Volgens mij hoeven we alleen nog met de pet rond voor een nieuwe matras (maar daar denkt pb wellicht anders over; wie weet post hij nog een lijstje)quote:Op donderdag 6 november 2008 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:
Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.
Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafelZo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.
Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.
Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)![]()
Woonplaats is Hensbroek
quote:
Dat dus. Ik begin me haast te schamen om nog dingen op te gaan noemen. Het is echt te gek voor woorden wat er hier allemaal in nog geen week tijd is gebeurd, maar tegelijkertijd ook zo fantastischquote:Op donderdag 13 november 2008 00:27 schreef VampiricDemon het volgende:
Dit begint zo langzamerhand absurde vormen aan te nemen
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Hahaha... Ik zei al: Doe mij maar niet te serieus op de foto....
Eigenlijk ben ik helemaal niet lief en een gore klootzak... ik zit op Fok! om te rellen, dus ehh...
geen serieuze foto van mij![]()
Gelukt![]()
pb is nog een goeie fotograaf ook dus
Even combineren!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens en stop eens direct met jezelf schamen...
Moet je kijken wat je net aanbiedt zeg!
Jij hebt mijn gesprek met papabear van vanmiddag niet beleefd... hahaha...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Even combineren!
Wat je zegt van een ander ben je zelf.
De badkamer is helemaal compleet (klein hokje, dus kan ook niet veel in)quote:Op donderdag 13 november 2008 01:35 schreef liveandlearn het volgende:
Arg na lang lezen (ja lees maar eens alles na dat kost tijd zoveel posts in 5 dagen:S) valt mij 1 ding op de badkamer! is nog niet besproken ;-) of is deze al compleet (ken niet de ruimte die die heeft maarja)
Verder matras mm, zal morgen eens kijken. Moet ie wel alleen naar... waarheen eigenlijk ?!?!?
En nog voorkeuren hard, zacht, dik dun ? kleur ?
Overigens voor het plassen. je zou kunnen zoeken naar (klikt raar maarja meer besproken online) incontinentie en bedonderleggers. misschien dat je hier dan meer over vind.
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Jij hebt mijn gesprek met papabear van vanmiddag niet beleefd... hahaha...
die snapt um wel denk ik
Ik snapquote:Op donderdag 13 november 2008 01:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
De badkamer is helemaal compleet (klein hokje, dus kan ook niet veel in)
En even voor alle duidelijkheid: Die onderleggers zijn voor de jongens.
* Papabear is 's nachts droog
Gewoon puur en alleen om te voorkomen dat er straks een pakket XXL luiers wordt bezorgt. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 13 november 2008 02:08 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
Ik snap
Maar de intentie was dat je onder die woorden zou kunnen zoeken. (Of ik ben zo dom dat ik niet snapte dat het humor was lol)
Waar komt die nieuwe kringloop?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:27 schreef VampiricDemon het volgende:
Dit begint zo langzamerhand absurde vormen aan te nemen
Mocht ik ooit ergens op uitgekeken raken (of de jongens natuurlijk), dan krijgt eerst de gulle gever bericht om te vragen wat ermee moet gebeuren. En anders zal het belangeloos worden geschonken aan iemand die het op dat moment net zo goed kan gebruiken als ik dat konquote:Op donderdag 13 november 2008 02:17 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar komt die nieuwe kringloop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |