Juniquote:
Asociaal. Ik ben ook tot de 2e week van Juli bezig met practica...quote:
Alleen de PABO-meisjes krijgen mijn goedkeuringquote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij alles op HBO eenwaard.
Nee, op dit moment niet. We hebben mensen teveelquote:
Daar komt verder ook niets structureels uitquote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen de PABO-meisjes krijgen mijn goedkeuring
Hehe vanaf volgende week THD training. Suffe gedoe. Nou ja tenminste weer wat aanklootweekjes uitstel.quote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, op dit moment niet. We hebben mensen teveel
Ik ook. Hartstikke dood.quote:
Ah we gaan "wat je zegt, ben je zelf" doen.quote:Op maandag 12 april 2010 21:24 schreef nietzman het volgende:
HA JIJ WEL HE ARNE.
ANWB. http://www.studentenwerk.nl/vacatures?region_name=&job_type=&function=&x=0&y=0&keywords=ANWBquote:Op maandag 12 april 2010 21:59 schreef Bob. het volgende:
28 juni hier, en daarna ook de hele zomer werken. Als ik iets kan vinden.Iemand nog een idee waar je de hele zomer fulltime zou kunnen werken?
Ja, die had ik ook gezien, maar je moet Duits kunnen, topografische kennis hebben en een rijbewijs hebben. Ik geloof dat ik op die gebieden enigszins tekort schiet.quote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
ANWB. http://www.studentenwerk.nl/vacatures?region_name=&job_type=&function=&x=0&y=0&keywords=ANWB
Ik ook 12 juli.quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
12 juli hier, moet ik godverdomme nog leren op mijn verjaardag ook.
Import ftw.quote:Op maandag 12 april 2010 22:36 schreef Oneself het volgende:
Grunneger meldt zich. of naja, inwoner van- dan. want wanneer ben je nou een 'echte' Stadjer..
*kuch*quote:Op maandag 12 april 2010 22:38 schreef JH87 het volgende:
Zo'n beetje dit hele topic is import. Welkom.
Belachelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ook 12 juli.
FEB altijd als laatste.
!quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
Maarja, de opleidingen van onze faculteit stellen natuurlijk ook wel het meeste voor.
Hai!quote:
Wat deden jullie ook alweer?quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
Maarja, de opleidingen van onze faculteit stellen natuurlijk ook wel het meeste voor.
Is me werkelijk 1 keer gelukt, vorig jaar, een tentamenweek zonder herkansingen. Kon wel janken van geluk bijna, het verlengde plotseling mijn zomervakantie dus moet 2 wekenquote:Op maandag 12 april 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
9 juni is dan ook gerekend zonder herkansingen! Ik probeer ze in 1 keer te halen en ga niet uit van herkansingen. (klink ik nu als een echte nerd?:D)
Nee, dan is het niet helemaal import.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai!
mwhehe, 'import'. mijn ouders en hele voorfamilie komen uit Groningen, dus misschien niet 100% import dan?
ontopic heb ik zojuist een midweek Italie gepland te midden van mijn tentamenweek. which is de hele maand juni. uni-suckers echt.
hoe half?quote:Op maandag 12 april 2010 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
*kuch*
Half import want ook half stadjer
de een zegt dat ik in Groningen woon, de ander niet.quote:
Ik ga maar hard mijn best doen!quote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is me werkelijk 1 keer gelukt, vorig jaar, een tentamenweek zonder herkansingen. Kon wel janken van geluk bijna, het verlengde plotseling mijn zomervakantie dus moet 2 weken
Kap je er toch lekker mee.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga maar hard mijn best doen!Heb niet zoveel zin om langer door te gaan!
rot studie!
haha, ah logisch. en wat zeg jij?quote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
de een zegt dat ik in Groningen woon, de ander niet.
quote:
Volgend jaar hopelijk een andere studie er naast doen. En anders hopen dat het internationale en europese gedeelte wel interessant isquote:
nei nei, ik heb nooit in de stad zelf gewoond, voorheen. toen mijn mams zwanger van mij was, vertrokken ze van Grunn richting oosterlijker' oorden maar ivm opa & oma's kwam ik eigenlijk altijd in Groningen. dat is het meer.quote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet helemaal import.Maar je hebt dus wel een tijdje ergens anders gewoond? Vertel, vertel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |