Nee. Je kan een pietendiploma afhalen bij de servicebalie of kassa. Daarin staan een aantal puzzels (kinderniveauquote:Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef Brentmeister het volgende:
Ehm, hoe werkt dat precies? Heb wel een c1000 in de buurt, maar moet je daar niet zoveel euro aan boodschappen voor doen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee. Je kan een pietendiploma afhalen bij de servicebalie of kassa. Daarin staan een aantal puzzels (kinderniveau) die je moet oplossen en dan het pietendiploma weer inleveren. Daarna krijg je een code en met die code kan ik dan online een kaartje bestellen voor mijn dochter waarmee ze dan toegang krijgt tot de dierentuin. (ik weet alleen niet zeker of ze dan ook dat pietendiploma daadwerkelijk zelf mee moet nemen naar de dierentuin, ga daar even achteraan of ik dat kan ontdekken)
Ik heb Klaas net gesproken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei mij, jij ziet spoken,
Jij hebt kaarten nodig voor Ireth,
Dus ik schenk je dit,
Morgen kan Rucky ze halen,
Maar hij hoeft er niets voor te betalen.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb Klaas net gesproken,
Hij zei mij, jij ziet spoken,
Jij hebt kaarten nodig voor Ireth,
Dus ik schenk je dit,
Morgen kan Rucky ze halen,
Maar hij hoeft er niets voor te betalen.
De c1000 zit vlak bij mijn werk en het is voor mij makkelijk om bij jou langs te gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]Wat ben jij van plan??? [ afbeelding ]
Ik was er net, maar ook hier helaas niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef loezzie het volgende:
Als het nog niet gelukt is wil ik zo ook wel even lopen naar de C1000. Die zit aan de overkant van de straat.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb er 1! geef me je adres via pm stuur ik m je op
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
Kaartje is online besteld en geprint! We gaan zondag! Nu ff duimen dat we Saar dan ook live kunnen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |