Ik heb gezegd dat mensen kaartjes 'ofzo' gaan sturen, en dat ze zich moet laten verrassenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik zat net te denken dat ik er helemaal geen briefje ofzo bij gedaan heb. Je mams weet dat er wanten van een vreemde aankomen?
Ofcourse you may!quote:
Tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef Rapaille het volgende:
Mag ik ook een PM? Ik kan niks beloven, maar ik wil wel mijn best doen. Heb al een beetje iets in gedachten.
Leest je moeder tijdschriften? Zo ja, wat voor tijdschriften?En qua spannend boek? Moet ik dan denken aan iets van John Grisham (zo ja, is het erg dat al een keer eerder gelezen is?) of aan iets anders?
Doe ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel wat kerstkaarten en kerstzegels over dus doe me het adres maar
Jaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef juffie84 het volgende:
Ik heb alle spullen opgezocht en binnen. Wil je me even je adres in een pm toesturen?
Bedankt.
Heel heel erg liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Papabear het volgende:
Pakket is bijna compleet. Zit vol met lekkere boodschappen die je anders niet zo snel zal kopen. Ook parfumvrij afwasmiddel en douchespul zit erbij
Ja, serieus, ze is de was aan het ophangen en ik heb als een gek zitten schrijven net stiekem met mn neus in de tv kastquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet jij welke films je moeder al heeft?
Oh super princess. Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja, serieus, ze is de was aan het ophangen en ik heb als een gek zitten schrijven net stiekem met mn neus in de tv kast
-knip-
Staan flink wat onbekende titels tussen maar dat zijn dan van die 3 voor 5 euro films van de witte boekenmarktDit is in elk geval wat ze heeft, volgens mij vindt ze kostuumdrama's ook prachtig
Second thatquote:
Ooooo mijn god! WOW! Je bent een heldquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Papabear het volgende:
Dit is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 paar thermo sokken bijgedaan voor de koude voeten (staan niet op de foto).
[ afbeelding ]
Cat not included
Nee hoor, jij bent hier de heldin omdat je zo'n lief topic speciaal voor je moeder hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooo mijn god! WOW! Je bent een held
Als andere mensen boeken en films nodig hebben kunnen ze dit altijd op dit forum vragen. En hopelijk trekken topics als deze hen over de streep.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Is het niet wat realistischer om de liefdadigheid iets te spreiden ? No offence, maar je moeder krijgt straks 150 boeken , 300 films en een jaar boodschappen .
Grappig dat je het zegt want dat spookte vandaag inderdaad ook door mijn hoofd. Mijn idee was ook misschien hebben mensen ergens een boek liggen die door de brievenbus past, dat er mensen bereid zijn meer op te sturen is natuurlijk geweldig! Op dit moment schat ik dat er een stuk of 30 boeken deze kant op komen, dat is misschien inderdaad wel genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Is het niet wat realistischer om de liefdadigheid iets te spreiden ? No offence, maar je moeder krijgt straks 150 boeken , 300 films en een jaar boodschappen .
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
En Princes-a: jij kunt natuurlijk ook op een gegeven moment vast stellen dat je moeder ruim genoeg voorzien is en dat hier aangeven.![]()
En wie weet kun je anderen in jouw omgeving blij maken met boeken die je teveel/dubbel/niet nodig hebt.
Volgens mij valt het met die boodschappen nog wel mee en kan er nog veel meer die kant opquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Zou tof zijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hulde voor dit topic! Leuk dat de meeste mensen dit doen! Hmm eens kijken of ik ook iets kan bijdragen
Het is echt niet zo dat ze op een plakje koek per dag moet leven hoorquote:Op zondag 12 december 2010 01:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet leven op een plakje West-Friese Krentenmik of een handje borrelnootjes, dus wat mij betreft mogen er nog veel meer (nuttige) boodschappen naar TS worden gestuurd
dat is herkenbaar jaquote:Op zondag 12 december 2010 04:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
(eigen risico moet ze bijvoorbeeld met dank aan haar ziekte hop in 1 keer betalen)
Die van woensdag bedoel je toch?quote:
Ik heb al een kaart gestuurd. de pm was bedoeld voor zwartedoosquote:Op zondag 12 december 2010 11:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die van woensdag bedoel je toch?
@zwartedoos; super liefik pm het je straks even
Heel mooi gezegd.quote:Op zondag 12 december 2010 04:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze op een plakje koek per dag moet leven hoorZe kan heel knap met geld omgaan en komt redelijk rond met wat ze heeft, alleen als er flinke rekeningen in de bus vallen (eigen risico moet ze bijvoorbeeld met dank aan haar ziekte hop in 1 keer betalen) dan heeft ze het zwaar maar dan zijn mijn broer en ik er nog. Wat dagelijkse boodschappen betreft zorgen wij altijd wel dat er eten is als zij door haar geld heen is.. Hoe lief ik het ook vind; Geef dat alsjeblieft aan iemand die zelfs de dagelijkse boodschappen niet kan betalen
![]()
Het gaat mij echt om het blij maken met een lief gebaar en het steuntje in de rug, ik doe mn best om haar blij te maken en steun haar waar ik kan maar juist dat kleine wat een wildvreemde voor je doet kan een steuntje in de rug geven en ik weet dat ze dat wel kan gebruiken![]()
Vergis ik me nu; volgens mij heb ik niet met jou gepm'd?quote:Op maandag 13 december 2010 10:37 schreef Susi het volgende:
Mijnes gaat waarschijnlijk morgen op de post. Als ik mij niet vergis gaat de TNT weer staken drie dagen, maar vorige week liepen de postbodes bij mij gewoon hun ronde. Dus dan komt 'ie minimaal bij het sorteercentrum en hebben jullie 'm hopelijk zo vlug mogelijk.
Jawel, maar alweer afgelopen donderdag of woensdag. Ik sta ergens eerder in dit topic.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vergis ik me nu; volgens mij heb ik niet met jou gepm'd?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Susi het volgende:
Ik heb denk ik -moet even graven dan- nog wel wat fijns voor je moeder thuis, ik zou jou en jouw moeder er graag blij mee willen maken
Oh sorryquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel, maar alweer afgelopen donderdag of woensdag. Ik sta ergens eerder in dit topic.
[..]
Wat is dat laatste?quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ben ook compleet, ik hoop het morgen te kunnen versturen. Anders zal het waarschijnlijk vrijdag worden.![]()
[ afbeelding ]
Wat niet op de foto staat, maar wat wel in de doos komt te zitten:
[ afbeelding ]
(ik vind ze zelf echt tof, vooral die sneeuwpop)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |