$14,95 is in de huidige koers ¤11,20.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Ireth het volgende:
(iemand die mij overigens ook kan vertellen wat het dan exact gaat kosten in euro's??)
Komt nog $ 6,50 verzendkosten bijquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
$14,95 is in de huidige koers ¤11,20.
Verder heb ik geen eBay-account en kom er verder ook niet. Ik kan je dus niet verder helpen.
Paypal bied tegenwoordig de mogelijkheid om een betaling te doen die rechtstreeks van jou bank komt....een verkapte bankoverschrijving dus maar dan met de kosten die paypal altijd berekent...zo'n 2 procent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef frederik het volgende:
Je moet overigens niet alleen een ebay account hebben, maar de betaling wil de verkoper via Paypal laten gaan. Eventueel via credit card / paypal (blijkbaar kun je via paypal betalen ook als je zelf geen paypal account hebt, zou dan via paypal van je credit card afgaan.
Een bankoverschrijving is dus geen betalingsmogelijkheid
Geen probleem .... kan ik iets terug doen voor Fhfquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Ireth het volgende:
Ah lief!Kom hier zeker op terug over een weekje (dan is mijn saldo weer genoeg bijgevuld
)
Had ook al iemand per pm die het wilde doen! Moet dus goed gaan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SoDimmetje
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
en krijg je ook nog zoiets als een naheffing vd belasting(BTW?) als je overseas bestelt?quote:
Klikkerdeklikquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef rubje het volgende:
[..]
en krijg je ook nog zoiets als een naheffing vd belasting(BTW?) als je overseas bestelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |