Oi, da's ook niet handig he? Hoe ga je dan straks je ovenmaaltijd klaar maken?quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja terecht. Ik ben vrijdag wezen bowlen en m'n pols is in dusdanig slechte staat dat ik 'm morgen maar laat amputeren.
De komende dagen hoef ik niet te koken maar dat is nog wel een lastige issue ja. Moet er nog maar even een nachtje over slapen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oi, da's ook niet handig he? Hoe ga je dan straks je ovenmaaltijd klaar maken?
En indeed, suffe OP.
Ik zie het jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Jesse_ het volgende:
komt door:
Dit domein is om administratieve redenen offline.
Goh, dat is Images.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef 2cv het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat in de bioscoop aan het Hereplein de film Sint niet draait.
Oeh, gezellig.quote:
Waar niet? Markt, lokale bloementokoquote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, gezellig.![]()
Ik wil nog een kerstboom halen! Waar kun je die eigenlijk ergens in Groningen kopen?
Tis de schuld van biosagenda.nl ! ! !quote:
Oh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar niet? Markt, lokale bloementoko
Sneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh.Ik let echt nooit op dat soort dingen, maar dan ga ik daar wel eens kijken! Kerstbomen.
Ja, die is best tof!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef Oneself het volgende:
Hallo!
Dat fietsen-ding op de Vismarkt is ook vet!
Hij valt best op. Best creatief ding ook. Kunst die ik wel kan waarderen zo rond de feestdagen:)!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:36 schreef JH87 het volgende:
Die heb ik nog niet gezien, alleen in de UK.
Vandaag maar eens even de Vismarkt over fietsen.
Ik krijg geen kerstpakket dit jaar. Alles gaat naar 't goede doel ofzoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:12 schreef Luco het volgende:
Wat dan wel weer leuk is, straks kerstpakket ophalen.
"A donation in your name has been made to charity"quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket dit jaar. Alles gaat naar 't goede doel ofzoiets.
Zoiets inderdaad. Ik lig er verder geen minuut wakker van en vind 't prima zo, maar misschien is 't als werkgever wel netjes je werknemers de keuze te gunnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"A donation in your name has been made to charity"
quote:
Toeter (Al is dat toch een beetje oude-lullen toko)quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
verdergaand op vorige topic; iemand nog tips voor waar een eerste date te doen?
Sauna. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
Normaliter kom ik in café's waar je inderdaad niet kunt praten/communiceren zonder te schreeuwen of gebarentaal te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sauna. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.![]()
Maareh - wat voor café's vind je normaliter leuk? Dan zou ik daar heengaan, mits het natuurlijk een tent is waar je een beetje met elkaar kan praten zonder te moeten schreeuwen.
Zie TT.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
Je weet het nog niet helemaal zeker?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef Fems het volgende:
Zo, terug van de fysio, we gaan volgens mij een nieuwe behandelingsmethode proberen.
Nee, nee, nieuwe optie: onderwaterhockey. Of wat was het ook weer?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef Luco het volgende:
[..]
!
[..]
Toeter (Al is dat toch een beetje oude-lullen toko)
Spieghel (Tafeltjes + stoelen, daarnaast vaak live muziek)
Huis de Beurs (Tafeltjes + stoelen, soms live piano muziek. Rustig sfeertje)
Of je kan gaan bowlen (met dank aan Oneself voor dit idee).
Jawel, want we moeten ons nu ergens anders op concentrerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet het nog niet helemaal zeker?
Of zaterdag of zondagquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, nee, nieuwe optie: onderwaterhockey. Of wat was het ook weer?![]()
Of als vrijdag je date is, naar de Groninger WinterWelVaart. Bootjes kijken! Vind ik serieus een goeie.![]()
http://www.winterwelvaart.nl/home/
Is het niet meer de enkel dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Jawel, want we moeten ons nu ergens anders op concentreren
Ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het niet meer de enkel dan?
"Hoi. Wil je m'n kerstpakket zien?"quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
Winterlunch
Kerstpakket
Nu nog die date even kort sluiten
Gewoon jezelf zijn, dan heb je gegarandeerd succesquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
Winterlunch
Kerstpakket
Nu nog die date even kort sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |