Dat heb ik toch net gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 18:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb ook een klein pakketje gestuurd met wat lekkere dingen maar begrijp de insteek van (weet ff niet meer wie) wel een beetje.
Achter de schermen bij de modjes zijn meer mensen bekend die wel wat kunnen gebruiken en welke zich een tikkie schamen om iets openlijk te vragen dus voor diegenen die nog wat extra's overhebben na al die mooie pakketjes voor TO's lieve mams, contacteer de modjes, die weten er wel raad mee..
Het is allemaal zo megalief maar inderdaad kan een to ook zeggen: jongens bedankt maar hoe blij ook, de kasten kunnen niet meer dicht![]()
En neehee, ben geen advocaat vd duivel (lust niet eens advocaat) maar van een hele lieve mod hier zelf vernomen, vandaag dat ik even durf.
Maar o, wat een zooi schatten zitten hier overal zeg.
Aaaah ik vind dit zo lief!! De tranen springen in m'n ogen!quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ben ook compleet, ik hoop het morgen te kunnen versturen. Anders zal het waarschijnlijk vrijdag worden.![]()
[ afbeelding ]
Wat niet op de foto staat, maar wat wel in de doos komt te zitten:
[ afbeelding ]
(ik vind ze zelf echt tof, vooral die sneeuwpop)
Mn mam heeft één kerstkaartje gekregen, van de buurvrouw. Verder nog geen kerstpost dus het lijkt nog helemaal niet echtquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, ik tik sneller dan ik lees vrees ik![]()
Ging ff tussen de piepers afgieten en de mixer aansluiten in![]()
(pakketje van mij ook binnen?)
Rapaille, prachtpakket trouwens![]()
Het zijn amandelmarsepeinen kerstfiguurtjesquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is dat laatste?Ziet er inderdaad tof uit! Die sneeuwpop
2 echte kerstpakketjes voor mn mama
Jullie zijn echt super!
Oooh my!! Jij doet echt aan pay it forward he!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Papabear het volgende:
Dit is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 paar thermo sokken bijgedaan voor de koude voeten (staan niet op de foto).
[ afbeelding ]
Cat not included
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kreeg zojuist een PM dat het pakketje in goede orde is ontvangen
Toen ik moeders met dat mes door die doos zag gaan dacht ik heel even "Oh oh, daar gaan de sokken", maar volgens mij had ik er uiteindelijk toch nog een stuk karton bovenop gelegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Ireth het volgende:
Wat een leuk verslag van een blije mama!
Ik stond erbij om te zorgen dat het goed ging hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen ik moeders met dat mes door die doos zag gaan dacht ik heel even "Oh oh, daar gaan de sokken", maar volgens mij had ik er uiteindelijk toch nog een stuk karton bovenop gelegd
Leuk hequote:
Ik ken dat gevoel nu maar al te goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef princess-a het volgende:
Ze was zo blij ermee en helemaal vol ervan dat een vreemde zoiets doet
Leuk hehquote:Op woensdag 15 december 2010 10:24 schreef brunette82 het volgende:
wat gaaf joh om de foto's te zien!![]()
Je ziet je moeder echt met verbazing kijken van :"dat kan toch niet''
"of wel of niet, jawel, toch wel he, oooh dit is ook wat, haha"
Nee, alleen van buren en bekenden die zelf brengen, nog niets via de post maar dat komt welquote:
Zo klein vind ik dit niet hoor, om zomaar even te doen voor een vreemde! Echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk, zo'n 'live' verslag van het openen van het pakketje.![]()
Fijn om te zien hoe zo'n kleine geste zoveel kan betekenen voor een ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |