abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90224535
ha, m'n kaartje is eindelijk binnen zie ik *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90229302
Yeee, TNT zegt : 21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Dus het pakketje komt waarschijnlijk morgen aan :D
pi_90231233
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
ha, m'n kaartje is eindelijk binnen zie ik *O*
Jeeej *O* mirjan! Zei mn mama.. Mirjam! Riep ik.. Neee hoor kijk dan! Zei mn mama.. *zucht, zei ik :P

Jeeej ook voor het pakketje dat morgen aankomt :D Ze zei net dat er ook nieuwe kaartjes waren, ben benieuwd *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90231384
:D
pi_90256311
Qltel, Camaron en Eska, jullie kaartjes zijn gearriveerd O+

De kaartjes zijn allemaal hartstikke mooi O+ De positieve energie boodschap is ook leuk, ze heeft in haar msnnaam staan dat ze positieve energie krijgt van lieve mensen O+ stond er al voordat de kaart kwam ;)

Esra's kaartje had zelfs een verrassing binnen in ;)

Heel stiekem zei ze dat ze dacht dat het van mn broer kwam (het is een SHITSHOT! maar je ziet zo duidelijk hoe ze stiekem naar hem kijkt :D)

Baaaaaaaantjer *O* (brings back memories, elke vrijdag moest mevrouw dat zien)

Camaron had ook nog een mooie kaart O+ en het zwerfboekje is toepasselijk voor iemand met mn moeders' achternaam
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90257128
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de bus O+ Leuk, dank je wel!
:)

quote:
Beste Bear,

M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen
Sneaky :P

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 22:14:32 ]
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:59:04 #182
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90257594
zo lief he O+
W
Z
E
pi_90261196
Wat leuk al die foto's O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_90261250
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de bus O+ Leuk, dank je wel!

[..]

haha :D
pi_90261799
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:

[..]

Hahahah :@ Dat ben ik al helemaal vergeten!
pi_90262143
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahahah :@ Dat ben ik al helemaal vergeten!
Geeft niks :D Ik had inderdaad alleen m'n postcode + huisnummer als afzender op het pakket gezet i.v.m. eventuele onverhoopte retourzending voor als er iets fout zou gaan.
Bedank je moeder maar voor de ontzettend lieve tekst die ze heeft geschreven :*

Ik wil het met toestemming van jullie kant hier ook wel plaatsen (zonder namen natuurlijk) :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 23:13:26 ]
pi_90262367
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Papabear het volgende:

[..]

Geeft niks :D Ik had inderdaad alleen m'n postcode + huisnummer als afzender op het pakket gezet i.v.m. eventuele onverhoopte retourzending voor als er iets fout zou gaan.
Bedank je moeder maar voor de ontzettend lieve tekst die ze heeft geschreven :*

Ik wil het met toestemming van jullie kant hier ook wel plaatsen (zonder namen natuurlijk) :)

Sure! Heb geen idee wat ze geschreven heeft dus ben ook wel benieuwd ;)
pi_90262646
quote:
Beste Bear,

Nogmaals heel hartelijk bedankt voor je kerstpakket. M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen.
Het doet me goed dat er nog mensen zijn die zo spontaan en royaal zijn. Het werkt aanstekelijk. M'n vriendin wil ook iemand iets sturen. In deze tijd verwacht je dit niet.

Ik wens je met je familie en vrienden een fijne Kerst en een voorspoedig 2011.

Vriendelijke groeten,

Moeder princess-a
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudig O+
pi_90262818
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Papabear het volgende:

[..]

En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudig O+
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snel :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:24:52 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_90262941
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snel :)
Lief van haar! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_90263799
Ik bedenk me trouwens net dat ik nog iets ben vergeten in m'n pakketje. Ik zal je nog even een PM sturen :)

Edit: done :)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 23:43:04 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 december 2010 @ 07:01:21 #192
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90275129
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
De positieve energie boodschap is ook leuk, ze heeft in haar msnnaam staan dat ze positieve energie krijgt van lieve mensen O+ stond er al voordat de kaart kwam ;)
[ afbeelding ]
De roos is trouwens een eigen foto.. Dat geeft tenminste een beetje kleur in dit grauwe jaargetijde.. :)
pi_90293395
22.12.2010:
Chauffeur is onderweg
22.12.2010:
Zending afgeleverd

Ik hoop dat ze er blij mee is!
pi_90297442
die 3e foto ook! :D _O- Je ziet dr echt kijken van: "jij hebt het gedaan, ja, hé, zeg het nou maar gewoon, ik weet het zeker"!

Ge-wel-dig! :D _O_
pi_90354177
Popje popjes doos! Guppy en trovey hun kaarten, priemgirls pakketje en het boek dat besteld is bij selexyz zijn gearriveerd *O*

Ben een beetje moe van heeeele lange dagen werken maar ga zo snel mogelijk fotos online knallen :D
pi_90354298
Susi's brieven zijn er ook :D

O+

Mama zei nog heel stellig; ik vind ALLES leuk! Groot of klein, dan weten jullie dat even ;)

[ Bericht 54% gewijzigd door princess-a op 23-12-2010 19:05:43 ]
  donderdag 23 december 2010 @ 19:58:25 #197
202348 Susi
Temple of Love
pi_90357049
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:57 schreef princess-a het volgende:
Susi's brieven zijn er ook :D
Hoera *O*
pi_90361379
Gister kwam het boek binnen dat wyccie voor m'n moeder besteld heeft O+

Helemaal blij was ze

Daarna moest "dat doosje met het mooie papier! *) " open *O*

Waarin een lief kaartje van Priemgirl zat met nog een mooi boek O+

Ze keek altijd naar Aspe op tv dus wilde ze meteen weten waar dit boek over zou gaan :7

nog een doosje (van popje-popje)

Allemaal boeken en een lieve kaart O+

"Écht een hele mooie kaart"

Vandaag kregen we brieven van Susi

Zat ook een brief en een bladcadeau bij voor mij O+ Dus ik heb net helemaal blij een abonnement uitgezocht op de flair voor 3 maanden *O*

Kaartjes van Trovey en Guppy zijn ook nog binnengekomen O+

Lieve jullie :*
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 21:24:40 #199
155227 crew  Guppy
dus
pi_90361664
O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90374839
Ben helemaal blij om jouw mams zo gelukkig te zien :* Ik hoop dat ze erg geniet van elk kaartje, elk pakketje en dat ze veel (want zo te zien heeft ze een boel boeken gekregen hihi) leesgenot heeft :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')