Ga je erop zitten!quote:
De treinen vanaf Muiderpoort echter nietquote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Trein naar A'dam is hartstikke leeg momenteel.
Sletten en slettinnen!quote:
Met zo'n stukje tekst zet je die bewering ook echt kracht bij.quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef Luco het volgende:
Hij komt naar je stad toe,
Jullie weten waar ik het over heb,
De enige echte, boozy boy,
Het is willis, WiWa, daar staat ie dan!
De JvT is zo geniaal
Waren ze zo slecht?quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef JH87 het volgende:
Gvd iemand voor de trein gesprongen.
Logisch dat je voor de trein springt wanneer je niet in of rond Groningen woont.quote:
quote:Aanrijding-met een persoon Assen-Beilen
Tussen Assen en Beilen moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een een persoon rijden er tussen Assen en Beilen geen treinen.
Prognose:
*Treindienst normaal om 0.15 uur.
Zoek iemand om mee te praten, kom je de tijd wel door?quote:Op zondag 11 april 2010 22:33 schreef JH87 het volgende:
Ik heb niets gemerkt, maar men ging met hesjes en zaklampen de deur uit hier en ze verwachten in totaal 2,5 uur vertraging. Staan sinds 22u stil.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:44 schreef nietzman het volgende:
Over Beno, toen ik 'm vroeg naar z'n vertrek.
Dat het waar is.quote:
Ik heb altijd vertraging. Maar dit begint wel een top-3 notering te worden. We rijden nu met tussenstop bij iedere overgang langzaam terug naar Beilen.quote:
Is er al een brandweerauto langsgeweest om de boel schoon te spuiten?quote:Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertraging. Maar dit begint wel een top-3 notering te worden. We rijden nu met tussenstop bij iedere overgang langzaam terug naar Beilen.
Oei! Heb ik toch een goede keuze gemaaktquote:Op maandag 12 april 2010 01:26 schreef JH87 het volgende:
Hai Stad.
Arme jop!quote:Op maandag 12 april 2010 09:22 schreef JH87 het volgende:
Ja er is wel gewoon weer werk aan de winkel inderdaad.
Echt niet, het is nog ochtendquote:
Gezien het weer zou het best een goeie middag kunnen wordenquote:
Op kantoorquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Gezien het weer zou het best een goeie middag kunnen worden
Idd... Ben nu burgerlijk recht en elem. belastingrecht aan het maken. Ben ik daar iig deze week vanaf.quote:Op maandag 12 april 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
Heerlijk he!Nu op naar JVC.. Ik heb helemaal geen zin om mijn essay te verbeteren
Strafrecht tentamen vorige week gehadquote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd... Ben nu burgerlijk recht en elem. belastingrecht aan het maken. Ben ik daar iig deze week vanaf.
Mijn essay is helemaal kut, gaat over strafrecht. Alleen mijn kennis van het strafrecht is miniem, omdat ik zo gigantisch achterloop. Een essay schrijven over iets waar je vrijwel niks van weet.
Volgens mij vind jij alles op HBO eenquote:
Strafrecht is opzich wel interessant, alleen sommige mensen zijn zoo traag met begrijpen!quote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd... Ben nu burgerlijk recht en elem. belastingrecht aan het maken. Ben ik daar iig deze week vanaf.
Mijn essay is helemaal kut, gaat over strafrecht. Alleen mijn kennis van het strafrecht is miniem, omdat ik zo gigantisch achterloop. Een essay schrijven over iets waar je vrijwel niks van weet.
App openen, kreng loopt vast en wilt nu niks meer doen. Ook niet na Forced Restore en dat soort geintjes.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even vanaf mijn werk terwijl ik links van me Slaif zie zitten. Hij is braaf aan het werk
Komt wel goud toch?quote:Op maandag 12 april 2010 18:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
dit eerste jaar ben ik em doorheen aan het bikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |