Niet zo ondankbaar jij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef MaxMark het volgende:
En doe eens een OP jong. Anders had ik em ook wel kunnen openen.
Sja. Daar heb je zo weinig aan bij een mes van achter tussen je ribben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef joppie_saus het volgende:
Als jij zo'n goddelijk lichaam hebt, dan kan je die Fok!kertjes toch gewoon elkaar slaan?
Och, ik vind het nu eenmaal af en toe best charmant staan, panda eyes.quote:
Wat schattig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef ShiningStar het volgende:
Zucht.
Niemand die me in de supermarkt even duidelijk maakt dat mijn mascara op plaatsen zit waar het niet hoort te zitten, en ondertussen wel raar naar me kijken.
Wist ik veel dat ik erbij liep als een mislukte pandabeer.
Misschien dachten ze dat het bij je emo-look hoordequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef ShiningStar het volgende:
Zucht.
Niemand die me in de supermarkt even duidelijk maakt dat mijn mascara op plaatsen zit waar het niet hoort te zitten, en ondertussen wel raar naar me kijken.
Wist ik veel dat ik erbij liep als een mislukte pandabeer.
quote:
Ik ben onschuldig en schattig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat schattig!, panda's zijn lief ( om te zien that is...)
Ik heb geen emo-lookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat het bij je emo-look hoorde
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben onschuldig en schattig?
Niet bewust, nee.quote:
Ow jij niet hoorquote:
Wanneer was dat ook alweer? Ik loop immers heule dagen stagequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Salvad0R het volgende:
Verder ben ik krijgers aan het verzamelen om met een veldtocht naar Den Haag te trekken om de ministeries over te nemen.
Volgende week vrijdag om 1300 op het malieveld in Den Haag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer? Ik loop immers heule dagen stage! Alleen heb ik dinsdagmiddag nog wel een gaatje
Ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag om 1300 op het malieveld in Den Haag.
Alleen als hij z'n kuif weer laat groeienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef Bob. het volgende:
Haha, Waylon? Serieus?![]()
Maar goedemorgennnn.
Mwah, het niet-gratis gedeelte was anders ook binnen een kwartier uitverkocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Jesse_ het volgende:
Eurosonic Air
Een beetje de weg versperren met je podium vol kak artiesten.
En natuurlijk de stadjes die afkomen op alles wat gratis is.
Was er bij air een niet gratis gedeelte?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mwah, het niet-gratis gedeelte was anders ook binnen een kwartier uitverkocht.
in de Vera en al.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was er bij air een niet gratis gedeelte?
Ik doelde natuurlijk op de rest van Eurosonic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was er bij air een niet gratis gedeelte?
ohjaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de rest van Eurosonic.
Mwhehe, datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
En alsof Groningers allemaal zo mooi zijn.
In verhouding doet Groningen het wel goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
Wat Jesse zegt. In Groningen loopt zat moois rond op straat, in Den Haag leken ze zich vandaag te verstoppen. Op naar Amsterdam nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
Heb net ook lekker mogen staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhehe, dat
Treinen vanavond. Ik vrees voor staan.
Hmmm, heel druk? Waar ging je heen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb net ook lekker mogen staan
De intercity richting Zwolle. Dat ding puilde uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmm, heel druk? Waar ging je heen?
Ik snap ook nooit waarom mensen in bussen en treinen blijven staan als er nog genoeg plekken met alleen een tas erop zijn.
Mensen zijn eng.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmm, heel druk? Waar ging je heen?
Ik snap ook nooit waarom mensen in bussen en treinen blijven staan als er nog genoeg plekken met alleen een tas erop zijn.
Whehehehehehehehequote:Beste René,
Vanaf 7 februari zoeken wij mensen die oud studenten bellen voor IB-groep. Deze studenten hadden een lening via de IB-groep, maar hebben deze nog niet afbetaald. Jij bent er om een betalingsregeling te regelen! Een leuke klus voor 4 weken!
Eentje uit Assen daarentegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
de tering wat een klootjesvolk overalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Jesse_ het volgende:
Eurosonic Air
Een beetje de weg versperren met je podium vol kak artiesten.
En natuurlijk de stadjes die afkomen op alles wat gratis is.
Valt wel mee.quote:
Ik had moeten kijken. maar ik zat depressief naar buiten te kijken. Bah. Kakweer...quote:
quote:
Morgen een kraker tegen Heerenveen 2. Kom dan maar hehe.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had moeten kijken. maar ik zat depressief naar buiten te kijken. Bah. Kakweer...
Zulks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:48 schreef JH87 het volgende:
Hai Maxiemark. Ik heb weer toffe dingen gezien jungs.
Ik ben er gister achtergekomen dat een oud-schoolgenoot/pauzegenoot deze matroos is.quote:
Jeutje wat raar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er gister achtergekomen dat een oud-schoolgenoot/pauzegenoot deze matroos is.
Ja, echt heel raar. Ik schrok me ook kapot. Het was niet alsof het een goede vriend is geweest ofzo, maar ik heb toch een paar jaar bij een groep gezeten in de pauze waar hij deel van uit maakte. Dus wel af en toe gepraat. Hij zat ook in een bandje en ook wel eens naar optredens van ze geweest. Dus in zoverre kwam het wel enigszins hard aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jeutje wat raar.Bij mij zijn ook al twee basisschoolgenootjes overleden, blijft onwerkelijk op zo'n jonge leeftijd al. Knuffel as.
Alweer tuus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jeutje wat raar.Bij mij zijn ook al twee basisschoolgenootjes overleden, blijft onwerkelijk op zo'n jonge leeftijd al. Knuffel as.
Kan ik me voorstellen. Heul raar gewoon! Maffe dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, echt heel raar. Ik schrok me ook kapot. Het was niet alsof het een goede vriend is geweest ofzo, maar ik heb toch een paar jaar bij een groep gezeten in de pauze waar hij deel van uit maakte. Dus wel af en toe gepraat. Hij zat ook in een bandje en ook wel eens naar optredens van ze geweest. Dus in zoverre kwam het wel enigszins hard aan.
Ja, dat feestje is daar altijd afgelopen voor Noorderslag begint. Was vorig jaar ook hoor.quote:
Ai As. Ergquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er gister achtergekomen dat een oud-schoolgenoot/pauzegenoot deze matroos is.
Kek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef Slaif het volgende:
Voetjebal met de bejaarden was weer leuk.
Goed. Mooie dagen gehad?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Kek.Geen Luinge als scheidsrechter dit jaar?
Ik probeer nu maar op te blijven tot 22u en dan mag ik naar bed van mezelf. Morgen weer voluit hele dag UB, woensdag weer tentamen.
Hee! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef cerror het volgende:
Goedenavond vanuit m''n appartementje in de west-Indische buurt.
cerror is nu officieel inwoner van de stad Groningen.
Moi!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef cerror het volgende:
Welkomquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef cerror het volgende:
Liever een lege dan een bomvolle kamer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef cerror het volgende:
Danke danke. 'T is een zootje hier. En "leeg".
Precies. Morgen lekker rustig de bende opruimen en maandag weer een normale dag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Liever een lege dan een bomvolle kamer.
En maandag naar de studentenjumboquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Morgen lekker rustig de bende opruimen en maandag weer een normale dag.
Een beetje baas gaat gewoon naar de AH - Jumbo, schmumbo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
En maandag naar de studentenjumboOf Floresplein, gezallig.
Ik moet die dag studerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Mankatans het volgende:
http://www.groningen.metdebusnaardenhaag.nl/
hup, inschrijven met je donder
Tuurlijk! Voetballen is een keuze.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ook als je 's ochtends om half 10 op de voetbalclub moet zijn voor een wedstrijd?
Ook een keuze.quote:
Dan moet je naar de Ikea!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef cerror het volgende:
Danke danke. 'T is een zootje hier. En "leeg".
Op zondag..? Lijkt me een uitstekend plan.quote:
1+1quote:Op zondag 16 januari 2011 12:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, vandaar het spontane vertrek uit Groningen!
Hoho, de laatste paar keren was ik de Engel en zat zij te pesten.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:23 schreef JH87 het volgende:
Nee die heeft ook niets laten horen. Dat kwam helemaal hard aan, van jou ben ik 't wel gewend.
Jij bent toch altijd een engel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoho, de laatste paar keren was ik de Engel en zat zij te pesten.
Dat is wel waar inderdaad, ik had het alweer verdrongen!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoho, de laatste paar keren was ik de Engel en zat zij te pesten.
quote:Café Het Feest ontruimd
GRONINGEN - Café Het Feest in de Groninger binnenstad is zaterdagnacht ontruimd omdat een bezoeker met pepperspray had gespoten.
De honderden bezoekers die zich op dat moment in het pand bevonden stonden in een mum van tijd buiten. Een 20-jarige militair en zijn 23-jarige broer werden aangehouden omdat ze het aan de stok kregen met de politie en portiers. Zij wilden weer naar binnen om nog een jas op te halen. Tijdens de aanhouding van de militair probeerde zijn broer zijn dit te verhinderen. De militair is overgedragen aan de Koninklijke Marechaussee.
Bron: rtvnoord.nl
Riskante uitspraken hoor. Je zult maar een Dries Roelvink tegen 't lijf lopen als je de gemeentegrens over gaat.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja. Met de eerste man die ik tegenkom daar.Feestje.
Wut?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef JH87 het volgende:
Wie heeft m'n post nu weer geel gemaakt. Doe eens niet.
Nee hoor. Dries Roelvink ontwijk ik tot zijn dood, dus die loop ik vast niet tegen 't lijf.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Riskante uitspraken hoor. Je zult maar een Dries Roelvink tegen 't lijf lopen als je de gemeentegrens over gaat.
Teveel spierpijn en slapheid. Komende week ben ik van de partij.quote:
Kan ik die zender wel ontvangen? Nog nooit gezienquote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef nietzman het volgende:
Hee Mark, kan die suffertjeszender van je een "Jop zoekt vrouw" maken? Lijkt me nu al een masterlijk programma.
Kanaal 900 nog watquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik die zender wel ontvangen? Nog nooit gezien
"Lekkere knuffelbeer zoekt maatje"?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef JH87 het volgende:
Die titel kan wel wat catchier, beetje zwakjes Nietz.
Knul zoekt pittige tante.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Lekkere knuffelbeer zoekt maatje"?
Scholier zoekt gleufdierquote:
Vast iets edgy en studentikoos!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef MaxMark het volgende:
En d'r komen nog veel toffere dingen dan dat, binnenkort.
Teaserrrrrrquote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef MaxMark het volgende:
En d'r komen nog veel toffere dingen dan dat, binnenkort.
De dingen die jij aflevert, wat het ook moge zijn, zijn ongetwijfeld stuk voor stuk huzarenstukjes.quote:
Ik voel me wel weer een beetje oké! Aan de studie nu en dan lekker op tijd naar bed! Kom je morgen koffie drinken?quote:
Aaah top, bedden zijn fijn hè!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Fems het volgende:
Ik voel me wel weer een beetje oké! Aan de studie nu en dan lekker op tijd naar bed! Kom je morgen koffie drinken?
Ik ben een serveerster! En wat doe jij nietzel?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef nietzman het volgende:
Tussen negen en kwart voor drie kan ik sloten koffie drinken!
Wat doe je voor werk Femsje?
Te flauw!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Fems het volgende:
(ik ga niet vertellen waar ik precies werk hier op dit forumsorry!). Maar het is hier in de stad!
Jop slurpt, dus ik zou me er niet al te veel op fixeren.quote:Als ik met jopsel koffie ga drinken, dan drink ik of thee of ik kijk toe hoe jopsel koffie drinkt omdat ik niks wil omdat ik mijn tanden net gepoetst heb!
Ja? Kan 't me niet heugen, maar zou kunnen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef nietzman het volgende:
Soberzo heb je percolatorkoffie bij me gehad.
Haha, Nietz in de UB, zou ook een mooi televisieprogramma zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Fems het volgende:
Kom je morgen met jopsel en mij koffie drinken?
Wel eentje met high-production values.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef JH87 het volgende:
Haha, Nietz in de UB, zou ook een mooi televisieprogramma zijn.
Wanneer drink je koffie met jou en Jopsel?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Fems het volgende:
Kom je morgen met jopsel en mij koffie drinken?
Ik ben morgen sowieso weer in de UB! Maar Nietz moet vast werken.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef Fems het volgende:
Ik drink morgen ergens rond de ochtend koffie, maar of dat met jopsel is weet ik niet. (en 'koffie' is thee'
Nieet.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Oneself het volgende:
He gatver, ik ben in mijn haast in de trein naar Leeuwarden gestapt.![]()
Klerezooi.
Mijn geluk bestaat momenteel uit gestrand zijn voorbij Meppel en dus zo weer een trein terug pakken en 100 uur later dan gepland in mn bed liggen. Gatverdekut echt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nieet.Al voorbij Meppel of ga je nog geluk hebben?
Kak zondagavond.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mijn geluk bestaat momenteel uit gestrand zijn voorbij Meppel en dus zo weer een trein terug pakken en 100 uur later dan gepland in mn bed liggen. Gatverdekut echt.
Wat dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Haha, Nietz in de UB, zou ook een mooi televisieprogramma zijn.
Ik ben er toch lachend bij als je met Fems gaat chillen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef JH87 het volgende:
Ik ben morgen sowieso weer in de UB! Maar Nietz moet vast werken.
Dank, al is het mn eigen stomme fout. Ach, heb ik dat alsnog even meegemaakt.quote:
Welja.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij sjokt er hier wel meer volk rond!
Heerlijk.quote:
Dat ene dagje meer of minder doet er dan ook niet meer toe!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:14 schreef Jesse_ het volgende:
Niet goed gekapt in de UB zitten, dan kan je beter naar huis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |