Vast niet! Het is hartstikke lang winter hier hequote:Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n gehaakte wanten zijn er ook nog niet? Straks is de winter al voorbij voordat de TNT ze bij je moeder aflevert. Stomme post.
* princess-a wijst met haar vinger naar TNTquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
is mijn kaartje nog steeds niet binnen?
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
* princess-a wijst met haar vinger naar TNT
Er is nu net op het nieuws dat de stakingen voorbij zijn, dan komt ie vast snelquote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!
Wat een superleuk ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef qltel het volgende:
Voor wie haar brievenbus wil laten overstromen met goede wensen, de Lidl verstuurt haar ook graag een kaart die je zelf kunt samenstellen. De mijne is al onderweg (en vanzelfsprekend gaat er ook nog een echte haar kant op..)
http://www.lidlkerstkaartactie.nl/
Liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Rapaille het volgende:
Mijn pakket is ook verzondenIk zie alleen dat ik de kerstkaart en handleiding van de kruik hier nog heb liggen
![]()
Ik zal zo even de tekst van de handleiding hier neerzetten (is 2/3 zinnen).
Zie je hem erbij staan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou mijn pakketje er dan eindelijk zijn (na dik een week)
Geen wonder dat veel bedrijven die ik ken de boel omgooien naar een andere bezorger dan TNT![]()
Hoi Princess-a,quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef princess-a het volgende:
Er is vandaag nog een pakketje bezorgd. En de eerste kerstkaart van Lars van Fok!
Ze is helemaal ontroerd en na de warme kerstgroet van Lars voelde zij zich ook warm van binnenBen benieuwd naar morgen, dan gaat ze dingen uitpakken
wat?vorige week woensdag al?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh! Volgens mij zie ik mijn roze pakje daar links onderin verstopt onder wat kaarten. Werd tijd! Had het vorige week woensdag al verstuurd. Woehoe, ben zo blij dat ie toch nog is aangekomen.
Ja, terwijl ik de vrijdag erna een pakketje had verstuurd, ook met brievenbuspost, naar wat vrienden van me, en die kwam wel gewoon vrij snel aan.quote:
Dat was het zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef bzzplop het volgende:
[..]
Hoi Princess-a,
Ik ben blij om te lezen dat de kaart goed is ontvangen. Klein gebaar, groot gevoel!![]()
groeten, Lars
Leuk hequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Copycat het volgende:
Wens je moeder veel plezier met Cadfael. En met die rare Cracker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |