abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63117026
Het vervolg op:[GEZ] Spullen gezocht i.v.m. scheiding - Afdankertjes welkom

De OP van PapaBear:
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:

Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.

Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafel Zo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.

Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.

Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)
Woonplaats is Hensbroek
De Schouderklopjes voor degene die Papabear hebben geholpen

Schouderklopjes meldtopic.

Game on!
  maandag 10 november 2008 @ 22:58:40 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63117188
Stiekem vind ik het wel spannend
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 10 november 2008 @ 23:02:15 #3
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63117303
Hey een sequel van een V&A topic!!!

Ik zag net het woord "boeken" voorbij komen. Had eerder gezegd dat ik niks had, maar ik heb wel kameleon boeken!

"Met de Kameleon vooruit!"
"Op reis met de Kameleon"
"De Kameleon stuurloos"
"De Kameleon blijft favoriet"
"De Kameleon slaat alarm"
"Speurders met de Kameleon"
"Tip top Kameleon"

En een omnibus met daarin de delen "Ruim baan Kameleon" en "Volle kracht Kameleon", ook zit daarin een biografie van Hotze de Roos, komt uit Krommenie.

Ik hoor het wel!
pi_63117543
Ik probeerde te reageren, maar er is dus al een 2e deel
pi_63117570
tvp, voor en na fotos!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63117575
Ik hou hem in de gaten met een tvp
pi_63117657
Nou, ik vind dit wel een mooie actie, dus ben wel benieuwd hoe het afloopt verder gaat.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63117708
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef JJH het volgende:
Hey een sequel van een V&A topic!!!

Ik zag net het woord "boeken" voorbij komen. Had eerder gezegd dat ik niks had, maar ik heb wel kameleon boeken!

"Met de Kameleon vooruit!"
"Op reis met de Kameleon"
"De Kameleon stuurloos"
"De Kameleon blijft favoriet"
"De Kameleon slaat alarm"
"Speurders met de Kameleon"
"Tip top Kameleon"

En een omnibus met daarin de delen "Ruim baan Kameleon" en "Volle kracht Kameleon", ook zit daarin een biografie van Hotze de Roos, komt uit Krommenie.

Ik hoor het wel!
Mooie serie is dat Ik heb ze zelf ook, maar ik moet m'n boeken nog ophalen.
  maandag 10 november 2008 @ 23:14:41 #9
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63117769
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:12 schreef Papabear het volgende:

[..]

Mooie serie is dat Ik heb ze zelf ook, maar ik moet m'n boeken nog ophalen.
Heb je de serie compleet? Gaaf (Anders mag je ze van mij hebben, misschien kunnen bij rude in de bus mee? Die schijnt bij mij om de hoek te wonen. )
pi_63117806
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:
tvp, voor en na fotos!
De camera staat op scherp voor als morgen de TNT-meneer komt met de doos van ElisaB

edit: Dozen
edit 2:
  maandag 10 november 2008 @ 23:17:26 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63117865
De doos van ElisaB... ja-jaaaa!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63117911
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:14 schreef JJH het volgende:

[..]

Heb je de serie compleet? Gaaf (Anders mag je ze van mij hebben, misschien kunnen bij rude in de bus mee? Die schijnt bij mij om de hoek te wonen. )
'slaat alarm' heb ik volgens mij niet, maar dat zal ik moeten checken. Ik ben woensdag weer bij ze
pi_63117955
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:17 schreef ElisaB het volgende:
De doos van ElisaB... ja-jaaaa!
Een hele grote doos
pi_63118192
Als dit topic nog een maandje doorloopt kan 'ie een uitdragerij beginnen

Waarover gesproken: Papabear, vlak bij jou in de buurt op Obdammerdijk 20b (ringvaart langs, ongeveer 1 km naar het noorden) zit 't Rommelparadijs , regionaal beter bekend als de Gebroeders Lekx, waar ze ook heel veel tweedehands spul hebben. De naam zegt het al, maar af en toe vind je er iets aardigs en zelfs als je niks zoekt is het leuk er eens rond te kijken.
pi_63118239
Oja, PB, kreeg net een mailtje. Je stereotje is verzonden vai Selektvracht en zal over ong 2a3 dagen arriveren.
pi_63118410
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:27 schreef dvr het volgende:
Als dit topic nog een maandje doorloopt kan 'ie een uitdragerij beginnen

Waarover gesproken: Papabear, vlak bij jou in de buurt op Obdammerdijk 20b (ringvaart langs, ongeveer 1 km naar het noorden) zit 't Rommelparadijs , regionaal beter bekend als de Gebroeders Lekx, waar ze ook heel veel tweedehands spul hebben. De naam zegt het al, maar af en toe vind je er iets aardigs en zelfs als je niks zoekt is het leuk er eens rond te kijken.
Geweldige tip dvr! Al moet ik zeggen dat het volgens mij niet meer nodig is Maar het is hier wel vlakbij inderdaad, dus ik zal zeker eens gaan kijken
pi_63118465
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:29 schreef Gutz het volgende:
Oja, PB, kreeg net een mailtje. Je stereotje is verzonden vai Selektvracht en zal over ong 2a3 dagen arriveren.
Wow, super! Eindelijk weer normaal radio luisteren
Onwijs bedankt Gutz! Tot nu toe deed ik het met oordopjes via m'n telefoon
pi_63118532
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:38 schreef Papabear het volgende:

[..]

Wow, super! Eindelijk weer normaal radio luisteren
Onwijs bedankt Gutz! Tot nu toe deed ik het met oordopjes via m'n telefoon
Psst, bij N95, als je radio aanhebt staan: opties -> luidspreker aan kan je m gewoon neerleggen... (het liefst gelijk aan de oplader want 't vreet accu)
pi_63118606
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:41 schreef Gutz het volgende:

[..]

Psst, bij N95, als je radio aanhebt staan: opties -> luidspreker aan kan je m gewoon neerleggen... (het liefst gelijk aan de oplader want 't vreet accu)
Held!

Ik heb hem sowieso aan de oplader i.v.m. internet, dat gaat ook via dat ding namelijk
What a relieve, zonder die dopjes
  maandag 10 november 2008 @ 23:47:23 #20
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_63118673
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Papabear het volgende:

[..]

Held!

Ik heb hem sowieso aan de oplader i.v.m. internet, dat gaat ook via dat ding namelijk
What a relieve, zonder die dopjes
Als je een laptop/pc hebt met bluetooth kan je die ook nog pairen en dan kan je internetten op je laptop/pc via je telefoon!

Snelheid is natuurlijk bagger, maar je hebt wel een normaal toetsenbord
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_63118721
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

Als je een laptop/pc hebt met bluetooth kan je die ook nog pairen en dan kan je internetten op je laptop/pc via je telefoon!

Neem aan dat ie 't doet, en als de N95 3.5g verbinding heeft is de snelheid best acceptabel, je kan er gewoon fatsoenlijk youtube mee luisteren. Maar daar ging 't niet over...

Moet je trouwens nog koffie hebben voor je senseo? Ze verkopen hier B-merk koffie, per 100 pads voor een paar euro. wil wel een paar zakken opsturen...
pi_63118731
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dat is ook precies datgene wat ik doe (JoikuSpot Premium). JoikuSpot maakt van je N95 een WiFi-hotspot, net als een draadloze router met WPA beveiliging.

Mail of PM even bij interesse

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2008 00:04:25 ]
pi_63118896
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:50 schreef Gutz het volgende:

[..]

Neem aan dat ie 't doet, en als de N95 3.5g verbinding heeft is de snelheid best acceptabel, je kan er gewoon fatsoenlijk youtube mee luisteren. Maar daar ging 't niet over...

Moet je trouwens nog koffie hebben voor je senseo? Ze verkopen hier B-merk koffie, per 100 pads voor een paar euro. wil wel een paar zakken opsturen...
Ja, klopt. N95 met 3.5G via Vodafone. Ik heb nu nog even geen andere optie, maar het werkt best redelijk inderdaad.

Koffie per 100 pads? Dat is wel heel erg veel joh Zoveel koffie drink ik nou ook weer niet ('s morgens 2 bakjes voor ik naar m'n werk ga en 's avonds nog een paar), dus dat mogen dan best wel 'goede' bakkies zijn Ik heb trouwens al een zak Dark Roast klaar staan
pi_63119097
Dark roast heb ik ook, n95 ook, wat een telefoon die speaker is erg goed ook! Internet er nu ook op
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63119110
Ik ga morgen even een klein overlegje plegen met mijn baas over een bussie.

@JJH: Als ik een busje weet te fixxen dan kan ik uiteraard nog wat meenemen.
Misschien ook jou wel, hahaha... kan wel wat tilhulp gebruiken gok ik
Kunnen we ondertussen over ons gemeenschappelijke werkwereldje praten (taxi dus )

Ik post hier morgen een update over buswerk...
Is er voorkeur voor een dag/avond/tijdstip????
Kan ik dat gelijk bespreken met mijn baassie...
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')