Oi, da's ook niet handig he? Hoe ga je dan straks je ovenmaaltijd klaar maken?quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja terecht. Ik ben vrijdag wezen bowlen en m'n pols is in dusdanig slechte staat dat ik 'm morgen maar laat amputeren.
De komende dagen hoef ik niet te koken maar dat is nog wel een lastige issue ja. Moet er nog maar even een nachtje over slapen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oi, da's ook niet handig he? Hoe ga je dan straks je ovenmaaltijd klaar maken?
En indeed, suffe OP.
Ik zie het jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Jesse_ het volgende:
komt door:
Dit domein is om administratieve redenen offline.
Goh, dat is Images.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef 2cv het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat in de bioscoop aan het Hereplein de film Sint niet draait.
Oeh, gezellig.quote:
Waar niet? Markt, lokale bloementokoquote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, gezellig.![]()
Ik wil nog een kerstboom halen! Waar kun je die eigenlijk ergens in Groningen kopen?
Tis de schuld van biosagenda.nl ! ! !quote:
Oh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar niet? Markt, lokale bloementoko
Sneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh.Ik let echt nooit op dat soort dingen, maar dan ga ik daar wel eens kijken! Kerstbomen.
Ja, die is best tof!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef Oneself het volgende:
Hallo!
Dat fietsen-ding op de Vismarkt is ook vet!
Hij valt best op. Best creatief ding ook. Kunst die ik wel kan waarderen zo rond de feestdagen:)!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:36 schreef JH87 het volgende:
Die heb ik nog niet gezien, alleen in de UK.
Vandaag maar eens even de Vismarkt over fietsen.
Ik krijg geen kerstpakket dit jaar. Alles gaat naar 't goede doel ofzoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:12 schreef Luco het volgende:
Wat dan wel weer leuk is, straks kerstpakket ophalen.
"A donation in your name has been made to charity"quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket dit jaar. Alles gaat naar 't goede doel ofzoiets.
Zoiets inderdaad. Ik lig er verder geen minuut wakker van en vind 't prima zo, maar misschien is 't als werkgever wel netjes je werknemers de keuze te gunnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"A donation in your name has been made to charity"
quote:
Toeter (Al is dat toch een beetje oude-lullen toko)quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
verdergaand op vorige topic; iemand nog tips voor waar een eerste date te doen?
Sauna. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
Normaliter kom ik in café's waar je inderdaad niet kunt praten/communiceren zonder te schreeuwen of gebarentaal te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sauna. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.![]()
Maareh - wat voor café's vind je normaliter leuk? Dan zou ik daar heengaan, mits het natuurlijk een tent is waar je een beetje met elkaar kan praten zonder te moeten schreeuwen.
Zie TT.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
Je weet het nog niet helemaal zeker?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef Fems het volgende:
Zo, terug van de fysio, we gaan volgens mij een nieuwe behandelingsmethode proberen.
Nee, nee, nieuwe optie: onderwaterhockey. Of wat was het ook weer?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef Luco het volgende:
[..]
!
[..]
Toeter (Al is dat toch een beetje oude-lullen toko)
Spieghel (Tafeltjes + stoelen, daarnaast vaak live muziek)
Huis de Beurs (Tafeltjes + stoelen, soms live piano muziek. Rustig sfeertje)
Of je kan gaan bowlen (met dank aan Oneself voor dit idee).
Jawel, want we moeten ons nu ergens anders op concentrerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet het nog niet helemaal zeker?
Of zaterdag of zondagquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, nee, nieuwe optie: onderwaterhockey. Of wat was het ook weer?![]()
Of als vrijdag je date is, naar de Groninger WinterWelVaart. Bootjes kijken! Vind ik serieus een goeie.![]()
http://www.winterwelvaart.nl/home/
Is het niet meer de enkel dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Jawel, want we moeten ons nu ergens anders op concentreren
Ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het niet meer de enkel dan?
"Hoi. Wil je m'n kerstpakket zien?"quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
Winterlunch
Kerstpakket
Nu nog die date even kort sluiten
Gewoon jezelf zijn, dan heb je gegarandeerd succesquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
Winterlunch
Kerstpakket
Nu nog die date even kort sluiten
Ik mag 't altijd graag zien, sarcasme.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, dan heb je gegarandeerd succes
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, dan heb je gegarandeerd succes
Kennelijk.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Kennelijk.
Maar "Pint" is de Pintelier, neem ik aan..?
Succes gegarandeerd, zeker wanneer je ze naar de zwaardere biertjes duwtquote:
Goed bier, zeker van de tap, maar er zitten wel vaak erg veel ballen.quote:
Och, dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Goed bier, zeker van de tap, maar er zitten wel vaak erg veel ballen.
Hm. Of ik kom er steeds net op de verkeerde avond, of jouw tolerantie voor ballen is hoger dan de mijne.quote:
Mijn tolerantie is vrij hoogquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Of ik kom er steeds net op de verkeerde avond, of jouw tolerantie voor ballen is hoger dan de mijne.
Maar, zoals toegegeven, ze hebben er schone bieren op tap.
Kijk, daar hebben we ons pijnpunt te pakken.quote:
Hm. Ik kom dan kennelijk toch in heel andere tenten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef Bob. het volgende:
Ach, het ballen gehalte is er nog altijd stukken lager dan dat in de gemiddelde kroeg in Groningen.
Tijd om eens verder te kijken dan de Grote Marktquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Ik kom dan kennelijk toch in heel andere tenten.
Ben je een hippie ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Ik kom dan kennelijk toch in heel andere tenten.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:15 schreef 2cv het volgende:
Waarom zijn de openbare toiletten op de Markt 's avonds en 's nachts dicht ? Dan zijn er ook mensen die moeten poepen hoor !
Hm. Ik kan me eigenlijk niet heugen voor het laatst ergens op de Grote Markt in een café te hebben gehangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tijd om eens verder te kijken dan de Grote Markt
Hah, eerder het tegenovergestelde.quote:
Ze hebben maar 1 toiletjuffrouw ?quote:
Dan zou je je toch best met ballen moeten kunnen identificerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah, eerder het tegenovergestelde.
Want: het enige dat anders is dan een hippie is een bal..?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zou je je toch best met ballen moeten kunnen identificeren
In welk hokje pas je dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Want: het enige dat anders is dan een hippie is een bal..?
Sjonge. Weer iets geleerd.
Het tegenovergestelde van een hippie ligt er niet ver vanaf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Want: het enige dat anders is dan een hippie is een bal..?
Sjonge. Weer iets geleerd.
Ik hou niet van hokjes.quote:
*Een* tegenovergestelde - eensch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van een hippie ligt er niet ver vanaf.
Nee het. Iets heeft slechts één tegenovergesteldequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Een* tegenovergestelde - eensch.
Maar niet het enige.
Damn, je bent streng vandaag..!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee het. Iets heeft slechts één tegenovergestelde
Gast, je hebt een gitaar. Je bent een linkse hobby.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes.
En niet van hippies.
Nee, want ik betaal al m'n gitaren, versterkers en oefenruimtes zelf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gast, je hebt een gitaar. Je bent een linkse hobby.
Sja, ik werk voor m'n eigen instrumenten. Als dat tegenwoordig kennelijk al rechts is, mag je dat van mij zo noemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Luco het volgende:
Ah, dus je bent een rechtse gladjakker met geld die het alleen voor de vrouwen doet!
Goeienavond! En, wat heb je vandaag weer geblesseerd?quote:
Hmm, mijn enkels en knieën voelen niet fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Goeienavond! En, wat heb je vandaag weer geblesseerd?
Hm. Lekker warm inpakken helpt ook niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, mijn enkels en knieën voelen niet fijn
Sucky. Waar was dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
Vanochtend 6:55 de deur uitgegaan. 21:30 terug.
Slecht restaurant gegeten - al was het eten prima. ongeinteresseerd personeel en 30min ruim wachten op het dessert. Mien gut!
Oooh... Veendam.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Lekker warm inpakken helpt ook niet?
Toch jammer.quote:
Truste! Ik ga nog 1 afleveringetje The Walking Dead doen...quote:Nu lekker slapen, trusten stad!
Zo erg?quote:
*troostend virtueel schouderklopje en dito kopje dampende kruidenthee*quote:
Je gaat er met een lichte straf vanaf komen?quote:
20 uur schoffelen met vorst in de grond... noem het maar licht.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je gaat er met een lichte straf vanaf komen?
Faberyayo is die met dat lange haar, waarvan je steeds het gevoel hebt dat hij er net niet bij past.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Oneself het volgende:
Welke is Faberyayo, die met dat lange haar?
En ach, ik weet niet waarom ik het postte want het kan me nog steeds geen klap schelen.
En hoi. Zon!
Volgens mij is die jongen wel fysieke arbeid gewend.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
20 uur schoffelen met vorst in de grond... noem het maar licht.
Ghehe, mijn cliënt mag ik hopen. Ik ben de juridisch medewerkerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je gaat er met een lichte straf vanaf komen?
proefpersoon in het lab van de uniquote:
Er zijn meerdere gebouwen waar laboratoria zijn, ik ben vandaag in het Duisenberggebouw (Zernike) en in het Heymansgebouw (Grote Kruisstraat) geweest.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ehhh, dat wil ik ook! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Tsk. Ik heb wel eens met een lullig half uurtje al dik meer verdiend als RuG-proefkonijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
dus een ochtendje onderzoekjes doen levert zo 25/30 euro op!
Tja.. verschil moet er wezen, ik hoef alleen maar achter een computertje te zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tsk. Ik heb wel eens met een lullig half uurtje al dik meer verdiend als RuG-proefkonijn.
Weliswaar kreeg ik daarvoor radioactief materiaal ingespoten... maar toch!
Dan toch liever gewoon een ochtend werken, dat levert meer op.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
proefpersoon in het lab van de uni
6 euro voor een half uurtje... of 8 euro voor 3 kwartier/1 uur.
dus een ochtendje onderzoekjes doen levert zo 25/30 euro op!
met een ochtendje bedoel ik ook niet een hele ochtend, meer 2 uurtjes ofzo, van 10 tot 12quote:Op woensdag 15 december 2010 16:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan toch liever gewoon een ochtend werken, dat levert meer op.
Aan de andere kant heb ik sindsdien superkrachten.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Tja.. verschil moet er wezen, ik hoef alleen maar achter een computertje te zitten
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
met een ochtendje bedoel ik ook niet een hele ochtend, meer 2 uurtjes ofzo, van 10 tot 12
Ja dat verdient Jop ook... de eikel.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
met een ochtendje bedoel ik ook niet een hele ochtend, meer 2 uurtjes ofzo, van 10 tot 12
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
[..]
Ja dat verdient Jop ook... de eikel.
vijandigheid??quote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
[..]
Sjongejonge, wat is het toch zwaar, dat studentenleven.quote:
Hmm. ach, als jij het zo wilt zien moet je dat doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat is het toch zwaar, dat studentenleven.
Hahaha, dank je - je immense tolerantie strekt ons allen weer eens te meer tot voorbeeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. ach, als jij het zo wilt zien moet je dat doen
Dank U. Ach ja, het is een gave.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Oneself het volgende:
Wat ben je toch welbespraakt, Telecaster.
Ocherm.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef nietzman het volgende:
Dan zit er een oortumor in de weg, je hoort het niet goed.
Nja nu vergelijk je netto met bruto he. Zo goed heb ik 't nu ook weer niet voor elkaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
[..]
Combi feesten bij diverse mensen thuis en eindigen in of Platform, of Pakhuis.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Maryn. het volgende:
Iemand nog een tip voor O&N?
Zitten te twijfelen tussen Huize Maas of Chaplins.. zoeken dus wel iets incl. drank.
Wat gaan jullie doen?
Ach... Als Je Er Maar Eenmaal Bent Is Het Best Leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:33 schreef Bob. het volgende:
Maar ik zal zoals elk jaar wel weer overgehaald worden om naar een of ander stom feest te gaan.
Nee, juist andersom dus! Elk jaar laat ik me weer overtuigen dat het heus wel tof is, en valt het achteraf juist tegen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach... Als Je Er Maar Eenmaal Bent Is Het Best Leuk.
Dan ga je niet naar de goede feesten.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, juist andersom dus! Elk jaar laat ik me weer overtuigen dat het heus wel tof is, en valt het achteraf juist tegen.
Ah. Het alom gevreesde "The Matrix 2"-effect.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Oneself het volgende:
Plus dat als je jezelf er van hebt overtuigd dat het suuuuuuuupertof gaat worden, het geen reet aan blijkt te zijn. Mijn ervaring, althans.
Hm. Wie weet.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:11 schreef ralfseltje het volgende:
Mag ik heel even spammen dat deze toffe band vrijdag in Warhol speelt?
Goed! Mail nog gekregen trouwens?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef JH87 het volgende:
Ik heb zojuist deadline gehaald trouwens, dus nu soort van kerstvakantie op werken en leren voor tentamens na. Yeah.
Ik heb wel nog twee colleges!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Fems het volgende:
Ik stel mijn leren maar uit. Vinden jullie het ook belachelijk dat niet iedereen vakantie heeft volgende week?
Ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Fems het volgende:
Ik stel mijn leren maar uit. Vinden jullie het ook belachelijk dat niet iedereen vakantie heeft volgende week?
Ik ga vanavond bierquote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef JH87 het volgende:
Jep! Weet alleen niet of 't me lukt dit weekend al duidelijkheid te hebben, maar zal ff gaan bellen enzo.
En nu heb ik zin in bier.
Ik drink vanavond wel een ranja-tje op wampie, oke?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ga vanavond bank, maar heb nu wel zin in biertjes. En er moet nog op de gezondheid van Wampie gedronken worden he, nu ie nog op deze aardbol is.
Hopelijk. Verder zal ik ook een chippie op hem eten en vroeg naar bed gaan voor hemquote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef JH87 het volgende:
Dat mag ook! Het arme beest zal het op prijs stellen.
Ik doe niet aan make-up.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Oneself het volgende:
Haha, en je tanden poetsen en make up eraf halen voor 'em?
Wie is Wampie echt?
En vinden jullie 't ook zo leuk om die kookprogramma's te kijken (ik bedoel Nigella Lawson, Jamie Oliver e.d.)?
Heldin!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Hopelijk. Verder zal ik ook een chippie op hem eten en vroeg naar bed gaan voor hem
De allertofste hond ooit. Van thuisthuis. Ik zal binnenkort wel even een foto zoeken.quote:
Haha, no offence, maar ergens had ik dat al gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik doe niet aan make-up.
En ik kijk nu ook een kookprogramma inderdaad. Heerlijk. Jammer dat ik vanavond een kliekje spaghettisaus eet. (wel heerlijke zelfgemaakte spaghettisaus met verse tomaten geweld en geprutteld!:))
Ah! Dat is inderdaad altijd zo naar, honden die dood gaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef JH87 het volgende:
De allertofste hond ooit. Van thuisthuis. Ik zal binnenkort wel even een foto zoeken.
Klopt, maar ik leer er wel weer heel veel van. later een heule grote keuken voor mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, no offence, maar ergens had ik dat al gedacht.
En ja, je eigen brouwsel ziet er gelijk heel amateuristisch en lullig uit naast die gerechten. Tenminste, dat idee heb ik zelf dan gelijk, hoe lekker ook.
Wampie!quote:
Aaaahh, wat 'n ragebol, heerlijkquote:
Hmm ik weet niet.. Intuïtie? Indruk die ik van je heb? Geen idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Klopt, maar ik leer er wel weer heel veel van. later een heule grote keuken voor mij.En hopelijk binnenkort een keer naar een echte professionele kookcursus!
(en waarom dacht je dat?)
Dat klinkt vrij discutabel.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Wampie!
Mijn vriendje die ik al vanaf mijn 1e had, is 4 jaar geleden in laten slapen.
Ouderdomdingetjes.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Aaaahh, wat 'n ragebol, heerlijk![]()
Waarom inslapen?
Naja, sterkte iig.
Verbaast me wel een beetje:P Maar wel grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Aaaahh, wat 'n ragebol, heerlijk![]()
Waarom inslapen?
Naja, sterkte iig.
[..]
Hmm ik weet niet.. Intuïtie? Indruk die ik van je heb? Geen idee.
En ik ga ook absoluut voor die grote keuken, heerlijk!
Is het ook. Maar het blijft verdrietig. Heb zulke heerlijke herinneringen aan hem:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooooh
Sterkte. 't Is inderdaad zwaar kut zo'n besluit te moeten nemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ouderdomdingetjes.Altijd al wat issues gehad en 't laatste half jaar kon ie al niet meer uitgelaten worden omdat de andere hond veel te energiek was en Wampie niet meer dan 40-50 meter achter elkaar kon lopen. Nu nog wat kwaaltjes erbij dus dan is 't gewoon niet fijn meer voor zo'n beest. Gelukkig is ie er met Kerst nog als ik die kant op ga.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef Fems het volgende:
Is dat een klein Femsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooooh
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
Ah da 's fijn. Wel lief voor 'm zijn met al dat vuurwerk he?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ouderdomdingetjes.Altijd al wat issues gehad en 't laatste half jaar kon ie al niet meer uitgelaten worden omdat de andere hond veel te energiek was en Wampie niet meer dan 40-50 meter achter elkaar kon lopen. Nu nog wat kwaaltjes erbij dus dan is 't gewoon niet fijn meer voor zo'n beest. Gelukkig is ie er met Kerst nog als ik die kant op ga.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef Fems het volgende:
Mwohh, haha wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooooh
Waarom verbaast 't je btw?![]()
Snel (eigenlijk te snel, maar ja) hapje gegeten en nu op weg naar 't oefenhok.quote:
Ik denk niet dat-ie nog leeft met oud & nieuw. Maar ik heb al jaren geen vuurwerk meer gekocht, ik ben niet zo'n ettertje.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah da 's fijn. Wel lief voor 'm zijn met al dat vuurwerk he?
De onze werd elk jaar weer he-le-maal gestoord.
Tja, dat je zo'n beeld hebt via internet! Komt het doordat ik veel sport?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwohh, haha wat lief!
Waarom verbaast 't je btw?
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef JH87 het volgende:
Ja en zul je zien dat die pauper van een Oneself 't bij mij wel verwacht had. (om de grap even voor te zijn)
Wil je makkelijk of moeilijk?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:53 schreef JH87 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de AH om wat te verzinnen. M'n eetafspraak van vanavond ging niet door dus nu moet ik ineens zelf nadenken.
Ik heb afgelopen week al erg veel pasta en ovenschotels gehad, dus liever wat anders.quote:
Dit iets?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week al erg veel pasta en ovenschotels gehad, dus liever wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer miste ik het nieteens. Komt vast door die nepvleesmeuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef JH87 het volgende:
Hm ik heb wel zin in aardappeltjes.Heb alleen deze week al vegetarisch gegeten bij Nietz en 1x in de week vegetarisch is echt m'n max. Ik ga wel eens even een lekkere aardappelschotel in elkaar knutselen!
Da's wel waar idd!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dit keer miste ik het nieteens. Komt vast door die nepvleesmeuk.
Soms, hoezo.quote:Op woensdag 15 december 2010 03:34 schreef 2cv het volgende:
Spookt Chipzak nog in dit topic rond trouwens ?
JOP,quote:
Niet zoveel, kerstavond gewoon nog Groningen en dan 1e naar thuisthuis en 2e weer terug. Jij veel plannen?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JOP,. Wat zijn je kerstplannen?
2e bij je schoonouders toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Niet zoveel, kerstavond gewoon nog Groningen en dan 1e naar thuisthuis en 2e weer terug. Jij veel plannen?
Oh gezellig! Wij hier gewoon thuis, met Ismar erbij, gourmetten enzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Niet zoveel, kerstavond gewoon nog Groningen en dan 1e naar thuisthuis en 2e weer terug. Jij veel plannen?
Haha nee, ik weet het niet. Je komt op me over als een verstandig, no-nonsense type. En nee, dat zegt niets, i knowz.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja, dat je zo'n beeld hebt via internet! Komt het doordat ik veel sport?
HAD IK BIJ JOU WEL VERWACHT!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
HAD IK BIJ JOU WEL VERWACHT!!!Je grappen zijn voorspelbaar One, doe er wat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
Daarom zijn ze juist zo leuk, Jop, snap dattan.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je grappen zijn voorspelbaar One, doe er wat aan.
Tsja.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daarom zijn ze juist zo leuk, Jop, snap dattan.
Ik snap de ophef wel; kerstquote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef JH87 het volgende:
Leuk! Prima toch ook, ik snap al die ophef rond Kerst nooit zo. Gaat mij alleen om die ene keer in 't jaar dat je nog met z'n allen aan tafel zit om lekker te eten.
Tenminste, bij ons thuisthuis is 't ook nog bijna echt de eerste keer sinds kerst dat we compleet zijn geloof ik.
Ohja?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef JH87 het volgende:
Ook nog eens één van de kernwaarden van ING.
Ik vind het Jop ten voeten uit.quote:
Ik doel op de programma's op het momentquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef joppie_saus het volgende:
Als ik dadelijk PSV maar kijken kan
Nee inderdaad joh!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef nietzman het volgende:
Ik ben trouwens dood. Dagje voor Philips casten gaat je niet in de koude kleren zetten.
Lekker slapen:) Ik wil je wel digitaal een chippie geven, of je moet mijn buurman zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef JH87 het volgende:
Ik wil ook! Vergeten te kopen. Ik ben ook nog helemaal van de leg dat ik een hele avond thuis ben zonder mensen over de vloer.
Arme.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef nietzman het volgende:
Ik ben trouwens dood. Dagje voor Philips casten gaat je niet in de koude kleren zetten.
Ik heb een nieuwe buurvrouw sinds vorige week en nog niet gezien, dus wie weet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Lekker slapen:) Ik wil je wel digitaal een chippie geven, of je moet mijn buurman zijn.
Hmm, ik ben niet verhuist, dus ik zal het niet zijn!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe buurvrouw sinds vorige week en nog niet gezien, dus wie weet.
En ik heb wel zin lui op de bank tv te kijken en eens te zien of er een biertje in de koelkast ligt, slapen komt later wel.
Ik krijg net mail met feedback op het script die er op neer komt dat ze complete scenes anders willen, (Andere modellen, andere set, ander verhaal.) vijf dagen voor de shoot.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef JH87 het volgende:
Arme.
Volgende week de twee filmdagen en dan rustiger toch?
Zo zou ik het nooit zeggen, hbo en cursist is een beetje dubbelopquote:
Ooh, *snap*,quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo zou ik het nooit zeggen, hbo en cursist is een beetje dubbelop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |