"Heeft je moeder ook een snor? HAAAHAHAHAHAAAHAHAAAAAA"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
"I don't like your pronounciation, the way you look and your absent sense of rhythm. I don't see any bit of creativity in you"
"Meneer, wat heeft u mooie wenkbrauwen!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Heeft je moeder ook een snor? HAAAHAHAHAHAAAHAHAAAAAA"![]()
/Gordon
Link ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Egypt's Got Talent is begonnen op de staatstv.
grote kans dat hij daar niet eens zit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef marcodej het volgende:
Paleis is dus 20km lopen. Is niet logisch dus dat ze gaan lopen.
misschien moet je eerst het plaatje bekijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef gehotseflotst het volgende:
fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Large number of apparent ani Mubarak protesters head to Tahrir sq. #egypt. http://plixi.com/p/74681981
53 seconds ago
Enige bron tot nu toe... Zou 't kloppen?
♫ Waar zou je zijn, ♪ zonder de trein ♫quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef marcodej het volgende:
Paleis is dus 20km lopen. Is niet logisch dus dat ze gaan lopen.
'All line up please!'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef -jos- het volgende:
Large number of apparent ani Mubarak protesters head to Tahrir sq. #egypt. http://plixi.com/p/74681981
check die wachtrij op de brug
Tegenwwordig, op dezelfde plek als met... Rijdt toch nooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
♫ Waar zou je zijn, ♪ zonder de trein ♫
Gisteren nog wel volgens Cristine.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef Michael-H het volgende:
[..]
grote kans dat hij daar niet eens zit...
Zolang het anti's zijn, is het goed!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef gehotseflotst het volgende:
53 seconds ago
Enige bron tot nu toe... Zou 't kloppen?
(oh, laat maar. anti is goed)
Autoooo, vliegtuug, een trein, de busquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
♫ Waar zou je zijn, ♪ zonder de trein ♫
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef -jos- het volgende:
check die wachtrij op de brug
Was het geen booat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Autoooo, vliegtuug, een trein, de bus
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik schat zo'n 20.000 man wat daar nu staat?
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweestquote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
3 minutes ago
Gaan we weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik schat zo'n 20.000 man wat daar nu staat?
Lijkt me niet dat dat genoeg is voor de Egyptenaren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Wat denken jullie, Mubarak weg vandaag en puppet Suleiman in zijn plaats tot September?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweest![]()
Vond zijn eerdere tweets toch interessanter
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Denk het niet, moeb blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Wat denken jullie, Mubarak weg vandaag en puppet Suleiman in zijn plaats tot September?
Ik denk niet dat als er beweging komt, ze Suleiman pikken als interim.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef yavanna het volgende:
Op dat plein? Nee joh.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.
Weet ik niet, ze willen nu vooral Mubarak weg. Ik denk dat die optie minimaal verdeling zou opleveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat genoeg is voor de Egyptenaren.
Werd daar nogal moe van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
quote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
quote:
Over de fanta en de cappuccino zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
ja gatverdamme zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
AJE knalt ff die 'lekkere' filmpjes erin....
idd...aan de andere kant......... nu weet men waar ze het voor doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt steeds bizarder te worden, hoe vaker je het zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Kijk, dat is ook een leuk topic jongens!Daar is het leuker discussiëren
Hij heeft er heel wat gehad volgens zijn Twitterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Over de fanta en de cappuccino zeker
Hypocriete klootzakken zijn het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja die iraanse geestelijke ratelt maar door over het evil westen. Houd niet opWel grappig hoe hij nu de egyptenaren enorm aanmoedigd te gaan protesteren. Zou wel ironisch zijn als het volk van Iran weer een poging gaat wagen door door egypte.
100.000 mensen ziet er wel wat anders uit, ik denk dat heel veel mensen toch tevreden zijn met het aftreden in september (of dat nou echt verandering betekend of niet)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.
Suleiman is niet geliefd, maar misschien zouden ze het accepteren tot Sept. Je hoort weinig over wat 'ze' 'nu' exact willen ipv Mubarak. Vooral omdat er geen echte 'ze' is op dit moment, althans niet wat nu bekend gemaakt word ( veiligheid).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze willen nu vooral Mubarak weg. Ik denk dat die optie minimaal verdeling zou opleveren.
Wachten ze op dat gebed? Want er was toch ook een om 16:08 Egyptische tijd waarna het de afgelopen dagen vaak losging?quote:
quote:Egyptian Muslims kneel to pray, Christians link arms to protect them http://yfrog.com/h02gvclj
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
Nou, dat wordt em dan niet..quote:
Kompas erbij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan ik nog ff snel m'n tapijtje klaarleggen.
Dank je wel.quote:
Rustig maar, meer dan 100k kan gemakkelijk 300k zijn, accuraat tellen kan je op een gegeven moment niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, dat wordt em dan niet..
Je zult toch echt met enkele miljoenen moeten komen wil een revolutie slagen.
We zullen zien, en voorlopig komen er nog heel veel mensen binnen. Worden heel veel mensen niet toegelaten. En rijden de treinen alweer eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, dat wordt em dan niet..
Je zult toch echt met enkele miljoenen moeten komen wil een revolutie slagen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb toch maar de stream aangezet op mn aaifoon... Fuck het college
Nope, gewoon in het collegezaal. Aaifoon achter de laptop, maar wel koptelefoon inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
je zit toch wel op de wc nu he?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Kijk, dat is ook een leuk topic jongens!Daar is het leuker discussiëren
Onze Fok! revolutionair!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef RvLaak het volgende:
Collegereeks Digitale revolutie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, gewoon in het collegezaal. Aaifoon achter de laptop, maar wel koptelefoon in
lol, nah... zo ver gaat het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Collegereeks Digitale revolutie.
zijn toch al klaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef venomsnake het volgende:
Nou, komop met dat gebed..
ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |