Hoe dan?quote:
Naja, treinend, ipodluisterend en daarna fietsend.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoe dan?
En: bijzonder minimalistische TT vandaag.
Ah, ok. Ik dacht aan zaken als haar in de war, ladder in de panty, afgebroken hak, stukken struik in je fiets...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Naja, treinend, ipodluisterend en daarna fietsend.
We merken hetquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, betrapt. Ik kan het gewoon niet laten elke keer.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, betrapt. Ik kan het gewoon niet laten elke keer.
Hoe was de koffiedate?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef JH87 het volgende:
Ohai, uitgeUB't, schoonmaken, werk & weer UB.
Als er iemand om bekend staat, ben jij het welquote:Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
Jaja, nog twee topics. Bob. kennende gaat zij er weer met lapo vandoor
me too. Heb zelfs nog in deel 1 van deze topicreeks gepostquote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef JH87 het volgende:
500 ja. Ik begin echt een oldbie te worden, ernstig.
Welnee, alleen als ik post 299 heb en dat door heb, dan pak ik 300 er ook bij.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als er iemand om bekend staat, ben jij het wel
Maar inderdaad![]()
Nooit bij stil gestaan dat we al bijna aan de 500 zitten.
Ik kom pas vanaf deel 4quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
me too. Heb zelfs nog in deel 1 van deze topicreeks gepost
Ik denk dat je bij Arcee moet zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kom pas vanaf deel 4
Tijd voor weer een stats-ding... Wie doet dat tegenwoordig?
Moet wel toegeven dat ik in het begin een tijdje niet gepost heb. Vanaf deel 60 ofzo heb ik bijna geen deeltje meer overgeslagenquote:
Voelt bijna een beetje alsof 't tijd is er een punt achter te zetten.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef MaxMark het volgende:
Dat "Op Fok sinds juni '06" stelde in het begin ook weinig voor. Nu toch alweer bijna 5 jaar geleden ook
Hier ook zoiets. Postte ook al in deel èèn, toen een tijdje niet en daarna, vanaf deel 50/60, was ik hier altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat ik in het begin een tijdje niet gepost heb. Vanaf deel 60 ofzo heb ik bijna geen deeltje meer overgeslagen
Welneeee, op naar de #1000!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Voelt bijna een beetje alsof 't tijd is er een punt achter te zetten.
Behalve PSM, blijkbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja okee, daarmee vergeleken is iedereen newbie.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
All hail Chipz.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Groningen mag ook een eigen topic
Mijn eerste post,.
Eerste in het net geopende topic.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:36 schreef Oneself het volgende:
Grunneger meldt zich. of naja, inwoner van- dan. want wanneer ben je nou een 'echte' Stadjer..
Dat altijd,quote:
Het eerste rondje is dan van Chipsz, lijkt me.quote:
Eerder van Rene, die het topic begon.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het eerste rondje is dan van Chipsz, lijkt me.
Same here!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eerder van Rene, die het topic begon.
Mààr ik heb verder weinig behoefte aan een meet, hoewel het er wel aan ligt wie d'r komen. Maar met de mensen met wie ik het meeste heb spreek ik sowieso af en toe wel eens af.
Die topicopener....quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kwam op pagina 2 van het eerste topic: Groningen mag ook een eigen topic
Er zijn er best aardig wat hoor, maar het grootste gedeelte is door de jaren heen afgehaakt omdat het a) te snel ging b) steeds minder leuk werd.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Same here!
Eigenlijk zitten hier relatief best weinig Groningen-mensen, of is het grootste gedeelte gewoon meelezer..? Hoewel ik me niet kan voorstellen dat je dat interessant vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |