Nee, maar misschien wel voor iemand met weinig geld die zijn of haar kind hier een gigantisch leuk kado mee kan geven voor kerst of sinterklaasquote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef Hydrogeny het volgende:
Heb hem niet per se nodig. Lijkt me dat niemand dit nodig heeft.
Prima, maar ik kreeg het idee dat dat niet het geval was, dus vandaar dat hij hem mocht hebben als hij 20,- schonk aan de stichting tegen kanker, wat indirect ook mensen zou kunnen helpen op het forum, mag het dan wel als er geen reactie komt van dat gezin in de bijstand?quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Stefan het volgende:
Dat dus. Een gezin in de bijstand kan hier de oudste zoon of dochter enorm mee blijmaken.
Hoe de regels hieromtrent in V&A zijn weet ik niet, maar hier iig niet neequote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef Stefan het volgende:
20 euro voor het kankerfonds is ook mooi. Maar dat moet zoals ik het begrijp weer via V&A.
Dan hoop ik op dat gezin in de bijstand, die idd hun zoontje of dochter heel blij kan maken.quote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe de regels hieromtrent in V&A zijn weet ik niet, maar hier iig niet nee.
Deal.quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef BrandX het volgende:
Lamon, er is iemand die mij via de PM benaderd heeft die graag anoniem wil blijven, maar waarvan ik 100% zeker weet dat diegene dolgelukkig is als het een cadeau voor zijn/haar kind mag worden voor de kerst.
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zal vragen hoe het contact gelegd kan worden. Wat tof Lamon! De eerste geslaagde actie van dit forum
Super! Zal ik de TT aanpassen?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Super! Zal ik de TT aanpassen?Zeg maar hoe je het wil hebben.
Zodat andere users weten dat de MP3 speler is weggegeven.quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat maakt een tt nou uit?
Morgen op de bus, ik vertrouw erop dat dit oprecht is en verder klaar, volgende topic.
Oh, dan kun je em sluiten ofzo, jij bent mod, weet ik veel hoe het werkt, maar het initiatief is goed.quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zodat andere users weten dat de MP3 speler is verkocht.
Mee eens, dit ziet er zo druk en schreeuwerig uit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef smegmanus het volgende:
Maak er dan [Afgehandeld] van.
Netzoals [Aangeboden] en [Gevraagd]
In dit geval wil de ontvanger anoniem blijven, maar normaliter zou men nog na kunnen babbelen of het goed ontvangen is, en hoe het ontvangen isquote:
Het enige wat ik er over kwijt zou willen is dat haar kind er misschien blij mee is en ik morgen echt netjes het ding op de bus doe, verder niets, ik snap overigens niet dat dit echt de eerste gelukte actie gaat worden van dit initiatief, terwijl ik hier best laat achter kwam.,quote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
In dit geval wil de ontvanger anoniem blijven, maar normaliter zou men nog na kunnen babbelen of het goed ontvangen is, en hoe het ontvangen is
En wellicht dat lamon er later nog wat over kwijt wil als alles goed verlopen is en zo.
En ach, waarom niet? Zakt vanzelf weg.
Ik hou nu al van jequote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Lamon het volgende:
Het enige wat ik er over kwijt zou willen is dat haar kind er misschien blij mee is en ik morgen echt netjes het ding op de bus doe, verder niets, ik snap overigens niet dat dit echt de eerste gelukte actie gaat worden van dit initiatief, terwijl ik hier best laat achter kwam.,
Wat Elisa zegtquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over kwijt zou willen is dat haar kind er misschien blij mee is en ik morgen echt netjes het ding op de bus doe, verder niets, ik snap overigens niet dat dit echt de eerste gelukte actie gaat worden van dit initiatief, terwijl ik hier best laat achter kwam.,
Iedereen op FOK! heeft een grote mond, en een grote mond kan ook leuk uitpakken, maar ik ben blijkbaar wereldvreemd, zeggen ze...
Maar goed ik wacht iets af, wat anderen niet zullen zien, en dat zal persoonlijk weer wat plezier brengen.
Is die pc niet heel erg tof trouwens, die hier ook aangeboden wordt?
Dat kan natuurlijk ook in geslaagde actiestopic. Ik zou zelf afgehandelde klussen dichtgooien.quote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
In dit geval wil de ontvanger anoniem blijven, maar normaliter zou men nog na kunnen babbelen of het goed ontvangen is, en hoe het ontvangen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |