Jeeejquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
ha, m'n kaartje is eindelijk binnen zie ik
Sneakyquote:Beste Bear,
M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen
hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Geeft niksquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahahDat ben ik al helemaal vergeten!
Sure! Heb geen idee wat ze geschreven heeft dus ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niksIk had inderdaad alleen m'n postcode + huisnummer als afzender op het pakket gezet i.v.m. eventuele onverhoopte retourzending voor als er iets fout zou gaan.
Bedank je moeder maar voor de ontzettend lieve tekst die ze heeft geschreven
Ik wil het met toestemming van jullie kant hier ook wel plaatsen (zonder namen natuurlijk)
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudigquote:Beste Bear,
Nogmaals heel hartelijk bedankt voor je kerstpakket. M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen.
Het doet me goed dat er nog mensen zijn die zo spontaan en royaal zijn. Het werkt aanstekelijk. M'n vriendin wil ook iemand iets sturen. In deze tijd verwacht je dit niet.
Ik wens je met je familie en vrienden een fijne Kerst en een voorspoedig 2011.
Vriendelijke groeten,
Moeder princess-a
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudig
Lief van haar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snel
De roos is trouwens een eigen foto.. Dat geeft tenminste een beetje kleur in dit grauwe jaargetijde..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
De positieve energie boodschap is ook leuk, ze heeft in haar msnnaam staan dat ze positieve energie krijgt van lieve mensenstond er al voordat de kaart kwam
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |