klopt en klopt. Ikea bepaalt zijn eigen goede doelen, ikea utrecht steunt het ronald mcdonald huis en dat is t, ook wel logisch anders blijven ze bezig, wat dus wel gebeurd is dat matrassen die een paar weken gebruikt zijn en dergelijke (kunnen absoluut niet meer verkocht worden) aan goede doelen worden geschonken: weeshuizen etc etc dus zoals ik al zei misscvhien ligt er een paar weken gebruikt matras van 140/200 dan zou t wel kunnen zijn maar anders geen kansquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef UncleSam het volgende:
Hmmm die kans acht ik wel zeer klein. Ik heb wel eens verhalen gehoord dat ze juist aan zulke dingen niet doen, omdat ze al zo goedkoop zijn. Ook klusbedrijven die groot inslaan en heel veel materiaal in een keer in slaan krijgen geen korting..
prima planquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Zeg ik: FOK! helpt Papabear #2, Waar PB foto's moet maken
Zal ik met de pet rond?
Wat ben je ook een schat van een vrouwquote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Heb ff snel een onderzoekje gedaan (): een beetje matras kost bij Ikea in elk geval € 250 - € 300.
Hier is de pet; er zit al € 25,00 in:
[ afbeelding ]
PS: ik las net hierboven dat Gutz dacht nog iets te kunnen regelen:
FOK! helpt Papabear #2, Waar PB foto's moet maken
Mocht dit lukken, dan gaat de pet tóch naar pb (kan ie nog wat leuke frutsels scoren).
donaties kunnen naar ?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Heb ff snel een onderzoekje gedaan (): een beetje matras kost bij Ikea in elk geval € 250 - € 300.
Hier is de pet; er zit al € 25,00 in:
[ afbeelding ]
PS: ik las net hierboven dat Gutz dacht nog iets te kunnen regelen:
FOK! helpt Papabear #2, Waar PB foto's moet maken
Mocht dit lukken, dan gaat de pet tóch naar pb (kan ie nog wat leuke frutsels scoren).
Je hebt al PM terug hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef parapono het volgende:
ElisaB pm.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef parapono het volgende:
ElisaB kijk eens in je pet, 25 erbij! Lfs parapono
Hahaha... Ik zei al: Doe mij maar niet te serieus op de foto....quote:
Lees je eigen post nog eens en stop eens direct met jezelf schamen...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef sna1ke het volgende:
Echt super om te lezen allemaal. Ben een beste tijd bezig geweest om alles door te nemen zeg. Wat een ontzettend gave mensen!!!![]()
Ik kan me vaag iets herinneren dat je iets schreef over een vloer, maar kan het niet terugvinden? Wij hebben nog kliklaminaat liggen dat anders richting zolder zou gaan. Heb je hier nog wat aan misschien? Vervoer zullen we even moeten bekijken aangezien ik tegen de Duitse grens woon.....![]()
Kleur is lichtbruin, denk soort beuken-kleur.. Weet het niet precies eigenlijk. Ziet er netjes uit maar is niet onze stijl...(schaam me dood na zo'n topic... luxe probleem enzo...)
Je laat het maar weten als je interesse hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |