ahmedzakiosman: An appropriate farewell to the tyrantquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Zou geweldig mooi om te zien zijn als nu bekend word dat hij opstapt. Denk dat je nog nooit zo'n feestende massa hebt gezien.
7 is het deviesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eind 2007 gekocht .. is indd. eigenlijk al aan vervanging toe, maarja ... cash ook wel lastig af en toe...(op zich is het goeie pc , maar ook vistaen vista is echt
GRLMBL!)
Wat een anti-Amerikaanse onzin was dat. Egypte een beetje vergelijken met USA.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
In bepaalde staten in Amerika leeft ook 40% onder de poverty line. Sterker nog. In een staat leeft meer dan 60% van de kinderen onder die lijn.
FP mensen zijn ook doodop van hele tijd deze reeks en alle streams volgen en steeds moeten updatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws. dat heb ik gemist.
Zijn er nog meer interessante gebeurtenissen geweest vannacht? ik zie ook geen FP update.
quote:
Dat gelooft ie toch zelf niet?quote:Mubarak zei donderdag dat hij best wil aftreden, maar dat hij dat niet kan doen vanwege de chaos in zijn land.
Hij bedoelt NOG meer chaos... Ik bedoel, stel je voor... al die feestende mensen, de drank die dan genuttigd wordt, vuilnis en confetti op de straten, al die vlaggen waar ze mee gaan zwaaien...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat gelooft ie toch zelf niet?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Dekatria het volgende:
downwithmubarak.com ziet er nu wel ontzettend strak uit trouwens
Egyptische tijd. 11 uur beginnen ze dus voor ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef BrandX het volgende:
boh wat is het vol op het plein!
rond 12 uur gaan ze bidden he? Is dat NL tijd of Egypte tijd?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Egyptische tijd. 11 uur beginnen ze dus voor ons.
Da's voor mij mooi klote, zit ik nog in de les als ze klaar zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Egyptische tijd. 11 uur beginnen ze dus voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |