quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef BrandX het volgende:
Wederom een geslaagde actie: [Aangeboden] Complete PC met 19" TFT Monitor_!
Deze gaat naar iemand die uit een 'niet zo prettige' relatie komt en zijn/haar leven met kids weer probeert op te bouwen.
hij hangt scheef...quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil erg graag een Gouwe Ouwe hier in de groep gooien waar ik nu maanden later nog net zo blij mee ben als toen!
Er was eens een topic in V&A....
Ik stiekem ook, wat mooi ditquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop zo dat dit tot in de eeuwigheid door blijft gaan
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk ik meld even dat de mp3-speler goed aangekomen is, bij degene waar het om ging.
Leuk om te lezen dat je nog steeds plezier hebt van je scherm.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil erg graag een Gouwe Ouwe hier in de groep gooien waar ik nu maanden later nog net zo blij mee ben als toen!
Er was eens een topic in V&A....
Yep nog steeds! Oke, op dit moment gebruik ik hem nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je nog steeds plezier hebt van je scherm.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk ik meld even dat de mp3-speler goed aangekomen is, bij degene waar het om ging.
heb je nog meer nodig/kan je nog meer gebruiken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ook ik meld een geslaagde actie
Der is voor mij een douchegordijn beschikbaar gesteld en stang
de rest misch ook
Thanx
ik ben even iemand aan het peilen voor isolatie. Naast dat het dan wat warmer is bespaard hij ook stookkosten waardoor hij dan weer meer geld over houd nouja.. En dat maakt alles net weer een beetje makkelijker! Maar als iemand nog toevallig wat platen heeft die we over de isolatie heen kunnen timmeren dan zou dat heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je nog meer nodig/kan je nog meer gebruiken?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ireth het volgende:
[Gezocht] Walibikangoeroe knuffel(s)!
Suus heeft een kangoeroe!! Sunmoonstar kwam gewoon even met het treintje naar ons station toe om een kangoeroe met koala op zijn rug geklemd te brengen! "Een heule echte mama! Uit Australie!"
Sunmoonstar, nogmaals hartstikke bedankt!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ireth het volgende:
[Gezocht] Walibikangoeroe knuffel(s)!
Suus heeft een kangoeroe!! Sunmoonstar kwam gewoon even met het treintje naar ons station toe om een kangoeroe met koala op zijn rug geklemd te brengen! "Een heule echte mama! Uit Australie!"
Sunmoonstar, nogmaals hartstikke bedankt!
Zoals ik al in PM zei; geen probleemquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja thanx coolguy
Ook diegene voor de soeppan die onderweg is
douche gordijn hangt ook al
Ben al meer dan blij
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop zo dat dit tot in de eeuwigheid door blijft gaan
Nice onequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
Mijn,onze,geslaagde actie is dat we geregeld hebben dat TOT en MET de kerstdagen een van de krantenverkopers bij onze lokale supermarkt een slaapplaats heeft en dat hij van ons bij Zeeman wat schone kleding en een warme winterjas mag uitzoeken. Mijn vrouw gaat met hem mee volgende week voor de kerstaankoop..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
Mijn,onze,geslaagde actie is dat we geregeld hebben dat TOT en MET de kerstdagen een van de krantenverkopers bij onze lokale supermarkt een slaapplaats heeft en dat hij van ons bij Zeeman wat schone kleding en een warme winterjas mag uitzoeken. Mijn vrouw gaat met hem mee volgende week voor de kerstaankoop..
Wat een fijn pakketquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Macka66 het volgende:
YPPY haalde me over de streep, ElisaB zorgde voor de koppeling, en rebel-angel stelde samen en stuurde me het heerlijkste en mooist verzorgde FHF kerstpakket dat ik me maar kon voorstellen![]()
Ik heb moeilijk overzicht in winkels, maar uit deze luxe drogisterij in een doosje kan ik een jaar lang de lekkerste dingen kiezen![]()
Ik ben er zo blij mee, stond zelfs 5 minuten te shaken voordat ik de strikken los kon maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Macka66 het volgende:
YPPY haalde me over de streep, ElisaB zorgde voor de koppeling, en rebel-angel stelde samen en stuurde me het heerlijkste en mooist verzorgde FHF kerstpakket dat ik me maar kon voorstellen![]()
Ik heb moeilijk overzicht in winkels, maar uit deze luxe drogisterij in een doosje kan ik een jaar lang de lekkerste dingen kiezen![]()
Ik ben er zo blij mee, stond zelfs 5 minuten te shaken voordat ik de strikken los kon maken.
[ afbeelding ]
Dit zijn de acties waardoor dit forum het forum kan zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Macka66 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je houdt ze 14 dagen onder een boom?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:59 schreef honne het volgende:
Zo straks al twee pakketjes ontvangen van @Kieskleurig en @-Miauw- , kids op dat moment gelukkig niet in huis :-) , pakjes staan nu onder de boom en ik stuiter bijna van blijdschap haha.
Wow, wat cool.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Ynske het volgende:
Cat heeft mij gister echt heel blij gemaakt met de kerstboomuit dit topic [Heeft nieuw huis!]Kunst kerstboom + versiering
[ afbeelding ]
en veel versiering!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeumig Ynske, wat mooi!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Ynske het volgende:
Cat heeft mij gister echt heel blij gemaakt met de kerstboomuit dit topic [Heeft nieuw huis!]Kunst kerstboom + versiering
[ afbeelding ]
en veel versiering!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef brunette82 het volgende:
DJMO? is de post al overgekomen????
Oeps, ja, nee, ik bedoelde of mijn post overgekomen was. Pfff, mijn post is natuurlijkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef brunette82 het volgende:
Ben bezig met wat spulletjes te verkopen op marktplaats.
mocht dit lukken, dan stel ik het geld beschikbaar voor Vamp haar/zijn vloer
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..
ik gaf alleen antwoord op een vraag, en ben er daarna per pm verder op ingegaan, want ik snapte niet wat ze bedoelde. Nu wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??
Nou ja, als het een gerechtsdeurwaarder is dan kan het ook best positieve post zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??
Gewoon aannemen voor wat het is: een antwoord op een vraag. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zeker niet. Enige oplossing is ze te bellen om eea te regelen. Kan namelijk altijd. Niet in een la stoppen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
Is nooit leuk natuurlijk zulke post,
en vandaag je kerstkaartquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef brunette82 het volgende:
Gisteren is bezorgd: geurtjes, en een single bij Djmo
Oh wat is het mooi gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn geslaagde actie van vandaag
mede mogelijk gemaakt door yskafrederiksson en elisab die de hele dag gezwoegd hebben op de zolder met mij
en door andere fokkers mogelijk gemaakt die de spullen leverden
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig, ben ik blij om! (het gekke is, had ze beiden op dezelfde dag in de brievenbus gedaan)quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vandaag je kerstkaartdank je wel
Waarvoor veel dank en respect , kan helaas nog niet zo leuke foto er bij doen van mijn zoontje want die zie ik volgende week pas weer maar de blijdschap is er niet minder om.quote:
Doet ik al met volle teugen , dankzij iemand anders de mogelijkheid om Killzone eindelijk te spelen. Dit maakt het tot een combo die mij heel gelukkig maakt... en mijn zoontje ook ( nee die mag niet met Killzone spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Mooie actie weer. Geniet ervan SoDimmetje!
Heerlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
MIJN VERHUIZING![]()
sorry hoofdletters waren genoodzaakt.
Mijn tuin komt nog!
Met dank aan: Vannelle, Coastin, DZK, Grindfreakje& vriendin, Drommeldaris, VGA4xZoom, Cat22, Loecje en Psy-Freak En natuurlijk alle mense die wilden helpen maar waarvan de hulp niet nodig bleek ivm met de vrachtwagen op het laatste moment
Mijn dank is Groot
Ik doe met je mee!!!quote:Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Mag ik even een dikke![]()
![]()
![]()
![]()
doen voor PierreBetfair
Echt fantastisch dat je zo'n prijs weggeeft alleen al, en dat je hem nog verdubbelt ook![]()
Diep respect!
Hij was meer dan geslaagd!quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Scrub_Nurse kreeg mijn dochter vandaag het Pietendiploma in de bus en gaan we komend weekend naar Saar kijken!
[GEVR] C1000 pietendiploma?
Wat goed van jullie, nu hebben 4 mensen er plezier van gehad inplaats van 2quote:Op maandag 12 december 2011 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil hier nogmaals even mijn immens grote dank aan Pierre betuigen!
Zaterdag 3-12 zou mijn goeie vriend weer langskomen, dus ik had wat rondgebeld en de meeste restaurants geven aan dat ze wel plek hadden voor 2.
Dus ik ging met vriend het centrum van Enschede in, waarbij ik hem de keuze liet om ergens te gaan eten.
Ik heb hem het budget voorgelegd en het eerste wat hij riep was dat hij niet zo duur uit eten wou en dat hij vond dat we ook voor de helft wel uit eten konden. Want hij was van mening dat mijn ouders ook een etentje verdienden (ik, stiekem ook, maar ik had niet gedacht dat te kunnen betalen)
Daarna zijn we op zijn idee bij Humphreys gaan eten omdat we daar binnen de 50 euro konden blijven.
We hebben heerlijk gegeten, een goed gesprek gehad, veel gelachen en besloten dat we van 2012 een beter jaar gaan maken (zijn jaar was ook niet al te makkelijk)
Het kleine beetje dat we over de 50 euro zaten (door de drankjes) hebben we samen betaald en de voor de andere 50 euro heb ik mijn ouders samen uit eten gestuurd terwijl ik in hun huis aan het puppysitten was.
Ik was met spoed op zoek naar woonruimte en dankzij Ireth heb ik die gevonden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Rucky het volgende:
FHF is gaaf![]()
Ik zit nu met een probleem maar dat wordt per pm geregeld. Toch ontzettend fijn dat je een beetje het gevoel hebt dat je er niet alleen voor staat.
Uit [AANGEBODEN] TV, strijkplank, lamp e.d.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:23 schreef Sally het volgende:
De lamp vond m'n vriend ook nog wel leuk, maarrrr.... De prullenbak is inmiddels, van sheonlydreams86, via Rucky, Ireth en Guppyfriend, bij mij!![]()
Hartstikke bedankt allemaal!
Tof dat die uiteindelijk bij je gekomen is.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef Sally het volgende:
Een wereldreis heeft de prullenbak gemaakt maar....
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hoe was het?![]()
Hebben jullie een leuke dag gehad?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Sally het volgende:
JA! We gingen op de allerlaatste dag van het jaar...Toevallig een zaterdag en we hoefden toen allebei niet te werken.
De regen was druilerig en de dieren daardoor veelal binnen, maar we hebben ons prima vermaakt verder. Een volgende keer als vriendlief nog z'n last heeft van z'n rug (heeft herniaoperatie gehad en nu flink wat pijnstillers), dan gaan we een elektrisch wagentje reserveren. Het is nogal heuvelachtig daar, namelijkEn aangezien ik maar een klein tenger persoontje ben; er stond namelijk op de plattegrond bij dat als je een rolstoel wilde gebruiken dat je moest zorgen voor een goede duwer
- vanwege het heuvelachtig karakter van het terrein.
Maar we hebben ons dus goed vermaakt. Jammer dat de Winter Pasar Malam nou net niet was op die dag.
[..]
Er waren wel wat kraampjes open, waaronder die met Indische lekkernijen. We hebben ons tegoed gedaan aan Pisang Goreng, saté en Indische kroket (pittig!)
We hebben echt heel veel tijd doorgebracht in de Ocean, en dat vond mijn vriend het mooiste. Al vond ik de Bush het mooist. We hebben de Desert en het safarigedeelte overgeslagen. Er was gewoon geen tijd meer voor.
Heel erg bedankt voor deze mogelijkheid!![]()
We gaan het in de zomer overdoen - met de Arnhem Card (nu GelrePas) krijgen we ook fikse korting eens per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oeps...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:16 schreef Muck het volgende:
Het is handiger om dat in het feedbacktopic te melden hoor sal
en al in gebruik als tv meubel annex multi-media hoekjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[GRATIS] MIKAEL Bureau / PC meubel
Staat bij DJMO thuis!
quote:Nogmaals bedankt voor de kaartjes. Heerlijk met dit pokke weer verwarmt naar Twente gekeken, biertjes en hapjes er bij. Het was allemaal gewoon super chill, zou het wel zo elke wedstrijd willen.
Daarnaast was het ook een vermakelijke wedstrijd winnen met 5-0 .
Dus thnx! heb me gister prima vermaakt...
Stienn
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef gomi het volgende:
de kaartjes van twente-rkc kwamen ook goed terecht.:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
en al in gebruik als tv meubel annex multi-media hoekje![]()
[ afbeelding ]
Dank Loveless!!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Sally het volgende:
Er pronkt hier een prachtige combimagnetron
Offie het doet, weten we nog niet.Maar morgen gaan we het proberen
![]()
Dank je, Wiebelkont en heel veel dank aan Egberts voor het vervoer!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Martijntj zijn wij vandaag naar Dolfje Weerwolfje geweest in de bioscoop! Met in totaal 7 man in de zaal hadden we bijna een prive-voorstelling! Ze heeft genoten!Ze wil nu (naast kangaroe
) ook een weerwolf zijn
![]()
[ afbeelding ]
Thanks Martijntj!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik nagenoeg laatste werd heb ik en alle anderen een hele leuke avond gehad die zeker herhaald gaat worden.![]()
Ik wil bij deze ook alle mensen bedanken die deelnemers hebben opgepikt of op een andere manier hebben kunnen helpen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Done!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het een oud topic, deze kan dicht:
[Aangeboden] kinderdekbedovertrek.
anders wordt hij misschien ooit nog gekickt.
dan moet ik natuurlijk wel even laten zien hoe lief je bent geweest en hoe blij Jan er mee isquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het een oud topic, deze kan dicht:
[Aangeboden] kinderdekbedovertrek.
anders wordt hij misschien ooit nog gekickt.
Wat een snoezig mannetje zegquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan moet ik natuurlijk wel even laten zien hoe lief je bent geweest en hoe blij Jan er mee is
[ afbeelding ]
(sorry voor crappy quality, telefoonfoto)
hij wil nu ineens weer overdag gaan slapenquote:
Goed zoquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij wil nu ineens weer overdag gaan slapenalles om bij z'n geliefde winnie te zijn
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
Muis is kapot dus kan zo ff geen linkje maken naar het topic:
The_Man: Enorm bedankt voor het laminaat, geweldig gewoon!
Was voldoende voor 2 slaapkamers en de keuken en het donkere laminaat is ook een bestemming voor.
Was eigenlijk een beetje veel om mee te nemen in een Fiësta maar het is gelukt.
Bedankt man!
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]![]()
![]()
En het inboedeltopic van mij is ook zeker geslaagd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Rucky op 02-07-2012 17:40:53 ]Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ja de timing kon niet beter.. ze stond met de tranen nog op haar wangen helemaal te glimmen van blijdschap toen ze het doosje open maakte!quote:
Hijs echt heel erg stevig!! En hij spuit onwijs verquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:42 schreef frederik het volgende:
Dit cadeautje kwam op het juiste moment, het had alleen niets met elkaar te maken.
De bestelling was namelijk eergisteravond al gedaan (toen ik van Ireth hoorde welke wens er was), en had dus niets te maken met de hamster, of mijn posting in het sc topic daarover (iets wat vanmorgen uitgepraat is overigens).
Maar toeval mag ook wel eens, en kan net van pas komen
Het is overigens ook wel een waterpistool waarmee je tegen andere wel een aardige kans maakt, als ik zo kijk naar die waterstralen. Dat is iets anders dan die uit mijn jeugd
Nu maar hopen dat het een beetje goed spul is, en dat het niet na 1 of 2 weken uit elkaar ligt
DJMOquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geweldig maar wie wil er nou een glazen eettafel met kinderen van 3 en 1 jaar oud
Je hebt gelijk, was even een brug te ver en gaat me ook niks aan, excuus.quote:
Wij weten wie het is ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef komrad het volgende:
Eet smakelijk! weten jullie wie de afzender is, of is dat voor jullie ook onbekend?
Graag gedaan!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Ook hier een woord van dank uit naar Twinklestar voor de batterijen en opladers en het picknick kleed. Mijn vriendin is er erg blij mee
Waar ikzelf dan weer blij van wordt, is dat ik lekker:
[gratis] Verzameling Power Unlimited
door zit te bladeren aan mijn nieuwe:
Gratis af te halen IKEA bureau
3 goede acties op 1 dag, mijn dank is groot
Pfff, ik word bijna verlegen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef Muks het volgende:
de tuin uit dit topic is met enorm grote dank aan JK1982 helemaal ruim en licht geworden.... 2 flinke karren vol met snoeiafval (3 complete bomen) zijn richting de stort gebracht en wij zijn helemaal gesloopt maar het was het meer dan waard ! Wat kan JK1982 werken !! Hij werkt in zijn eentje voor 3 man ! De medefokker voor wie het was is zeer dankbaar !!
Dus JK1982 ontzettend bedankt !!!
Verjaardagskaart voor mijn moeder #2quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef komrad het volgende:
nu al geslaagd : de kaartjes voor de moeder van Fratz
Hartverwarmend!!
ywquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef kahlie het volgende:
[aangeboden] cadeaucard Thermen & Beauty Group mag dicht.
De cadeaukaart kwam vandaag binnen en ik ben er super blij mee
Bedankt gomi!
ik vond hem net in de broevenbus inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yw
had er nog iemand een toegestuurd, neem aan dat die ook zal zijn aangekomen.
topic kan dus dicht
Je bent een lieverdquote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yw
had er nog iemand een toegestuurd, neem aan dat die ook zal zijn aangekomen.
topic kan dus dicht
hehehe, de broevenbusquote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond hem net in de broevenbus inderdaadDank je wel
![]()
ywquote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond hem net in de broevenbus inderdaadDank je wel
![]()
in noord holland, moet nog uitzoeken welkequote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef kahlie het volgende:
[..]
hehehe, de broevenbusZo eentje heb ik er niet *grijns*
Welke ga jij heen DJMO?
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
in noord holland, moet nog uitzoeken welkeben er echt blij mee
Helemaal blij met de Appelboomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[Aangeboden] Gratis handappel-boom.
Dame blij gemaakt met mijn appelboom!![]()
Heb je die iMac en die joekel van een televisie ook gekregen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef billie1985 het volgende:
Waar het allemaal mee begon:
"Even" mijn verhaal kwijt...
En:
Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen...
--
Al half jaar op mezelf, inmiddels al wat meer spullen... Deel 6 :
Het resultaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:50 schreef kahlie het volgende:
[..]
Helemaal blij met de Appelboom
Duurde wat langer, maar nu inmiddels foto van de boom op de juiste plek! Ik moest namelijk nog iets halen zodat ik hem netjes kon opbinden. Het achterste gaas moet rechts onder nog vastgemaakt worden en ik ga waarschijnlijk op de haken weer een plantenbak vastmaken (moet nog nieuwe kopen of oude verven).
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je die iMac en die joekel van een televisie ook gekregen?
Ik ook. Hij staat niet op de meest zonnigste plek vanwege het feit dat daar het riool onder bleek te lopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er goed uit!
Ben benieuwd of hij het goed gaat doen..
Ze zijn er, ik weet het.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier op FHF vroeg of iemand toevallig nog oude Donald Duck's had liggen voor mijn dochter.
Rebel-Angel stuurt sindsdien trouw de Donald Duck's door van haar zoon! Gemiddeld 1x in de 2 a 3 maanden komt er een dikke envelop met Donald Duck's! Elke keer weer de blijdschap bij mijn dochter als ze weer vers leesvoer heeft (en eerlijk is eerlijk, manlief geniet er ook van)
Dus bij deze, wou ik het toch nog een keer hardop gezegd hebben: Rebel-Angel, thanks!
Wat tof dat je de moeite genomen hebt om een verslagje te schrijven!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef gridjuh het volgende:
Ik had vorige keer de bon van paarse kiwi heb gewonnen hebben we vandaag besteed.
Alvast voor de verjaardag van mijn vriend....ik probeer er af te blijven met mijn diabetes en dat zal wel lukken(op een enkele struikeling na)
[ afbeelding ]
Het zijn:
- chocoladepinda rotsjes
- chocolade bloemen
- chocolade amandelen
- engelse fudge
- chocolade slagroomtruffels wit en bruin(yummie)
en een doos chocolade
Dank je wel paarse kiwi
Je hebt ze al binnen ? dan is de post ook snel deze weekquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:45 schreef opruimertje het volgende:
Heb van GekkePoes een blender en broodrooster gehad. Echt superbedankt!
Ja! Hartstikke bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je hebt ze al binnen ? dan is de post ook snel deze week
Veel plezier ermee.
Jeey!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:49 schreef Ireth het volgende:
En ik heb van Opruimertje 3 toegangskaarten (voor kinderen) binnen gekregen voor diverse attractieparken of dierentuinen!![]()
Veel plezier er mee!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:06 schreef opruimertje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedankt Neo! Hij is op mijn nachtkastje geïnstalleerd.
Gaat zeker lukken!! Wel wennen hoor al die functies, haha..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Veel plezier er mee!
Oja, dat blauwe display kun je ook dimmen (vond ik wel fijner, anders schijnt dat blauw zo fel door de kamer)
Lief!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:06 schreef lobelletje het volgende:
Gomi heeft zijn opgespaarde minis van AH op mijn verzoek naar mijn kleinkinderen gestuurd, ze waren er erg blij mee namens mijn dochter, de kleinkinderen en mij super bedankt gomi
hoe pittig is dit!!?? Love it!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:19 schreef Ireth het volgende:
Kijk dan, even een leuk fotootje tussendoor!
Mijn dochter, zitten op een Ikeastoel, kijkend naar haar televisie, waarop ze een spel speelt op haar spelcomputer, en onder de televisie staat haar dvdspeler.
[ afbeelding ]
Zowel de stoel, als de tv, als de spelcomputer, als de dvdspeler heeft ze gekregen van Fok!kers via FhF
Toen ze zo vanmiddag zat te gamen zei ze "Wat heb ik een lekker hoekje zo he mama!"
Ja inderdaad, zie het nu pas.. Voortaan maar wel dus even meldenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:08 schreef Neo-- het volgende:
O, ik heb eigenlijk ook al wel geslaagde acties mee gemaakt, alleen nooit hier gemeld
<schande> schaam schaam </schande>
Leuk dat je je ervaring op deze manier deelt! Ik houd je advertenties in de gaten!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef zyx1981 het volgende:
Ik wil Fok! bij deze bedanken voor dit subforum.
Al een tijdje ergerde ik me aan hoeveel meuk ik wel niet heb. Vorige week heb ik mijn huis flink zitten opruimen, waarbij ik zoiets had van "waarom nog dingen bewaren die je toch niet gebruikt?!". Pas dit weekend had ik tijd om wat artikelen op FHF aan te bieden. En nog binnen ditzelfde weekend hebben bijna alle aangeboden artikelen een nieuw baasje gevonden.Twee objecten zijn al de deur uit, een paar andere gaan de komende week op de post. De komende tijd zal ik hier nog meer aanbieden.
Samenvatting: Fok! helpt mijn huis opruimen dankzij FHF
Bij deze nog van harte bedankt voor die grote groene glazen pot!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef zyx1981 het volgende:
Ik wil Fok! bij deze bedanken voor dit subforum.
Al een tijdje ergerde ik me aan hoeveel meuk ik wel niet heb. Vorige week heb ik mijn huis flink zitten opruimen, waarbij ik zoiets had van "waarom nog dingen bewaren die je toch niet gebruikt?!". Pas dit weekend had ik tijd om wat artikelen op FHF aan te bieden. En nog binnen ditzelfde weekend hebben bijna alle aangeboden artikelen een nieuw baasje gevonden.Twee objecten zijn al de deur uit, een paar andere gaan de komende week op de post. De komende tijd zal ik hier nog meer aanbieden.
Samenvatting: Fok! helpt mijn huis opruimen dankzij FHF
Gaat om de McDonald's 2e-kaartje-gratis voor de dierentuin actie!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Sally het volgende:
Ik ben mijn twee actiecodes kwijt aan iemand die graag met een paar vrienden naar Dierenpark Emmen gaat morgen!![]()
Geslaagde actie!![]()
FHF
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Diegene heeft me vandaag een mail gestuurd met 1 (voor mij toffe) foto uit de dierentuin, weet nog niet hoe de dag zelf was, maar op de foto had hij een megagrijns op z'n gezicht! Hij zou zelf hier ook nog wat laten weten in elk geval!
Actie voor mij geslaagd!![]()
Kan ie ook een keer aan andere knopjes draaien...quote:Op maandag 17 juni 2013 09:45 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Snowballed én vannelle kan manlief hier weer lekker frubelen met een cassettedeck!!
Thanks!!!
FHF / Heeft er iemand nog een cassettedeck staan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |