Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik schat zo'n 20.000 man wat daar nu staat?
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweestquote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
3 minutes ago
Gaan we weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik schat zo'n 20.000 man wat daar nu staat?
Lijkt me niet dat dat genoeg is voor de Egyptenaren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Wat denken jullie, Mubarak weg vandaag en puppet Suleiman in zijn plaats tot September?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweest![]()
Vond zijn eerdere tweets toch interessanter
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Denk het niet, moeb blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Wat denken jullie, Mubarak weg vandaag en puppet Suleiman in zijn plaats tot September?
Ik denk niet dat als er beweging komt, ze Suleiman pikken als interim.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Op dat plein? Nee joh.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.
Weet ik niet, ze willen nu vooral Mubarak weg. Ik denk dat die optie minimaal verdeling zou opleveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat genoeg is voor de Egyptenaren.
Werd daar nogal moe van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
quote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
quote:
Over de fanta en de cappuccino zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
ja gatverdamme zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
AJE knalt ff die 'lekkere' filmpjes erin....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |