quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze vond alle kaartjes hartstikke mooi, bijzonder en jeetje wat liefMaar bij het 'dromen' kaartje van Zwartedoos hoorde ik ineens een keiharde snik. Van mezelf dan want ik moest ineens huilen
wat kan jij lief schrijven
Is nog niets bezorgdquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:21 schreef Rapaille het volgende:
Ik weet dat het heel slecht weer is geweest, maar kan TNT niet opschieten met mijn pakketje![]()
Track&Trace: 3SPA3001656
17.12.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
foto's van haar blije koppie?quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
Lottekoekies bloemenRapailles kerstpakket
en oh-ohs kerstkaartje
HELDEN
Hahahquote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
foto's van haar blije koppie?
die zijn zo lief
Een witte enveloppe met een kerstzegel...tja...wie weet zit de mijne erbijquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een superleuk idee
[..]
Lief![]()
Voor de mensen die zich afvragen of hun kaartje/pakketje er al is. Er viel net met een harde klap een stapel kaarten door de brievenbus en die zien er zo uit;
[ afbeelding ]
Ik weet dus nog niet van wie ze zijn want ze zijn natuurlijk voor mn moeder dus zij maakt ze zo lekker open
Ik heb een foto gemaakt heh, van de kaarten die er tot nu toe zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:58 schreef brunette82 het volgende:
princess- zou je toch willen laten weten, bv na de kerst ofzo, welke kaarten over gekomen zijn?
anders vragen de fokkers en ik ons af, of de kaarten wel overkomen![]()
ben blij dat je moeder zo verwend is
quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
Lottekoekies bloemenRapailles kerstpakket
en oh-ohs kerstkaartje
HELDEN
Ben je gek! Ze vindt het allemaal even prachtig en is helemaal blij met elk kaartje dat binnenkomtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voel me serieus waar haast schuldig dat het maar een kaartje is hoor.
die van mij ook, dus vrees niet, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, mijn kaartje zit er nog niet bij zo te zien. Die komt dus nog
Ooh, geen vrees hier, het is des te leuker dat er elke dag wat komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef brunette82 het volgende:
[..]
die van mij ook, dus vrees niet, je bent niet de enige
Alles wat we niet kunnen plaatsen zet ik ook hier neerquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens geen nickname op onze kaarten gezet en ook Fok niet vermeld..
Jeeejquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
ha, m'n kaartje is eindelijk binnen zie ik
Sneakyquote:Beste Bear,
M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen
hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Geeft niksquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahahDat ben ik al helemaal vergeten!
Sure! Heb geen idee wat ze geschreven heeft dus ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niksIk had inderdaad alleen m'n postcode + huisnummer als afzender op het pakket gezet i.v.m. eventuele onverhoopte retourzending voor als er iets fout zou gaan.
Bedank je moeder maar voor de ontzettend lieve tekst die ze heeft geschreven
Ik wil het met toestemming van jullie kant hier ook wel plaatsen (zonder namen natuurlijk)
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudigquote:Beste Bear,
Nogmaals heel hartelijk bedankt voor je kerstpakket. M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen.
Het doet me goed dat er nog mensen zijn die zo spontaan en royaal zijn. Het werkt aanstekelijk. M'n vriendin wil ook iemand iets sturen. In deze tijd verwacht je dit niet.
Ik wens je met je familie en vrienden een fijne Kerst en een voorspoedig 2011.
Vriendelijke groeten,
Moeder princess-a
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudig
Lief van haar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snel
De roos is trouwens een eigen foto.. Dat geeft tenminste een beetje kleur in dit grauwe jaargetijde..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
De positieve energie boodschap is ook leuk, ze heeft in haar msnnaam staan dat ze positieve energie krijgt van lieve mensenstond er al voordat de kaart kwam
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |