Almelo.quote:
Er is nog iemand die eerder was en via PM gereageerd heeftquote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef StevenPaul het volgende:
Ik heb wel interesse, maar ik moet even denken over het vervoer.
En ik kom voor mijn werk ook nog wel eens ergens dus dan zou ik hem ook ergens kunnen droppen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Voor de echt hulp behoevende is vervoer geen probleem, dan haal ik hem wel op en breng hem weg. Dus alleen voor alleenstaande mamsen/papsen die uitgekleed zijn door hun ex oid.
Ik heb nog wel een 19" IIYama monitor staan voor je. wel CRT.quote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Fapperdefap het volgende:
Gezien mijn CRT monitor geen resolutie meer vast kan houden (hij verspringt constant en het is een CRT van 10 jaar oud) houd ik me aanbevolen voor het scherm, maar alleen als er verder niemand het harder nodig heeft. Als iemand z'n huis is afgefikt en geen PC en niks meer heeft heb ik liever dat hij hem overneemt, dan werk ik wel op 1024x768.
Overigens houd ik me aanbevolen voor als je ondersteuning nodig hebt met de PC of er geen besturingssysteem op krijgt. Als je Ubuntu wil gebruiken en deze niet geïnstalleerd krijgt of werkend krijgt met bijvoorbeeld draadloos internet, stuur me dan een PM. Dan geef ik m'n mobiele nummer door en help ik je met installatie, en als dat gelukt is kan ik altijd via SSH je dingen instellen zoals draadloos internet.
Vind het allemaal allang bestquote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef Finch het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 19" IIYama monitor staan voor je. wel CRT.
Even denken wat je terug mag doen..
Hou je dan wel vast rekening met het feit dat wifi een regelrechte hel is met de meeste Linux distro's? Kan soms het woordje ndiswrapper niet meer zien. Weet niet of de begunstigde gebruik maakt van wifi in bijv. een studentenhuis maar misschien kun je van te voren ndiswrapper instellen. Voor de beginnende Linux-gebruiker scheelt dat een boel omdat je dan iig guides kan opzoeken voor de rest. Dus dat zou ik wel aanraden.quote:Op maandag 29 november 2010 17:04 schreef smegmanus het volgende:
@ Fapperdefap: houd ik in gedachten! Ubuntu kan ik eventueel zelf wel installeren, zal de OP even aanpassen
Wat kan je / Waar ben je goed in?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Vind het allemaal allang bestheb toevallig een vergelijkbare staan, ook van iiyama en een CRT. Heeft zo'n 12 jaar prima gewerkt maar houdt er nu mee op. Net natuurlijk in December waar ik ook niet even een paar honderd euro kan ophoesten.
Dat is niet de bedoeling. Dit forum is bedoeld voor FOK!kers die FOK!kers helpenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef rene29 het volgende:
Mocht iemand nog meer computerspul kwijt willen, weet ik nog wel een weeshuis op de Filipijnen waar ze t geld niet hebben om dit aan te schaffen.
PM staat open.
Heb een aantal 15" TFT's over; PM maar bij interesse!quote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Fapperdefap het volgende:
Gezien mijn CRT monitor geen resolutie meer vast kan houden (hij verspringt constant en het is een CRT van 10 jaar oud) houd ik me aanbevolen voor het scherm, maar alleen als er verder niemand het harder nodig heeft. Als iemand z'n huis is afgefikt en geen PC en niks meer heeft heb ik liever dat hij hem overneemt, dan werk ik wel op 1024x768.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |