag daarheen gingen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De verwachting is dat ze gewoon weer nutteloos rondhangen op het plein zelf.
Superquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
werkt al stuk beter streams via andere browser (deed ik indd. op begin ook , maar ik was beetje lui geworden .. pc maakte meteen stuk minder lawaai)
THNX!!!
Toppie van Catherine!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef gehotseflotst het volgende:
Oh wauw, EU is zo goed bezigze hebben Mubarak gezegd dat ie op moet schieten, daar zal ie vast naar luisteren
Toch zeggen ze niet gewoon: Mubarak MOET WEG.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef gehotseflotst het volgende:
Oh wauw, EU is zo goed bezigze hebben Mubarak gezegd dat ie op moet schieten, daar zal ie vast naar luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |