Ik ook 12 juli.quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
12 juli hier, moet ik godverdomme nog leren op mijn verjaardag ook.
Import ftw.quote:Op maandag 12 april 2010 22:36 schreef Oneself het volgende:
Grunneger meldt zich. of naja, inwoner van- dan. want wanneer ben je nou een 'echte' Stadjer..
*kuch*quote:Op maandag 12 april 2010 22:38 schreef JH87 het volgende:
Zo'n beetje dit hele topic is import. Welkom.
Belachelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ook 12 juli.
FEB altijd als laatste.
!quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
Maarja, de opleidingen van onze faculteit stellen natuurlijk ook wel het meeste voor.
Hai!quote:
Wat deden jullie ook alweer?quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
Maarja, de opleidingen van onze faculteit stellen natuurlijk ook wel het meeste voor.
Is me werkelijk 1 keer gelukt, vorig jaar, een tentamenweek zonder herkansingen. Kon wel janken van geluk bijna, het verlengde plotseling mijn zomervakantie dus moet 2 wekenquote:Op maandag 12 april 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
9 juni is dan ook gerekend zonder herkansingen! Ik probeer ze in 1 keer te halen en ga niet uit van herkansingen. (klink ik nu als een echte nerd?:D)
Nee, dan is het niet helemaal import.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai!
mwhehe, 'import'. mijn ouders en hele voorfamilie komen uit Groningen, dus misschien niet 100% import dan?
ontopic heb ik zojuist een midweek Italie gepland te midden van mijn tentamenweek. which is de hele maand juni. uni-suckers echt.
hoe half?quote:Op maandag 12 april 2010 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
*kuch*
Half import want ook half stadjer
de een zegt dat ik in Groningen woon, de ander niet.quote:
Ik ga maar hard mijn best doen!quote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is me werkelijk 1 keer gelukt, vorig jaar, een tentamenweek zonder herkansingen. Kon wel janken van geluk bijna, het verlengde plotseling mijn zomervakantie dus moet 2 weken
Kap je er toch lekker mee.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga maar hard mijn best doen!Heb niet zoveel zin om langer door te gaan!
rot studie!
haha, ah logisch. en wat zeg jij?quote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
de een zegt dat ik in Groningen woon, de ander niet.
quote:
Volgend jaar hopelijk een andere studie er naast doen. En anders hopen dat het internationale en europese gedeelte wel interessant isquote:
nei nei, ik heb nooit in de stad zelf gewoond, voorheen. toen mijn mams zwanger van mij was, vertrokken ze van Grunn richting oosterlijker' oorden maar ivm opa & oma's kwam ik eigenlijk altijd in Groningen. dat is het meer.quote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet helemaal import.Maar je hebt dus wel een tijdje ergens anders gewoond? Vertel, vertel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |