Gezien het weer zou het best een goeie middag kunnen wordenquote:
Op kantoorquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Gezien het weer zou het best een goeie middag kunnen worden
Idd... Ben nu burgerlijk recht en elem. belastingrecht aan het maken. Ben ik daar iig deze week vanaf.quote:Op maandag 12 april 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
Heerlijk he!Nu op naar JVC.. Ik heb helemaal geen zin om mijn essay te verbeteren
Strafrecht tentamen vorige week gehadquote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd... Ben nu burgerlijk recht en elem. belastingrecht aan het maken. Ben ik daar iig deze week vanaf.
Mijn essay is helemaal kut, gaat over strafrecht. Alleen mijn kennis van het strafrecht is miniem, omdat ik zo gigantisch achterloop. Een essay schrijven over iets waar je vrijwel niks van weet.
Volgens mij vind jij alles op HBO eenquote:
Strafrecht is opzich wel interessant, alleen sommige mensen zijn zoo traag met begrijpen!quote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd... Ben nu burgerlijk recht en elem. belastingrecht aan het maken. Ben ik daar iig deze week vanaf.
Mijn essay is helemaal kut, gaat over strafrecht. Alleen mijn kennis van het strafrecht is miniem, omdat ik zo gigantisch achterloop. Een essay schrijven over iets waar je vrijwel niks van weet.
App openen, kreng loopt vast en wilt nu niks meer doen. Ook niet na Forced Restore en dat soort geintjes.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even vanaf mijn werk terwijl ik links van me Slaif zie zitten. Hij is braaf aan het werk
Komt wel goud toch?quote:Op maandag 12 april 2010 18:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
dit eerste jaar ben ik em doorheen aan het bikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |