Niet zo ondankbaar jij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef MaxMark het volgende:
En doe eens een OP jong. Anders had ik em ook wel kunnen openen.
Sja. Daar heb je zo weinig aan bij een mes van achter tussen je ribben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef joppie_saus het volgende:
Als jij zo'n goddelijk lichaam hebt, dan kan je die Fok!kertjes toch gewoon elkaar slaan?
Och, ik vind het nu eenmaal af en toe best charmant staan, panda eyes.quote:
Wat schattig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef ShiningStar het volgende:
Zucht.
Niemand die me in de supermarkt even duidelijk maakt dat mijn mascara op plaatsen zit waar het niet hoort te zitten, en ondertussen wel raar naar me kijken.
Wist ik veel dat ik erbij liep als een mislukte pandabeer.
Misschien dachten ze dat het bij je emo-look hoordequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef ShiningStar het volgende:
Zucht.
Niemand die me in de supermarkt even duidelijk maakt dat mijn mascara op plaatsen zit waar het niet hoort te zitten, en ondertussen wel raar naar me kijken.
Wist ik veel dat ik erbij liep als een mislukte pandabeer.
quote:
Ik ben onschuldig en schattig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat schattig!, panda's zijn lief ( om te zien that is...)
Ik heb geen emo-lookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat het bij je emo-look hoorde
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben onschuldig en schattig?
Niet bewust, nee.quote:
Ow jij niet hoorquote:
Wanneer was dat ook alweer? Ik loop immers heule dagen stagequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Salvad0R het volgende:
Verder ben ik krijgers aan het verzamelen om met een veldtocht naar Den Haag te trekken om de ministeries over te nemen.
Volgende week vrijdag om 1300 op het malieveld in Den Haag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer? Ik loop immers heule dagen stage! Alleen heb ik dinsdagmiddag nog wel een gaatje
Ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag om 1300 op het malieveld in Den Haag.
Alleen als hij z'n kuif weer laat groeienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef Bob. het volgende:
Haha, Waylon? Serieus?![]()
Maar goedemorgennnn.
Mwah, het niet-gratis gedeelte was anders ook binnen een kwartier uitverkocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Jesse_ het volgende:
Eurosonic Air
Een beetje de weg versperren met je podium vol kak artiesten.
En natuurlijk de stadjes die afkomen op alles wat gratis is.
Was er bij air een niet gratis gedeelte?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mwah, het niet-gratis gedeelte was anders ook binnen een kwartier uitverkocht.
in de Vera en al.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was er bij air een niet gratis gedeelte?
Ik doelde natuurlijk op de rest van Eurosonic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was er bij air een niet gratis gedeelte?
ohjaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de rest van Eurosonic.
Mwhehe, datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
En alsof Groningers allemaal zo mooi zijn.
In verhouding doet Groningen het wel goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
Wat Jesse zegt. In Groningen loopt zat moois rond op straat, in Den Haag leken ze zich vandaag te verstoppen. Op naar Amsterdam nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
Heb net ook lekker mogen staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhehe, dat
Treinen vanavond. Ik vrees voor staan.
Hmmm, heel druk? Waar ging je heen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb net ook lekker mogen staan
De intercity richting Zwolle. Dat ding puilde uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmm, heel druk? Waar ging je heen?
Ik snap ook nooit waarom mensen in bussen en treinen blijven staan als er nog genoeg plekken met alleen een tas erop zijn.
Mensen zijn eng.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmm, heel druk? Waar ging je heen?
Ik snap ook nooit waarom mensen in bussen en treinen blijven staan als er nog genoeg plekken met alleen een tas erop zijn.
Whehehehehehehehequote:Beste René,
Vanaf 7 februari zoeken wij mensen die oud studenten bellen voor IB-groep. Deze studenten hadden een lening via de IB-groep, maar hebben deze nog niet afbetaald. Jij bent er om een betalingsregeling te regelen! Een leuke klus voor 4 weken!
Eentje uit Assen daarentegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Bob. het volgende:
de tering wat een klootjesvolk overalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Jesse_ het volgende:
Eurosonic Air
Een beetje de weg versperren met je podium vol kak artiesten.
En natuurlijk de stadjes die afkomen op alles wat gratis is.
Valt wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |