Ik ga er snel in lezen, dacht dat eigenlijk alles al een beetje weg was dus bedankt voor de tipquote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
Lieve dochter ben je.![]()
Heb je al eens in het kerstpakkettentopic gekeken?
Daar zijn nog verschillende pakketten die een ontvanger zoeken en bij en aantal kun je zelf aangeven wat je nodig hebt/graag zou willen.
In kaartjes sturen zijn fokkers volgens mij ook heel erg goed.![]()
Wat voor boeken vindt ze leuk? Ik heb er nog een aantal liggen.
Wat liefquote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef Ireth het volgende:
Waar woont het huis van je moeder? (of jijzelf?) Heb hier (Utrecht) 2 tassen vol boeken staan waar je anders uit mag komen kiezen?
Laat ik nu eind december in Leeuwarden zijn!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat liefIk woon alleen een beetje boel in Leeuwarden dus dat gaat wel lastig, al zou ik er op zich nog wel voor willen reizen
De mijne ookquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef princess-a het volgende:
Een lief fijne feestdagen kaartje? Kan zo fijn zijn, aangezien veel 'echte' vrienden dit soort dingen laten afweten
Een euro Euro's in een envelop?
Iets lekkers?
Een fijne handcreme/handschoenen of iets voor haar handen waar soms geen bloed naar toe stroomt en die dus koud en droog worden?
Warme sokken die niet knellen om steunkousen? Ze is ook dol op van die suffe pantoffelsokjes
Iets leuks voor kerst in kerstsfeer?
Iets wat jullie zelf bedenken?
Mijn PM staat wagenwijd open
Eeeecht? oh wow, maar wel ook om je eigen bezoekje denken hequote:Op woensdag 8 december 2010 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat ik nu eind december in Leeuwarden zijn!En ik denk dat ik wel een en ander heb liggen wat je moeder leuk vindt. Volgens mij kom ik niet meer aan mijn geplande bezoekje toe en ga ik alleen maar fokkers af.
Ooh wat lief! Als je dat zou willen doen?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn vriendin heeft nog een stapel recente titels ( Saskia Noort , de Storm , Karin Slaughter etc) liggen die we voor nopes zo op willen sturen .
Dvd's hebben we er ca 3000 van liggen originele en gebrande en waren we toch al van plan een deel van weg te doen dus dat kan dan zo mee
Doe ikquote:Op woensdag 8 december 2010 00:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
De mijne ook
PM me de adresgegevens maar en er komt komende week een leuk pakketje richting moeders
quote:Was net heel rustig, maar jullie reageren gewoon zo snel zo lief dat de tranen in mn ogen schieten. Heb mn mama net ook uitgelegd dat ze de komende dagen misschien verrast wordt, ze snapt er niets vanToppers
Wat een leuke ideeen van jouquote:
Ga het absoluut naar haar toesturen, hier en daar met een kleine aanpassing, omdat ik weet dat het antwoord dan volmondig JA is. Ik vind het een mooi gedichtquote:Op woensdag 8 december 2010 01:36 schreef juffie84 het volgende:
Het gedicht:
...
Het is een erg mooi gedicht voor iemand die liefdesverdriet heeft oid maar je kan het ook zo opvatten. Juist nu dat je moeder zo ziek is, is het belangrijk dat jullie nog genieten ook al is dat erg moeilijk.
Meisje Meisje wat heb je een rottijd nu dan zeg. Een vriendin van mij is nog niet zo lang geleden overleden plotseling en ik heb vorig jaar zelf borstkanker gehad. Heb een borstbesparende operatie gehad dus het is allemaal goed gekomen. Mocht je eens willen praten of even je verhaal kwijt willen kan je me altijd even een pm sturen.
Ik snap dat jij je zus links laat liggen als je alles al heb geprobeerd. Je bevindt je in een erg moeilijke situatie en heb echt bewondering voor je.
Bedoel je daar mee te zeggen dat ze geen kerstboom heeft? In dat geval heb ik heeft mijn vriendin nog een kerstboom voor de weggeef, het is wel een nepper maar als je hem wil dan is ie voor jullie. En de kerstballen en verlichting moeten ook wel te regelen zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef princess-a het volgende:
Misschien is het wel helemaal niks, maar ook ik zou graag hulp ontvangen van fokkers, en wel bij het zorgen voor een fijne kerst voor mn mama. Mijn moeder is de allerliefste en ik zou haar graag een fijne kerst bezorgen. Waarom ik hier hulp bij vraag is simpel; ik doe ontzettend mijn best, maar ik ben ook maar een dochter die soms door haar ideetjes heen raakt, daarnaast kan het zó fijn zijn als juist een vreemde/iemand anders dan je dochter wat voor je doet dus wellicht is er iemand die mij hierbij wil helpen?
Meld haar aan bij rtlviertdekerst.nl voor een mooie kerstboom (heb ik zelf ook al gedaan)
Ze heeft maat M van handschoenen, superlief! Ik heb haar een mooie sjaal gegeven in allemaal blauw tinten met roze, kan vanavond eventueel een foto sturen?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb hier nog een paar leren handschoenen (bruin) die ik niet meer gebruik. Heeft ze kleine handen?
En ik kan eventueel zelf ook nog een paar dikke wanten haken. Dan moet ik alleen even weten wat voor kleuren ze mooi vindt.
Nee zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Bedoel je daar mee te zeggen dat ze geen kerstboom heeft? In dat geval heb ik heeft mijn vriendin nog een kerstboom voor de weggeef, het is wel een nepper maar als je hem wil dan is ie voor jullie. En de kerstballen en verlichting moeten ook wel te regelen zijn.
Hopelijk heb je 'ik ontvang graag aanbiedingen van...' afgevinkt, anders krijgt ze de hele tijd spamquote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb haar ook opgegeven op rtlviertdekerst.nl
Heeft ze er vast wel voor overquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Hopelijk heb je 'ik ontvang graag aanbiedingen van...' afgevinkt, anders krijgt ze de hele tijd spam
Donequote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kan het eerste seizoen van Cracker (met Robbie Coltrane als eigengereid politiepsycholoog) en het tweede seizoen van Cadfael (met Derek Jacobi als de mysterie-oplossende monnik in de 12e eeuw) opsturen.
Als je denkt dat ze zulke series leuk vindt om te kijken stuur me maar een pm met het adres.
Liefquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Susi het volgende:
Ik heb denk ik -moet even graven dan- nog wel wat fijns voor je moeder thuis, ik zou jou en jouw moeder er graag blij mee willen maken
Welke wensen? Het gaat toch om het gebaar en het gebaar vind ik al geweldigquote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Papabear het volgende:
Pakket gaat a.s. zaterdag naar het postkantoor, dus uiterlijk dinsdag kan ze hem verwachten. Ik hoop dat het aan de wensen zal voldoen
Een kerstkaartje?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Hukkie het volgende:
* Hukkie is ook aan het bedenken wat hij aan je moeder zou kunnen sturen.
Lief!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zal ook eens in mijn boekenkast snuffelen of ik iets leuks kan vinden, of misschien dat ik nog een lekker handcreme heb.
Mocht je willen dan kan ik straks stiekem even in haar kast kijken wat ze al wel heeft en dat even doorgeven?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een dvd met Inspector Morse of Frost o.i.d Hoop dat ze die dan nog niet heeft. Sterkte princess-a
das handig want ik heb hier ook een berg spannende boeken staanquote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mocht je willen dan kan ik straks stiekem even in haar kast kijken wat ze al wel heeft en dat even doorgeven?
ik doe jullie pm'en
Doe ik! Ze heeft wel veel uit de bieb gelezen ook nog, maar wat thuis staat kan ik sowieso even opschrijven.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
das handig want ik heb hier ook een berg spannende boeken staan
en straks heeft ze een aantal dubbel zou ik ook weer zo jammer vinden voor je mams
Ze zijn écht leukquote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
De wanten zijn af hoor princess-a. Ik zal ze straks op de bus doen (in een geïmproviseerde roze verpakking, dus schrik niet), hopelijk met genoeg postzegels. Ik hoop dat het snel in je mams brievenbus valt ondanks de stakingen.
[ afbeelding ]
Ik heb gezegd dat mensen kaartjes 'ofzo' gaan sturen, en dat ze zich moet laten verrassenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik zat net te denken dat ik er helemaal geen briefje ofzo bij gedaan heb. Je mams weet dat er wanten van een vreemde aankomen?
Ofcourse you may!quote:
Tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef Rapaille het volgende:
Mag ik ook een PM? Ik kan niks beloven, maar ik wil wel mijn best doen. Heb al een beetje iets in gedachten.
Leest je moeder tijdschriften? Zo ja, wat voor tijdschriften?En qua spannend boek? Moet ik dan denken aan iets van John Grisham (zo ja, is het erg dat al een keer eerder gelezen is?) of aan iets anders?
Doe ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel wat kerstkaarten en kerstzegels over dus doe me het adres maar
Jaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef juffie84 het volgende:
Ik heb alle spullen opgezocht en binnen. Wil je me even je adres in een pm toesturen?
Bedankt.
Heel heel erg liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Papabear het volgende:
Pakket is bijna compleet. Zit vol met lekkere boodschappen die je anders niet zo snel zal kopen. Ook parfumvrij afwasmiddel en douchespul zit erbij
Ja, serieus, ze is de was aan het ophangen en ik heb als een gek zitten schrijven net stiekem met mn neus in de tv kastquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet jij welke films je moeder al heeft?
Oh super princess. Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja, serieus, ze is de was aan het ophangen en ik heb als een gek zitten schrijven net stiekem met mn neus in de tv kast
-knip-
Staan flink wat onbekende titels tussen maar dat zijn dan van die 3 voor 5 euro films van de witte boekenmarktDit is in elk geval wat ze heeft, volgens mij vindt ze kostuumdrama's ook prachtig
Second thatquote:
Ooooo mijn god! WOW! Je bent een heldquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Papabear het volgende:
Dit is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 paar thermo sokken bijgedaan voor de koude voeten (staan niet op de foto).
[ afbeelding ]
Cat not included
Nee hoor, jij bent hier de heldin omdat je zo'n lief topic speciaal voor je moeder hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooo mijn god! WOW! Je bent een held
Als andere mensen boeken en films nodig hebben kunnen ze dit altijd op dit forum vragen. En hopelijk trekken topics als deze hen over de streep.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Is het niet wat realistischer om de liefdadigheid iets te spreiden ? No offence, maar je moeder krijgt straks 150 boeken , 300 films en een jaar boodschappen .
Grappig dat je het zegt want dat spookte vandaag inderdaad ook door mijn hoofd. Mijn idee was ook misschien hebben mensen ergens een boek liggen die door de brievenbus past, dat er mensen bereid zijn meer op te sturen is natuurlijk geweldig! Op dit moment schat ik dat er een stuk of 30 boeken deze kant op komen, dat is misschien inderdaad wel genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Is het niet wat realistischer om de liefdadigheid iets te spreiden ? No offence, maar je moeder krijgt straks 150 boeken , 300 films en een jaar boodschappen .
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
En Princes-a: jij kunt natuurlijk ook op een gegeven moment vast stellen dat je moeder ruim genoeg voorzien is en dat hier aangeven.![]()
En wie weet kun je anderen in jouw omgeving blij maken met boeken die je teveel/dubbel/niet nodig hebt.
Volgens mij valt het met die boodschappen nog wel mee en kan er nog veel meer die kant opquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Zou tof zijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hulde voor dit topic! Leuk dat de meeste mensen dit doen! Hmm eens kijken of ik ook iets kan bijdragen
Het is echt niet zo dat ze op een plakje koek per dag moet leven hoorquote:Op zondag 12 december 2010 01:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet leven op een plakje West-Friese Krentenmik of een handje borrelnootjes, dus wat mij betreft mogen er nog veel meer (nuttige) boodschappen naar TS worden gestuurd
dat is herkenbaar jaquote:Op zondag 12 december 2010 04:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
(eigen risico moet ze bijvoorbeeld met dank aan haar ziekte hop in 1 keer betalen)
Die van woensdag bedoel je toch?quote:
Ik heb al een kaart gestuurd. de pm was bedoeld voor zwartedoosquote:Op zondag 12 december 2010 11:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die van woensdag bedoel je toch?
@zwartedoos; super liefik pm het je straks even
Heel mooi gezegd.quote:Op zondag 12 december 2010 04:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze op een plakje koek per dag moet leven hoorZe kan heel knap met geld omgaan en komt redelijk rond met wat ze heeft, alleen als er flinke rekeningen in de bus vallen (eigen risico moet ze bijvoorbeeld met dank aan haar ziekte hop in 1 keer betalen) dan heeft ze het zwaar maar dan zijn mijn broer en ik er nog. Wat dagelijkse boodschappen betreft zorgen wij altijd wel dat er eten is als zij door haar geld heen is.. Hoe lief ik het ook vind; Geef dat alsjeblieft aan iemand die zelfs de dagelijkse boodschappen niet kan betalen
![]()
Het gaat mij echt om het blij maken met een lief gebaar en het steuntje in de rug, ik doe mn best om haar blij te maken en steun haar waar ik kan maar juist dat kleine wat een wildvreemde voor je doet kan een steuntje in de rug geven en ik weet dat ze dat wel kan gebruiken![]()
Vergis ik me nu; volgens mij heb ik niet met jou gepm'd?quote:Op maandag 13 december 2010 10:37 schreef Susi het volgende:
Mijnes gaat waarschijnlijk morgen op de post. Als ik mij niet vergis gaat de TNT weer staken drie dagen, maar vorige week liepen de postbodes bij mij gewoon hun ronde. Dus dan komt 'ie minimaal bij het sorteercentrum en hebben jullie 'm hopelijk zo vlug mogelijk.
Jawel, maar alweer afgelopen donderdag of woensdag. Ik sta ergens eerder in dit topic.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vergis ik me nu; volgens mij heb ik niet met jou gepm'd?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Susi het volgende:
Ik heb denk ik -moet even graven dan- nog wel wat fijns voor je moeder thuis, ik zou jou en jouw moeder er graag blij mee willen maken
Oh sorryquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel, maar alweer afgelopen donderdag of woensdag. Ik sta ergens eerder in dit topic.
[..]
Wat is dat laatste?quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ben ook compleet, ik hoop het morgen te kunnen versturen. Anders zal het waarschijnlijk vrijdag worden.![]()
[ afbeelding ]
Wat niet op de foto staat, maar wat wel in de doos komt te zitten:
[ afbeelding ]
(ik vind ze zelf echt tof, vooral die sneeuwpop)
Dat heb ik toch net gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 18:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb ook een klein pakketje gestuurd met wat lekkere dingen maar begrijp de insteek van (weet ff niet meer wie) wel een beetje.
Achter de schermen bij de modjes zijn meer mensen bekend die wel wat kunnen gebruiken en welke zich een tikkie schamen om iets openlijk te vragen dus voor diegenen die nog wat extra's overhebben na al die mooie pakketjes voor TO's lieve mams, contacteer de modjes, die weten er wel raad mee..
Het is allemaal zo megalief maar inderdaad kan een to ook zeggen: jongens bedankt maar hoe blij ook, de kasten kunnen niet meer dicht![]()
En neehee, ben geen advocaat vd duivel (lust niet eens advocaat) maar van een hele lieve mod hier zelf vernomen, vandaag dat ik even durf.
Maar o, wat een zooi schatten zitten hier overal zeg.
Aaaah ik vind dit zo lief!! De tranen springen in m'n ogen!quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ben ook compleet, ik hoop het morgen te kunnen versturen. Anders zal het waarschijnlijk vrijdag worden.![]()
[ afbeelding ]
Wat niet op de foto staat, maar wat wel in de doos komt te zitten:
[ afbeelding ]
(ik vind ze zelf echt tof, vooral die sneeuwpop)
Mn mam heeft één kerstkaartje gekregen, van de buurvrouw. Verder nog geen kerstpost dus het lijkt nog helemaal niet echtquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, ik tik sneller dan ik lees vrees ik![]()
Ging ff tussen de piepers afgieten en de mixer aansluiten in![]()
(pakketje van mij ook binnen?)
Rapaille, prachtpakket trouwens![]()
Het zijn amandelmarsepeinen kerstfiguurtjesquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is dat laatste?Ziet er inderdaad tof uit! Die sneeuwpop
2 echte kerstpakketjes voor mn mama
Jullie zijn echt super!
Oooh my!! Jij doet echt aan pay it forward he!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Papabear het volgende:
Dit is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 paar thermo sokken bijgedaan voor de koude voeten (staan niet op de foto).
[ afbeelding ]
Cat not included
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kreeg zojuist een PM dat het pakketje in goede orde is ontvangen
Toen ik moeders met dat mes door die doos zag gaan dacht ik heel even "Oh oh, daar gaan de sokken", maar volgens mij had ik er uiteindelijk toch nog een stuk karton bovenop gelegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Ireth het volgende:
Wat een leuk verslag van een blije mama!
Ik stond erbij om te zorgen dat het goed ging hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen ik moeders met dat mes door die doos zag gaan dacht ik heel even "Oh oh, daar gaan de sokken", maar volgens mij had ik er uiteindelijk toch nog een stuk karton bovenop gelegd
Leuk hequote:
Ik ken dat gevoel nu maar al te goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef princess-a het volgende:
Ze was zo blij ermee en helemaal vol ervan dat een vreemde zoiets doet
Leuk hehquote:Op woensdag 15 december 2010 10:24 schreef brunette82 het volgende:
wat gaaf joh om de foto's te zien!![]()
Je ziet je moeder echt met verbazing kijken van :"dat kan toch niet''
"of wel of niet, jawel, toch wel he, oooh dit is ook wat, haha"
Nee, alleen van buren en bekenden die zelf brengen, nog niets via de post maar dat komt welquote:
Zo klein vind ik dit niet hoor, om zomaar even te doen voor een vreemde! Echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk, zo'n 'live' verslag van het openen van het pakketje.![]()
Fijn om te zien hoe zo'n kleine geste zoveel kan betekenen voor een ander.
Vast niet! Het is hartstikke lang winter hier hequote:Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n gehaakte wanten zijn er ook nog niet? Straks is de winter al voorbij voordat de TNT ze bij je moeder aflevert. Stomme post.
* princess-a wijst met haar vinger naar TNTquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
is mijn kaartje nog steeds niet binnen?
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
* princess-a wijst met haar vinger naar TNT
Er is nu net op het nieuws dat de stakingen voorbij zijn, dan komt ie vast snelquote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!
Wat een superleuk ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef qltel het volgende:
Voor wie haar brievenbus wil laten overstromen met goede wensen, de Lidl verstuurt haar ook graag een kaart die je zelf kunt samenstellen. De mijne is al onderweg (en vanzelfsprekend gaat er ook nog een echte haar kant op..)
http://www.lidlkerstkaartactie.nl/
Liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Rapaille het volgende:
Mijn pakket is ook verzondenIk zie alleen dat ik de kerstkaart en handleiding van de kruik hier nog heb liggen
![]()
Ik zal zo even de tekst van de handleiding hier neerzetten (is 2/3 zinnen).
Zie je hem erbij staan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou mijn pakketje er dan eindelijk zijn (na dik een week)
Geen wonder dat veel bedrijven die ik ken de boel omgooien naar een andere bezorger dan TNT![]()
Hoi Princess-a,quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef princess-a het volgende:
Er is vandaag nog een pakketje bezorgd. En de eerste kerstkaart van Lars van Fok!
Ze is helemaal ontroerd en na de warme kerstgroet van Lars voelde zij zich ook warm van binnenBen benieuwd naar morgen, dan gaat ze dingen uitpakken
wat?vorige week woensdag al?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh! Volgens mij zie ik mijn roze pakje daar links onderin verstopt onder wat kaarten. Werd tijd! Had het vorige week woensdag al verstuurd. Woehoe, ben zo blij dat ie toch nog is aangekomen.
Ja, terwijl ik de vrijdag erna een pakketje had verstuurd, ook met brievenbuspost, naar wat vrienden van me, en die kwam wel gewoon vrij snel aan.quote:
Dat was het zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef bzzplop het volgende:
[..]
Hoi Princess-a,
Ik ben blij om te lezen dat de kaart goed is ontvangen. Klein gebaar, groot gevoel!![]()
groeten, Lars
Leuk hequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Copycat het volgende:
Wens je moeder veel plezier met Cadfael. En met die rare Cracker!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze vond alle kaartjes hartstikke mooi, bijzonder en jeetje wat liefMaar bij het 'dromen' kaartje van Zwartedoos hoorde ik ineens een keiharde snik. Van mezelf dan want ik moest ineens huilen
wat kan jij lief schrijven
Is nog niets bezorgdquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:21 schreef Rapaille het volgende:
Ik weet dat het heel slecht weer is geweest, maar kan TNT niet opschieten met mijn pakketje![]()
Track&Trace: 3SPA3001656
17.12.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
foto's van haar blije koppie?quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
Lottekoekies bloemenRapailles kerstpakket
en oh-ohs kerstkaartje
HELDEN
Hahahquote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
foto's van haar blije koppie?
die zijn zo lief
Een witte enveloppe met een kerstzegel...tja...wie weet zit de mijne erbijquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een superleuk idee
[..]
Lief![]()
Voor de mensen die zich afvragen of hun kaartje/pakketje er al is. Er viel net met een harde klap een stapel kaarten door de brievenbus en die zien er zo uit;
[ afbeelding ]
Ik weet dus nog niet van wie ze zijn want ze zijn natuurlijk voor mn moeder dus zij maakt ze zo lekker open
Ik heb een foto gemaakt heh, van de kaarten die er tot nu toe zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:58 schreef brunette82 het volgende:
princess- zou je toch willen laten weten, bv na de kerst ofzo, welke kaarten over gekomen zijn?
anders vragen de fokkers en ik ons af, of de kaarten wel overkomen![]()
ben blij dat je moeder zo verwend is
quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
Lottekoekies bloemenRapailles kerstpakket
en oh-ohs kerstkaartje
HELDEN
Ben je gek! Ze vindt het allemaal even prachtig en is helemaal blij met elk kaartje dat binnenkomtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voel me serieus waar haast schuldig dat het maar een kaartje is hoor.
die van mij ook, dus vrees niet, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, mijn kaartje zit er nog niet bij zo te zien. Die komt dus nog
Ooh, geen vrees hier, het is des te leuker dat er elke dag wat komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef brunette82 het volgende:
[..]
die van mij ook, dus vrees niet, je bent niet de enige
Alles wat we niet kunnen plaatsen zet ik ook hier neerquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens geen nickname op onze kaarten gezet en ook Fok niet vermeld..
Jeeejquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
ha, m'n kaartje is eindelijk binnen zie ik
Sneakyquote:Beste Bear,
M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen
hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Geeft niksquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahahDat ben ik al helemaal vergeten!
Sure! Heb geen idee wat ze geschreven heeft dus ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niksIk had inderdaad alleen m'n postcode + huisnummer als afzender op het pakket gezet i.v.m. eventuele onverhoopte retourzending voor als er iets fout zou gaan.
Bedank je moeder maar voor de ontzettend lieve tekst die ze heeft geschreven
Ik wil het met toestemming van jullie kant hier ook wel plaatsen (zonder namen natuurlijk)
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudigquote:Beste Bear,
Nogmaals heel hartelijk bedankt voor je kerstpakket. M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen.
Het doet me goed dat er nog mensen zijn die zo spontaan en royaal zijn. Het werkt aanstekelijk. M'n vriendin wil ook iemand iets sturen. In deze tijd verwacht je dit niet.
Ik wens je met je familie en vrienden een fijne Kerst en een voorspoedig 2011.
Vriendelijke groeten,
Moeder princess-a
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudig
Lief van haar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snel
De roos is trouwens een eigen foto.. Dat geeft tenminste een beetje kleur in dit grauwe jaargetijde..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
De positieve energie boodschap is ook leuk, ze heeft in haar msnnaam staan dat ze positieve energie krijgt van lieve mensenstond er al voordat de kaart kwam
[ afbeelding ]
Fijn om te zien dat je moeder zo blij is.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef princess-a het volgende:
Gister kwam het boek binnen dat wyccie voor m'n moeder besteld heeft[ afbeelding ]
Helemaal blij was ze
[ afbeelding ]
Daarna moest "dat doosje met het mooie papier!" open
[ afbeelding ]
Waarin een lief kaartje van Priemgirl zat met nog een mooi boek
[ afbeelding ]
Ze keek altijd naar Aspe op tv dus wilde ze meteen weten waar dit boek over zou gaan![]()
[ afbeelding ]
nog een doosje (van popje-popje)
[ afbeelding ]
Allemaal boeken en een lieve kaart
[ afbeelding ]
"Écht een hele mooie kaart"
[ afbeelding ]
Vandaag kregen we brieven van Susi
[ afbeelding ]
Zat ook een brief en een bladcadeau bij voor mijDus ik heb net helemaal blij een abonnement uitgezocht op de flair voor 3 maanden
Kaartjes van Trovey en Guppy zijn ook nog binnengekomen
Lieve jullie
Wat voor afzender heb je er onder gezet? Lady-wrb of?quote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
zo te zien is mijn kaartje (nog) niet aangekomen
Haha jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Toevalligquote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, die kaart heb ik ook gehad van iemand deze kerst
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Leuke foto's!![]()
En goed om te lezen dat we dezelfde smaak hebben. Ik denk dat ze inderdaad weer even vooruit kan.Ik kan heel slecht boeken wegdoen, maar een overvolle boekenkast en iemand die het niet gemakkelijk heeft en er heel erg blij van wordt zijn 2 redenen waardoor het nu zowat vanzelfsprekend ging.
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herkende serious request wel haha, mn mama zegt het volgens mij niks
Maar ze vond het kaartje zo leuk
Gelukkig maar! Hoeft ze ook niet na te denkenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Rapaille het volgende:
Zoveel boekenprincess-a's moeder krijgt het nog druk
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Dat doet zequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Supertopic dit. Geniet er maar lekker van, mama-a!
De enige die ik nog niet genoemd heb, zijn het kaartje van Cat22 en van Esther,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:47 schreef brunette82 het volgende:
Leuk zeg!!
(ik baal, want blijkbaar zijn mijn 2 kaarten nog steeds niet overgekomen, het is wel te hopen
dat het alsnog komt)
Aangezien ik alles heb nagelezen van 1 t/m 9 zijn mijn 2 kaarten niet overgekomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
De enige die ik nog niet genoemd heb, zijn het kaartje van Cat22 en van Esther,
De rest is allemaal hier in dit topic te lezenRot TNT
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Aangezien ik alles heb nagelezen van 1 t/m 9 zijn mijn 2 kaarten niet overgekomen?
Dit dus, een geweldig topic om te volgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
Wat een lieve moeder heb jij ookDat ze zo enthousiast is en maar steeds braaf op de foto gaat
En het berichtje is ook echt heel schattig.
Een erg geslaagd topic+
Wat lief! Ze is ook nog steeds helemaal blijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
Wat een lieve moeder heb jij ookDat ze zo enthousiast is en maar steeds braaf op de foto gaat
En het berichtje is ook echt heel schattig.
Een erg geslaagd topic+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |