Hopelijk heb je 'ik ontvang graag aanbiedingen van...' afgevinkt, anders krijgt ze de hele tijd spamquote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb haar ook opgegeven op rtlviertdekerst.nl
Heeft ze er vast wel voor overquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Hopelijk heb je 'ik ontvang graag aanbiedingen van...' afgevinkt, anders krijgt ze de hele tijd spam
Donequote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kan het eerste seizoen van Cracker (met Robbie Coltrane als eigengereid politiepsycholoog) en het tweede seizoen van Cadfael (met Derek Jacobi als de mysterie-oplossende monnik in de 12e eeuw) opsturen.
Als je denkt dat ze zulke series leuk vindt om te kijken stuur me maar een pm met het adres.
Liefquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Susi het volgende:
Ik heb denk ik -moet even graven dan- nog wel wat fijns voor je moeder thuis, ik zou jou en jouw moeder er graag blij mee willen maken
Welke wensen? Het gaat toch om het gebaar en het gebaar vind ik al geweldigquote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Papabear het volgende:
Pakket gaat a.s. zaterdag naar het postkantoor, dus uiterlijk dinsdag kan ze hem verwachten. Ik hoop dat het aan de wensen zal voldoen
Een kerstkaartje?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Hukkie het volgende:
* Hukkie is ook aan het bedenken wat hij aan je moeder zou kunnen sturen.
Lief!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zal ook eens in mijn boekenkast snuffelen of ik iets leuks kan vinden, of misschien dat ik nog een lekker handcreme heb.
Mocht je willen dan kan ik straks stiekem even in haar kast kijken wat ze al wel heeft en dat even doorgeven?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een dvd met Inspector Morse of Frost o.i.d Hoop dat ze die dan nog niet heeft. Sterkte princess-a
das handig want ik heb hier ook een berg spannende boeken staanquote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mocht je willen dan kan ik straks stiekem even in haar kast kijken wat ze al wel heeft en dat even doorgeven?
ik doe jullie pm'en
Doe ik! Ze heeft wel veel uit de bieb gelezen ook nog, maar wat thuis staat kan ik sowieso even opschrijven.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
das handig want ik heb hier ook een berg spannende boeken staan
en straks heeft ze een aantal dubbel zou ik ook weer zo jammer vinden voor je mams
Ze zijn écht leukquote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
De wanten zijn af hoor princess-a. Ik zal ze straks op de bus doen (in een geïmproviseerde roze verpakking, dus schrik niet), hopelijk met genoeg postzegels. Ik hoop dat het snel in je mams brievenbus valt ondanks de stakingen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |