Ik heb gezegd dat mensen kaartjes 'ofzo' gaan sturen, en dat ze zich moet laten verrassenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik zat net te denken dat ik er helemaal geen briefje ofzo bij gedaan heb. Je mams weet dat er wanten van een vreemde aankomen?
Ofcourse you may!quote:
Tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef Rapaille het volgende:
Mag ik ook een PM? Ik kan niks beloven, maar ik wil wel mijn best doen. Heb al een beetje iets in gedachten.
Leest je moeder tijdschriften? Zo ja, wat voor tijdschriften?En qua spannend boek? Moet ik dan denken aan iets van John Grisham (zo ja, is het erg dat al een keer eerder gelezen is?) of aan iets anders?
Doe ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel wat kerstkaarten en kerstzegels over dus doe me het adres maar
Jaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef juffie84 het volgende:
Ik heb alle spullen opgezocht en binnen. Wil je me even je adres in een pm toesturen?
Bedankt.
Heel heel erg liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Papabear het volgende:
Pakket is bijna compleet. Zit vol met lekkere boodschappen die je anders niet zo snel zal kopen. Ook parfumvrij afwasmiddel en douchespul zit erbij
Ja, serieus, ze is de was aan het ophangen en ik heb als een gek zitten schrijven net stiekem met mn neus in de tv kastquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet jij welke films je moeder al heeft?
Oh super princess. Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja, serieus, ze is de was aan het ophangen en ik heb als een gek zitten schrijven net stiekem met mn neus in de tv kast
-knip-
Staan flink wat onbekende titels tussen maar dat zijn dan van die 3 voor 5 euro films van de witte boekenmarktDit is in elk geval wat ze heeft, volgens mij vindt ze kostuumdrama's ook prachtig
Second thatquote:
Ooooo mijn god! WOW! Je bent een heldquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Papabear het volgende:
Dit is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 paar thermo sokken bijgedaan voor de koude voeten (staan niet op de foto).
[ afbeelding ]
Cat not included
Nee hoor, jij bent hier de heldin omdat je zo'n lief topic speciaal voor je moeder hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooo mijn god! WOW! Je bent een held
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |