abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 november 2008 @ 00:55:57 #1
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_62988601
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:

Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.

Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafel Zo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.

Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.

Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)
Woonplaats is Hensbroek
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 00:59:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62988645
Had even 4 maanden eerder gescheiden, ik heb mn hele inboedel weggeven.
  donderdag 6 november 2008 @ 01:02:43 #3
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_62988691
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Had even 4 maanden eerder gescheiden, ik heb mn hele inboedel weggeven.
Je hebt me in ieder geval een glimlach bezorgd Sun, thnx!
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 01:09:51 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62988763
YW. ALs ik wat kan vinden laat ik t je weten. Sterkte.
  donderdag 6 november 2008 @ 01:16:18 #5
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_62988830
quote:
Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef SunChaser het volgende:
YW. ALs ik wat kan vinden laat ik t je weten. Sterkte.
Dank je!
En als er vragen zijn omtrent afmetingen, vraag gerust
Zojuist via de e-mail een stofzuiger aangeboden, maar die heb ik al. Wel bedankt voor het aanbod
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  donderdag 6 november 2008 @ 02:00:59 #6
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_62989200
Danny, heb jij nog wat "rommel" staan? Je kent me vast nog wel als elektrieker Damn, wat was het koud toen daar in Zwolle met die klote-kachel die niet aan wou
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_62989255
Arme Papabear ...

Ooit gehoord van een 'kringloopcentrum' ? Of 'het leger des Heils' ? Bel anders alle oude-van-dagen huizen af en je heb ZO alles. Echt waar.

Succes ! Ik zou veel electronica voor je hebben, maar heb geen zin om het te versjouwen. Magnetron, TV, video, DVD, PC-monitors en wat andere zooi.

Neem mijn tips van harte. Die instanties hebben alles te over.
  donderdag 6 november 2008 @ 02:27:19 #8
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_62989302
quote:
Op donderdag 6 november 2008 02:10 schreef Apollyon het volgende:
Arme Papabear ...

Ooit gehoord van een 'kringloopcentrum' ? Of 'het leger des Heils' ? Bel anders alle oude-van-dagen huizen af en je heb ZO alles. Echt waar.

Succes ! Ik zou veel electronica voor je hebben, maar heb geen zin om het te versjouwen. Magnetron, TV, video, DVD, PC-monitors en wat andere zooi.

Neem mijn tips van harte. Die instanties hebben alles te over.
Nounou Leger des Heils, daar noem je wat zeg. Ik heb het gevoel dat ik daarvoor nog te "rijk" ben. Ik sta immers niet op straat, maar voorlopig kan ik even niets kopen i.v.m. dubbele kosten totdat alles rond is. En dat wordt pas na het nieuwe jaar.
Een magnetron zit trouwens in m'n keuken ingebouwd, maar ik heb nog geen tv en video of dvd speler.

Met die instanties wil ik nog even wachten. Geen idee of die hier uberhaubt wel zitten trouwens
Verder bedankt voor je goede tips Apollyon
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_62989401
quote:
Op donderdag 6 november 2008 02:27 schreef Papabear het volgende:
Met die instanties wil ik nog even wachten. Geen idee of die hier uberhaubt wel zitten trouwens
Verder bedankt voor je goede tips Apollyon
Bel een kringloopcentrum in je buurt en je hebt alles voor een habbekrats; bijna nieuw en goedkoop.
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 03:16:12 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62989405
Een kringloop is dus echt niet zo goedkoop. Hier op FOK! heb je meer kans dat je gratis aan spullen komt.
pi_62989450
quote:
Op donderdag 6 november 2008 03:16 schreef SunChaser het volgende:
Een kringloop is dus echt niet zo goedkoop. Hier op FOK! heb je meer kans dat je gratis aan spullen komt.
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?

Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
  donderdag 6 november 2008 @ 05:43:24 #12
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62989529
quote:
Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?

Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
Zo goedkoop is de kringloop niet hoor .

Aan je reactie te merken ben je er kind aan huis dus zal je verder niet tegenspreken
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62989758
Ik was vorige week even bij de kringloop hier in Zwolle voor een stuk metaal met gaatjes (wel eens te vinden daar uit ouwe kasten), stond een pentium één (toch al, wat, een jaartje of twintig oud ondertussen?) inclusief 14" kleurenmonitor en plotterprinter voor maar... 75 euro! Was zélfs al voorzien van het oerdegelijke Windows 95...

Stond overigens op een computermeubel van de Leenbakker waar ze "maar" 5 tientjes voor wilden (nieuwprijs: 55 euro!)

Ik heb hier eventueel een (vrijwel complete) set glazen van IKEA voor je (die oude variant met ringetjes) in drie maten. Mag je gratisch en voor niets ophalen, ik woon in Zwolle. Of door iemand laten aanpikken op de weg naar je toe ofzo

Overigens, IKEA kan je prima uit de brand helpen met missende zaken zonder een fortuin te kosten. Geen wereldspul maar een stapelbed zal waarschijnlijk maar om het weekeind gebruikt worden.

Succes in ieder geval!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_62989979
Heb je nog een computermeubeltje nodig? Want die heb ik nog wel over, voor een tientje ofzo.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_62989982
Ik heb niets om aan te bieden, behalve een bankje waar ook vlekken in zitten, maar wilde je even een dikke knuffel geven Heel veel sterkte en als je langs komt voor een kopje koffie mag je het apparaat mee terug nemen (ik drink eigenlijk nooit koffie)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62989994
Oh wacht, er staat nog een senseo in de kelder van mijn ex! Nou ja, mijn kelder en de senseo is eigenlijk van de ex, maar dat ding staat er nu al meer dan een jaar, dus als je die wilt: no problem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 08:28:09 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62990270
quote:
Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?

Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
Er is een verschil tussen t verkopen van je dvd boxen of een spelcomputer of een medefokker uit de brand helpen met spulletjes waarbij je toch geen reet meer doet.

Die dingen die hij nodig heeft kosten bij de Xenos allemaal niet veel maar bij elkaar toch ook weer wel en de feestdagen komen er aan.
pi_62991772
[TK] Grundig TV + Standaard
Heb ik nog te koop staan. Maar ik heb geen idee waar Hensbroek ligt.
Misschien dat er ook nog een bank is. Moet ik even navragen.
  donderdag 6 november 2008 @ 11:34:44 #19
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_62994357
quote:
Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets om aan te bieden, behalve een bankje waar ook vlekken in zitten, maar wilde je even een dikke knuffel geven Heel veel sterkte en als je langs komt voor een kopje koffie mag je het apparaat mee terug nemen (ik drink eigenlijk nooit koffie)
Ik zie het al helemaal voor me: Koffie zetten en daarna hup, de doos in Hoogeveen is helaas een behoorlijk eind rijden, maar wel hartstikke bedankt voor je lieve aanbod Isa

SadKingBilly: Als ik wat beter in de slappe was zit zal ik ook zeker een bezoekje brengen aan IKEA. Ik ben er wel eens geweest in Haarlem. Daar zal ik dan ook gaan kijken voor een stapelbed.
Die computer bij de kringloop was inderdaad wel een mega aanbod

Innepin: Een computermeubel kan ik hier niet kwijt. Ik heb een klein pc'tje op de eettafel staan, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag en kan ik ook zo weer weghalen als het nodig is.

DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijs Hensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.

En net wat Sun zegt, alles bij elkaar kan het toch flink oplopen. Het hoeft echt niet allemaal voor niks, maar ik heb weinig te besteden, dus als het dan een beetje in de buurt is scheelt het me ook in de reiskosten. Dat geld kan ik dan weer voor de feestdagen gebruiken
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_63026622
hai volgens mij heb ik nog wel beddegoed, handdoeken, knuffels blokken enz. Voorstel pm me je mailadres, dan maak ik n lijstje en mail dat. Datgene wat je gebruiken kan stuur ik per tnt naar je op. Kosten zijn voor mijn rekening in dit geval. Laat t maar even weten. Mvg parapono
pi_63027391
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
pi_63027589
parapono
ijs_beer fan!
pi_63027915
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Papabear het volgende:
DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijs Hensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.
tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.
Ik weet nog 2 mensen die dit hebben, mocht je interesse hebben pm even!
Op te halen voor klein prijsje in Alkmaar.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:55:49 #24
195247 MaikelS
Living each day!
pi_63028079
Je mag bij me gratis een tv meubel en een bureau/eettafel komen halen... De fotos van de eettafel: http://www.megaupload.com/?d=3M1QTVW5 ..

Van de tv meubel geen echte foto maar het lijkt op dit: http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image2/345.jpg (ziet er ook als nieuw uit)

Het glas is echter donker en aan de zijkant kunnen dvd's eventueel.

Ook heb ik nog wel een goede CRT monitor staan die je mag meenemen. Iiyama 1451 19" CRT.

Owja; alles staat in Tilburg.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_63028140
Wou zeggen heb hier ook nog wel een klein TVtje waar ik niet vanaf kom Moet ik natuurlijk wel even erbij vermelden dat zo'n TVtje niet 2 uur rijden waard is
Ik zou zeggen probeer marktplaats ook eens, er is zoveel grut waar mensen wel vanaf willen en wat anders toch naar de kringloop gaat. Heb ook eens een mooie Flatron beeldscherm van een duur merk geruild voor een zakje drop.

Sterkte ermee iig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')