abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89956317
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n gehaakte wanten zijn er ook nog niet? Straks is de winter al voorbij voordat de TNT ze bij je moeder aflevert. Stomme post. :(
Vast niet! Het is hartstikke lang winter hier he ;) Ze zijn nog niet bezorgd.. komt vast heel snel ;)

Ze belde net dat er nog een pakket is bezorgd. Ik heb gezegd dat ze het vrijdag pas mag openen want dan ben ik erbij en kan ik foto's maken. Nu voel ik me echt een sadist want ze is hartstikke nieuwsgierig :@
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89956347
_O- _O- _O- princess-a
  woensdag 15 december 2010 @ 14:37:37 #128
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89958171
_O- oooooh je arme moeder
pakje hier ligt ook klaar gaat straks naar het post kantoor :)
W
Z
E
pi_90007220
Er is vandaag nog een pakketje bezorgd. En de eerste kerstkaart van Lars van Fok!
Ze is helemaal ontroerd en na de warme kerstgroet van Lars voelde zij zich ook warm van binnen O+ Ben benieuwd naar morgen, dan gaat ze dingen uitpakken O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90007234
is mijn kaartje nog steeds niet binnen? ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90007286
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
is mijn kaartje nog steeds niet binnen? ;(
* princess-a wijst met haar vinger naar TNT
pi_90007351
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:

[..]

* princess-a wijst met haar vinger naar TNT
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 16 december 2010 @ 17:52:48 #133
279894 winka
There is no place like home..
pi_90008317
Jee balen dat gebeuren met TNT. Mijn pakketje gaat morgen op de bus, hoop dat het aankomt :{
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 18:04:45 #134
155227 crew  Guppy
dus
pi_90008745
Pakketpost wordt gewoon bezorgd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90008832
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!
Er is nu net op het nieuws dat de stakingen voorbij zijn, dan komt ie vast snel :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 11:32:20 #136
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90035920
Voor wie haar brievenbus wil laten overstromen met goede wensen, de Lidl verstuurt haar ook graag een kaart die je zelf kunt samenstellen. De mijne is al onderweg (en vanzelfsprekend gaat er ook nog een echte haar kant op.. :) )

http://www.lidlkerstkaartactie.nl/
pi_90043270
Mijn pakket is ook verzonden *O* Ik zie alleen dat ik de kerstkaart en handleiding van de kruik hier nog heb liggen :'(

Ik zal zo even de tekst van de handleiding hier neerzetten (is 2/3 zinnen).
pi_90044853
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef qltel het volgende:
Voor wie haar brievenbus wil laten overstromen met goede wensen, de Lidl verstuurt haar ook graag een kaart die je zelf kunt samenstellen. De mijne is al onderweg (en vanzelfsprekend gaat er ook nog een echte haar kant op.. :) )

http://www.lidlkerstkaartactie.nl/
Wat een superleuk idee O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Rapaille het volgende:
Mijn pakket is ook verzonden *O* Ik zie alleen dat ik de kerstkaart en handleiding van de kruik hier nog heb liggen :'(

Ik zal zo even de tekst van de handleiding hier neerzetten (is 2/3 zinnen).
Lief O+ *O*

Voor de mensen die zich afvragen of hun kaartje/pakketje er al is. Er viel net met een harde klap een stapel kaarten door de brievenbus en die zien er zo uit;

Ik weet dus nog niet van wie ze zijn want ze zijn natuurlijk voor mn moeder dus zij maakt ze zo lekker open O+
pi_90045520
haha de mijne is een witte envelop met een kerst postzegel, maar er zijn meer ervan.
Lol, ben benieuwd, leuk voor je ma zeg!! *O* Gaaf he, post krijgen :D
pi_90045764
Zou mijn pakketje er dan eindelijk zijn (na dik een week :? )
Geen wonder dat veel bedrijven die ik ken de boel omgooien naar een andere bezorger dan TNT o|O
:P
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90045820
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou mijn pakketje er dan eindelijk zijn (na dik een week :? )
Geen wonder dat veel bedrijven die ik ken de boel omgooien naar een andere bezorger dan TNT o|O
:P
Zie je hem erbij staan? *O*
pi_90046045
Geen idee, heb het wel in een TNTdoosje nr 3 laten verzenden maar goed, dat hebben meer mensen gedaan dusikkenieweetnie
Heb zelf het adres erop gezet dus als je lelijke hanenpoten ziet :@
Ik hoop het wel maar anders weet je het
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Moderator vrijdag 17 december 2010 @ 15:44:19 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_90046379
Pakjes!! *O*

Ik zit klaar voor het openmaak-verslag! (ben toch ingesneeuwd op m'n werk)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90052527
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef princess-a het volgende:
Er is vandaag nog een pakketje bezorgd. En de eerste kerstkaart van Lars van Fok!
Ze is helemaal ontroerd en na de warme kerstgroet van Lars voelde zij zich ook warm van binnen O+ Ben benieuwd naar morgen, dan gaat ze dingen uitpakken O+
Hoi Princess-a,

Ik ben blij om te lezen dat de kaart goed is ontvangen. Klein gebaar, groot gevoel! :)
groeten, Lars
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:48:47 #145
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90053446
Oh! Volgens mij zie ik mijn roze pakje daar links onderin verstopt onder wat kaarten. Werd tijd! Had het vorige week woensdag al verstuurd. Woehoe, ben zo blij dat ie toch nog is aangekomen. :D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_90053608
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh! Volgens mij zie ik mijn roze pakje daar links onderin verstopt onder wat kaarten. Werd tijd! Had het vorige week woensdag al verstuurd. Woehoe, ben zo blij dat ie toch nog is aangekomen. :D
wat?vorige week woensdag al? :o
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:57:17 #147
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90053790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef brunette82 het volgende:

[..]

wat?vorige week woensdag al? :o
Ja, terwijl ik de vrijdag erna een pakketje had verstuurd, ook met brievenbuspost, naar wat vrienden van me, en die kwam wel gewoon vrij snel aan.
Maar goed, al die stakingen en dan nog kerstdrukte, kan gebeuren. Alleen zo jammer dat het dan moet gebeuren met je extra leuke pakketje voor een vreemde. :+

Al heb ik jaren geleden ook eens gehad dat ik een kerstkaartje had verstuurd en die werd toen op 1 februari 'al' bezorgd. Dus dit is niks. ;)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_90054364
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef bzzplop het volgende:

[..]

Hoi Princess-a,

Ik ben blij om te lezen dat de kaart goed is ontvangen. Klein gebaar, groot gevoel! :)
groeten, Lars
Dat was het zeker O+

Vandaag ging ook lekker
kaartjes lezen

nog meer kaartjes lezen

elk kaartje moest ik in het kader van "déze is mooi" echt even zien O+

"oohh kijk nou dit zijn boeken! kan ik lekker in lezen, blabla Roald Dahl blabla ;)"

"Oooh kijk nou wat mooi! Heeft ze die zelfgemaakt? zijn hartstikke warm!"

"Cadfael, dat is die monnik die lost moorden op!" (ze kent hem, vindt het geweldig!)

"Cracker, dat is die vreemde man!"

"De postbode zei van de week nog tegen mij dat de papiertjes om de pakjes heen steeds mooier worden, mooi he O+"

"Die gaan vanavond aan!"

De kaartjes

Ze vond alle kaartjes hartstikke mooi, bijzonder en jeetje wat lief O+ Maar bij het 'dromen' kaartje van Zwartedoos hoorde ik ineens een keiharde snik. Van mezelf dan want ik moest ineens huilen :@ wat kan jij lief schrijven :@

Oh en vanavond is dvd avond, met slofjes aan op de bank, Cadfael kijken (mag wel toch Ank? kijk jij dan even boven naar the voice of holland? - Natuuurlijk O+)
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:15:28 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90054585
Wens je moeder veel plezier met Cadfael. En met die rare Cracker!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_90054665
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Copycat het volgende:
Wens je moeder veel plezier met Cadfael. En met die rare Cracker!
Leuk he O+ Heeel erg bedankt! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')