Niet zo ondankbaar jij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef MaxMark het volgende:
En doe eens een OP jong. Anders had ik em ook wel kunnen openen.
Sja. Daar heb je zo weinig aan bij een mes van achter tussen je ribben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef joppie_saus het volgende:
Als jij zo'n goddelijk lichaam hebt, dan kan je die Fok!kertjes toch gewoon elkaar slaan?
Och, ik vind het nu eenmaal af en toe best charmant staan, panda eyes.quote:
Wat schattig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef ShiningStar het volgende:
Zucht.
Niemand die me in de supermarkt even duidelijk maakt dat mijn mascara op plaatsen zit waar het niet hoort te zitten, en ondertussen wel raar naar me kijken.
Wist ik veel dat ik erbij liep als een mislukte pandabeer.
Misschien dachten ze dat het bij je emo-look hoordequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef ShiningStar het volgende:
Zucht.
Niemand die me in de supermarkt even duidelijk maakt dat mijn mascara op plaatsen zit waar het niet hoort te zitten, en ondertussen wel raar naar me kijken.
Wist ik veel dat ik erbij liep als een mislukte pandabeer.
quote:
Ik ben onschuldig en schattig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat schattig!, panda's zijn lief ( om te zien that is...)
Ik heb geen emo-lookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat het bij je emo-look hoorde
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben onschuldig en schattig?
Niet bewust, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |