Fijn om te zien dat je moeder zo blij is.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef princess-a het volgende:
Gister kwam het boek binnen dat wyccie voor m'n moeder besteld heeft[ afbeelding ]
Helemaal blij was ze
[ afbeelding ]
Daarna moest "dat doosje met het mooie papier!" open
[ afbeelding ]
Waarin een lief kaartje van Priemgirl zat met nog een mooi boek
[ afbeelding ]
Ze keek altijd naar Aspe op tv dus wilde ze meteen weten waar dit boek over zou gaan![]()
[ afbeelding ]
nog een doosje (van popje-popje)
[ afbeelding ]
Allemaal boeken en een lieve kaart
[ afbeelding ]
"Écht een hele mooie kaart"
[ afbeelding ]
Vandaag kregen we brieven van Susi
[ afbeelding ]
Zat ook een brief en een bladcadeau bij voor mijDus ik heb net helemaal blij een abonnement uitgezocht op de flair voor 3 maanden
Kaartjes van Trovey en Guppy zijn ook nog binnengekomen
Lieve jullie
Wat voor afzender heb je er onder gezet? Lady-wrb of?quote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
zo te zien is mijn kaartje (nog) niet aangekomen
Haha jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Toevalligquote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, die kaart heb ik ook gehad van iemand deze kerst
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Leuke foto's!![]()
En goed om te lezen dat we dezelfde smaak hebben. Ik denk dat ze inderdaad weer even vooruit kan.Ik kan heel slecht boeken wegdoen, maar een overvolle boekenkast en iemand die het niet gemakkelijk heeft en er heel erg blij van wordt zijn 2 redenen waardoor het nu zowat vanzelfsprekend ging.
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herkende serious request wel haha, mn mama zegt het volgens mij niks
Maar ze vond het kaartje zo leuk
Gelukkig maar! Hoeft ze ook niet na te denkenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Rapaille het volgende:
Zoveel boekenprincess-a's moeder krijgt het nog druk
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Dat doet zequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Supertopic dit. Geniet er maar lekker van, mama-a!
De enige die ik nog niet genoemd heb, zijn het kaartje van Cat22 en van Esther,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:47 schreef brunette82 het volgende:
Leuk zeg!!
(ik baal, want blijkbaar zijn mijn 2 kaarten nog steeds niet overgekomen, het is wel te hopen
dat het alsnog komt)
Aangezien ik alles heb nagelezen van 1 t/m 9 zijn mijn 2 kaarten niet overgekomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
De enige die ik nog niet genoemd heb, zijn het kaartje van Cat22 en van Esther,
De rest is allemaal hier in dit topic te lezenRot TNT
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Aangezien ik alles heb nagelezen van 1 t/m 9 zijn mijn 2 kaarten niet overgekomen?
Dit dus, een geweldig topic om te volgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
Wat een lieve moeder heb jij ookDat ze zo enthousiast is en maar steeds braaf op de foto gaat
En het berichtje is ook echt heel schattig.
Een erg geslaagd topic+
Wat lief! Ze is ook nog steeds helemaal blijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
Wat een lieve moeder heb jij ookDat ze zo enthousiast is en maar steeds braaf op de foto gaat
En het berichtje is ook echt heel schattig.
Een erg geslaagd topic+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |