quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef BrandX het volgende:
Wederom een geslaagde actie: [Aangeboden] Complete PC met 19" TFT Monitor_!
Deze gaat naar iemand die uit een 'niet zo prettige' relatie komt en zijn/haar leven met kids weer probeert op te bouwen.
hij hangt scheef...quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil erg graag een Gouwe Ouwe hier in de groep gooien waar ik nu maanden later nog net zo blij mee ben als toen!
Er was eens een topic in V&A....
Ik stiekem ook, wat mooi ditquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop zo dat dit tot in de eeuwigheid door blijft gaan
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk ik meld even dat de mp3-speler goed aangekomen is, bij degene waar het om ging.
Leuk om te lezen dat je nog steeds plezier hebt van je scherm.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil erg graag een Gouwe Ouwe hier in de groep gooien waar ik nu maanden later nog net zo blij mee ben als toen!
Er was eens een topic in V&A....
Yep nog steeds! Oke, op dit moment gebruik ik hem nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je nog steeds plezier hebt van je scherm.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk ik meld even dat de mp3-speler goed aangekomen is, bij degene waar het om ging.
heb je nog meer nodig/kan je nog meer gebruiken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ook ik meld een geslaagde actie
Der is voor mij een douchegordijn beschikbaar gesteld en stang
de rest misch ook
Thanx
ik ben even iemand aan het peilen voor isolatie. Naast dat het dan wat warmer is bespaard hij ook stookkosten waardoor hij dan weer meer geld over houd nouja.. En dat maakt alles net weer een beetje makkelijker! Maar als iemand nog toevallig wat platen heeft die we over de isolatie heen kunnen timmeren dan zou dat heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je nog meer nodig/kan je nog meer gebruiken?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ireth het volgende:
[Gezocht] Walibikangoeroe knuffel(s)!
Suus heeft een kangoeroe!! Sunmoonstar kwam gewoon even met het treintje naar ons station toe om een kangoeroe met koala op zijn rug geklemd te brengen! "Een heule echte mama! Uit Australie!"
Sunmoonstar, nogmaals hartstikke bedankt!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ireth het volgende:
[Gezocht] Walibikangoeroe knuffel(s)!
Suus heeft een kangoeroe!! Sunmoonstar kwam gewoon even met het treintje naar ons station toe om een kangoeroe met koala op zijn rug geklemd te brengen! "Een heule echte mama! Uit Australie!"
Sunmoonstar, nogmaals hartstikke bedankt!
Zoals ik al in PM zei; geen probleemquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja thanx coolguy
Ook diegene voor de soeppan die onderweg is
douche gordijn hangt ook al
Ben al meer dan blij
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop zo dat dit tot in de eeuwigheid door blijft gaan
Nice onequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
Mijn,onze,geslaagde actie is dat we geregeld hebben dat TOT en MET de kerstdagen een van de krantenverkopers bij onze lokale supermarkt een slaapplaats heeft en dat hij van ons bij Zeeman wat schone kleding en een warme winterjas mag uitzoeken. Mijn vrouw gaat met hem mee volgende week voor de kerstaankoop..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef rubje het volgende:
Mijn,onze,geslaagde actie is dat we geregeld hebben dat TOT en MET de kerstdagen een van de krantenverkopers bij onze lokale supermarkt een slaapplaats heeft en dat hij van ons bij Zeeman wat schone kleding en een warme winterjas mag uitzoeken. Mijn vrouw gaat met hem mee volgende week voor de kerstaankoop..
Wat een fijn pakketquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Macka66 het volgende:
YPPY haalde me over de streep, ElisaB zorgde voor de koppeling, en rebel-angel stelde samen en stuurde me het heerlijkste en mooist verzorgde FHF kerstpakket dat ik me maar kon voorstellen![]()
Ik heb moeilijk overzicht in winkels, maar uit deze luxe drogisterij in een doosje kan ik een jaar lang de lekkerste dingen kiezen![]()
Ik ben er zo blij mee, stond zelfs 5 minuten te shaken voordat ik de strikken los kon maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Macka66 het volgende:
YPPY haalde me over de streep, ElisaB zorgde voor de koppeling, en rebel-angel stelde samen en stuurde me het heerlijkste en mooist verzorgde FHF kerstpakket dat ik me maar kon voorstellen![]()
Ik heb moeilijk overzicht in winkels, maar uit deze luxe drogisterij in een doosje kan ik een jaar lang de lekkerste dingen kiezen![]()
Ik ben er zo blij mee, stond zelfs 5 minuten te shaken voordat ik de strikken los kon maken.
[ afbeelding ]
Dit zijn de acties waardoor dit forum het forum kan zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Macka66 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je houdt ze 14 dagen onder een boom?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:59 schreef honne het volgende:
Zo straks al twee pakketjes ontvangen van @Kieskleurig en @-Miauw- , kids op dat moment gelukkig niet in huis :-) , pakjes staan nu onder de boom en ik stuiter bijna van blijdschap haha.
Wow, wat cool.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Ynske het volgende:
Cat heeft mij gister echt heel blij gemaakt met de kerstboomuit dit topic [Heeft nieuw huis!]Kunst kerstboom + versiering
[ afbeelding ]
en veel versiering!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeumig Ynske, wat mooi!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Ynske het volgende:
Cat heeft mij gister echt heel blij gemaakt met de kerstboomuit dit topic [Heeft nieuw huis!]Kunst kerstboom + versiering
[ afbeelding ]
en veel versiering!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef brunette82 het volgende:
DJMO? is de post al overgekomen????
Oeps, ja, nee, ik bedoelde of mijn post overgekomen was. Pfff, mijn post is natuurlijkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef brunette82 het volgende:
Ben bezig met wat spulletjes te verkopen op marktplaats.
mocht dit lukken, dan stel ik het geld beschikbaar voor Vamp haar/zijn vloer
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..
ik gaf alleen antwoord op een vraag, en ben er daarna per pm verder op ingegaan, want ik snapte niet wat ze bedoelde. Nu wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??
Nou ja, als het een gerechtsdeurwaarder is dan kan het ook best positieve post zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??
Gewoon aannemen voor wat het is: een antwoord op een vraag. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zeker niet. Enige oplossing is ze te bellen om eea te regelen. Kan namelijk altijd. Niet in een la stoppen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
Is nooit leuk natuurlijk zulke post,
en vandaag je kerstkaartquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef brunette82 het volgende:
Gisteren is bezorgd: geurtjes, en een single bij Djmo
Oh wat is het mooi gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn geslaagde actie van vandaag
mede mogelijk gemaakt door yskafrederiksson en elisab die de hele dag gezwoegd hebben op de zolder met mij
en door andere fokkers mogelijk gemaakt die de spullen leverden
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig, ben ik blij om! (het gekke is, had ze beiden op dezelfde dag in de brievenbus gedaan)quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vandaag je kerstkaartdank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |