Aaaah ik vind dit zo lief!! De tranen springen in m'n ogen!quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ben ook compleet, ik hoop het morgen te kunnen versturen. Anders zal het waarschijnlijk vrijdag worden.![]()
[ afbeelding ]
Wat niet op de foto staat, maar wat wel in de doos komt te zitten:
[ afbeelding ]
(ik vind ze zelf echt tof, vooral die sneeuwpop)
Mn mam heeft één kerstkaartje gekregen, van de buurvrouw. Verder nog geen kerstpost dus het lijkt nog helemaal niet echtquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, ik tik sneller dan ik lees vrees ik![]()
Ging ff tussen de piepers afgieten en de mixer aansluiten in![]()
(pakketje van mij ook binnen?)
Rapaille, prachtpakket trouwens![]()
Het zijn amandelmarsepeinen kerstfiguurtjesquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is dat laatste?Ziet er inderdaad tof uit! Die sneeuwpop
2 echte kerstpakketjes voor mn mama
Jullie zijn echt super!
Oooh my!! Jij doet echt aan pay it forward he!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef Papabear het volgende:
Dit is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 paar thermo sokken bijgedaan voor de koude voeten (staan niet op de foto).
[ afbeelding ]
Cat not included
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kreeg zojuist een PM dat het pakketje in goede orde is ontvangen
Toen ik moeders met dat mes door die doos zag gaan dacht ik heel even "Oh oh, daar gaan de sokken", maar volgens mij had ik er uiteindelijk toch nog een stuk karton bovenop gelegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Ireth het volgende:
Wat een leuk verslag van een blije mama!
Ik stond erbij om te zorgen dat het goed ging hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen ik moeders met dat mes door die doos zag gaan dacht ik heel even "Oh oh, daar gaan de sokken", maar volgens mij had ik er uiteindelijk toch nog een stuk karton bovenop gelegd
Leuk hequote:
Ik ken dat gevoel nu maar al te goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef princess-a het volgende:
Ze was zo blij ermee en helemaal vol ervan dat een vreemde zoiets doet
Leuk hehquote:Op woensdag 15 december 2010 10:24 schreef brunette82 het volgende:
wat gaaf joh om de foto's te zien!![]()
Je ziet je moeder echt met verbazing kijken van :"dat kan toch niet''
"of wel of niet, jawel, toch wel he, oooh dit is ook wat, haha"
Nee, alleen van buren en bekenden die zelf brengen, nog niets via de post maar dat komt welquote:
Zo klein vind ik dit niet hoor, om zomaar even te doen voor een vreemde! Echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk, zo'n 'live' verslag van het openen van het pakketje.![]()
Fijn om te zien hoe zo'n kleine geste zoveel kan betekenen voor een ander.
Vast niet! Het is hartstikke lang winter hier hequote:Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n gehaakte wanten zijn er ook nog niet? Straks is de winter al voorbij voordat de TNT ze bij je moeder aflevert. Stomme post.
* princess-a wijst met haar vinger naar TNTquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
is mijn kaartje nog steeds niet binnen?
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
* princess-a wijst met haar vinger naar TNT
Er is nu net op het nieuws dat de stakingen voorbij zijn, dan komt ie vast snelquote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, idd, heb hem vrijdag al opgepost!
Wat een superleuk ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef qltel het volgende:
Voor wie haar brievenbus wil laten overstromen met goede wensen, de Lidl verstuurt haar ook graag een kaart die je zelf kunt samenstellen. De mijne is al onderweg (en vanzelfsprekend gaat er ook nog een echte haar kant op..)
http://www.lidlkerstkaartactie.nl/
Liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Rapaille het volgende:
Mijn pakket is ook verzondenIk zie alleen dat ik de kerstkaart en handleiding van de kruik hier nog heb liggen
![]()
Ik zal zo even de tekst van de handleiding hier neerzetten (is 2/3 zinnen).
Zie je hem erbij staan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou mijn pakketje er dan eindelijk zijn (na dik een week)
Geen wonder dat veel bedrijven die ik ken de boel omgooien naar een andere bezorger dan TNT![]()
Hoi Princess-a,quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef princess-a het volgende:
Er is vandaag nog een pakketje bezorgd. En de eerste kerstkaart van Lars van Fok!
Ze is helemaal ontroerd en na de warme kerstgroet van Lars voelde zij zich ook warm van binnenBen benieuwd naar morgen, dan gaat ze dingen uitpakken
wat?vorige week woensdag al?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh! Volgens mij zie ik mijn roze pakje daar links onderin verstopt onder wat kaarten. Werd tijd! Had het vorige week woensdag al verstuurd. Woehoe, ben zo blij dat ie toch nog is aangekomen.
Ja, terwijl ik de vrijdag erna een pakketje had verstuurd, ook met brievenbuspost, naar wat vrienden van me, en die kwam wel gewoon vrij snel aan.quote:
Dat was het zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef bzzplop het volgende:
[..]
Hoi Princess-a,
Ik ben blij om te lezen dat de kaart goed is ontvangen. Klein gebaar, groot gevoel!![]()
groeten, Lars
Leuk hequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Copycat het volgende:
Wens je moeder veel plezier met Cadfael. En met die rare Cracker!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze vond alle kaartjes hartstikke mooi, bijzonder en jeetje wat liefMaar bij het 'dromen' kaartje van Zwartedoos hoorde ik ineens een keiharde snik. Van mezelf dan want ik moest ineens huilen
wat kan jij lief schrijven
Is nog niets bezorgdquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:21 schreef Rapaille het volgende:
Ik weet dat het heel slecht weer is geweest, maar kan TNT niet opschieten met mijn pakketje![]()
Track&Trace: 3SPA3001656
17.12.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
foto's van haar blije koppie?quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
Lottekoekies bloemenRapailles kerstpakket
en oh-ohs kerstkaartje
HELDEN
Hahahquote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
foto's van haar blije koppie?
die zijn zo lief
Een witte enveloppe met een kerstzegel...tja...wie weet zit de mijne erbijquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een superleuk idee
[..]
Lief![]()
Voor de mensen die zich afvragen of hun kaartje/pakketje er al is. Er viel net met een harde klap een stapel kaarten door de brievenbus en die zien er zo uit;
[ afbeelding ]
Ik weet dus nog niet van wie ze zijn want ze zijn natuurlijk voor mn moeder dus zij maakt ze zo lekker open
Ik heb een foto gemaakt heh, van de kaarten die er tot nu toe zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:58 schreef brunette82 het volgende:
princess- zou je toch willen laten weten, bv na de kerst ofzo, welke kaarten over gekomen zijn?
anders vragen de fokkers en ik ons af, of de kaarten wel overkomen![]()
ben blij dat je moeder zo verwend is
quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
Lottekoekies bloemenRapailles kerstpakket
en oh-ohs kerstkaartje
HELDEN
Ben je gek! Ze vindt het allemaal even prachtig en is helemaal blij met elk kaartje dat binnenkomtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voel me serieus waar haast schuldig dat het maar een kaartje is hoor.
die van mij ook, dus vrees niet, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, mijn kaartje zit er nog niet bij zo te zien. Die komt dus nog
Ooh, geen vrees hier, het is des te leuker dat er elke dag wat komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef brunette82 het volgende:
[..]
die van mij ook, dus vrees niet, je bent niet de enige
Alles wat we niet kunnen plaatsen zet ik ook hier neerquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens geen nickname op onze kaarten gezet en ook Fok niet vermeld..
Jeeejquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
ha, m'n kaartje is eindelijk binnen zie ik
Sneakyquote:Beste Bear,
M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen
hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Papabear het volgende:
En vandaag rolde er zomaar een kaartje van moeder-princess-a in de busLeuk, dank je wel!
[..]
Sneaky![]()
Geeft niksquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahahDat ben ik al helemaal vergeten!
Sure! Heb geen idee wat ze geschreven heeft dus ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niksIk had inderdaad alleen m'n postcode + huisnummer als afzender op het pakket gezet i.v.m. eventuele onverhoopte retourzending voor als er iets fout zou gaan.
Bedank je moeder maar voor de ontzettend lieve tekst die ze heeft geschreven
Ik wil het met toestemming van jullie kant hier ook wel plaatsen (zonder namen natuurlijk)
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudigquote:Beste Bear,
Nogmaals heel hartelijk bedankt voor je kerstpakket. M'n dochter heeft je postcode gegoogled zodat ik je een kaartje kan sturen.
Het doet me goed dat er nog mensen zijn die zo spontaan en royaal zijn. Het werkt aanstekelijk. M'n vriendin wil ook iemand iets sturen. In deze tijd verwacht je dit niet.
Ik wens je met je familie en vrienden een fijne Kerst en een voorspoedig 2011.
Vriendelijke groeten,
Moeder princess-a
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
En ik denk wel dat deze tekst voor iedereen geldt die iets naar haar heeft gestuurd, ook al is (of lijkt) het nog zo klein of eenvoudig
Lief van haar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! ze verwachtte alleen misschien één pakketje en één kaartje, waardoor ze vol moed wat terugstuurde. Nu wil ze graag zelf iets schrijven hier, ook omdat niet overal een afzender opstaat enzo, dus dat doet ze vast snel
De roos is trouwens een eigen foto.. Dat geeft tenminste een beetje kleur in dit grauwe jaargetijde..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
De positieve energie boodschap is ook leuk, ze heeft in haar msnnaam staan dat ze positieve energie krijgt van lieve mensenstond er al voordat de kaart kwam
[ afbeelding ]
Fijn om te zien dat je moeder zo blij is.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef princess-a het volgende:
Gister kwam het boek binnen dat wyccie voor m'n moeder besteld heeft[ afbeelding ]
Helemaal blij was ze
[ afbeelding ]
Daarna moest "dat doosje met het mooie papier!" open
[ afbeelding ]
Waarin een lief kaartje van Priemgirl zat met nog een mooi boek
[ afbeelding ]
Ze keek altijd naar Aspe op tv dus wilde ze meteen weten waar dit boek over zou gaan![]()
[ afbeelding ]
nog een doosje (van popje-popje)
[ afbeelding ]
Allemaal boeken en een lieve kaart
[ afbeelding ]
"Écht een hele mooie kaart"
[ afbeelding ]
Vandaag kregen we brieven van Susi
[ afbeelding ]
Zat ook een brief en een bladcadeau bij voor mijDus ik heb net helemaal blij een abonnement uitgezocht op de flair voor 3 maanden
Kaartjes van Trovey en Guppy zijn ook nog binnengekomen
Lieve jullie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |